آشنایی با بخش confing در لاراول؛ یکی از قسمت های مهم و کاربردی در زبان برنامه نویسی لاراول! آیا می خواهید با این بخش آشنا شوید؟ ایا می دانید بخش confing چیست؟ چگونه می توان از این بخش استفاده کرد؟ این بخش چه کمکی به توسعه دهندگان می کند؟
لاراول یکی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی در حوزه وب است که شما می توانید از این زبان استفاده کرده و پروژه های خودتان را طراحی و راه اندازی کنید. این زبان شامل بخش های مختلفی است که می توانید از این بخش ها استفاده کرده و سایت های بی نظیری را طراحی کنید. اگر قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با بخش های مختلف لاراول اشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش Confing در لاراول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به شما یاد دهیم.

بخش Confing در لاراول چیست؟

بخش Confing در لاراول

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بخش Confing چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Confing یکی از بخش های مهم و کاربردی در زبان برنامه نویسی لاراول است که می توانید از این بخش استفاده کرده و سایت های مورد نظر خودتان را طراحی و راه اندازی کنید. اگر شما در زبان برنامه نویسی لاراول تازه کار هستید، ممکن است هنوز در مورد ساخت فایل های پیکربندی در پروژه لاراول اطلاعی نداشته باشید. در سطح بالا، فایل های پیکربندی در پوشه Confing پروژه لاراول قرار دارند. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لاراول شرکت کنید.
جالب است بدانید، فریم ورک با فایل های پیکربندی مختلفی آمده که کار را برای اقداماتی مانند انتخاب درایور دیتابیس یا تعریف سرویس های خارجی آسان تر می کند. به طور کلی، زبان برنامه نویسی لاراول یک تابع کمکی Confing را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا مقادیر پیکربندی را بازیابی کنید. اگر با بخش Confing کار کنید، می توانید پروژه های لاراولی خودتان را توسعه دهید.

چگونه با بخش Confing کار کنیم؟

بخش Confing در لاراول

یکی دیگر از بخش های مهم در لاراول پس از آموزش کار با view ها، آموزش کار با بخش Config است. توجه داشته باشید که روش پیکربندی یا Confing در زبان برنامه نویسی لاراول به پروژه شما این امکان را می دهد تا مقادیری را در تمام فایل هایی که در فهرست پیکربندی هستند، دریافت یا تنظیم کنید. نحوه استفاده از متد Confing برای تنظیم مقادیر برای تنظیم مقادیر از فایل ها در دایرکتوری کانفینگ از متد confing استفاده می کنیم. در این بخش برای به دست آوردن مقدار مورد نظر از علامت نقطه استفاده می کنیم. اولین پارامتری که استفاده می کنیم، نام فایل بدون php است و سپس مانند اینکه سعی می کنیم به مقادیر یک آرایه دسترسی پیدا کنیم تا مقدار خاصی را که به دنبال آن هستیم، به دست آوریم.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش Confing در لاراول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، بخش confing یکی از قسمت های مهم در زبان برنامه نویسی لاراول است که می توانید از این بخش استفاده کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این متد را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لاراول شرکت کنید.

 

نظرات: