آموزش کار با دستور where to در جاوا اسکریپت؛ یکی از مهم ترین دستورات در زبان برنامه نویسی JavaScript! آیا می خواهید با این دستور آشنا شوید؟ آیا می دانید دستور where چیست؟ چگونه می توان از این دستور استفاده کرد؟ این دستور چه کاری انجام می دهد؟
جاوا اسکریپت یکی از بهترین و پرطرفدارترین زبان های برنامه نویسی است که می تواند با استفاده از عبارت های جاوا اسکریپت که در داخل تگ script یک صفحه قرار می گیرند، پیاده سازی و اجرا شود. این زبان دارای دستورات متعددی است که هر کدام یک کاری انجام می دهند. دستور where نیز یکی از این دستورات است. اگر شما نیز قصد طراحی سایت را دارید، بهتر است با این دستور آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد دستور where در جاوا اسکریپت برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با دستور where  را به شما یاد دهیم.

دستور where در جاوا اسکریپت چیست؟

آموزش کار با دستور where to در جاوا اسکریپت

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که دستور where در جاوا اسکریپت چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که دستور where یکی از شروط مهم در زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است که شما می توانید از این زبان استفاده کنید. از دستور where برای اضافی کردن شرط یا شرط هایی برای محدود کردن نتایج جستجو و یا استخراج نتایج دقیق تر برای داشتن خروجی که در ذهن ما وجود دارد استفاده می شود. این دستور باید بعد از دستور Select و تعیین ستون ها از جدول مورد نظر قرار گیرد. اگر می خواهید نحوه کار با دستور Where را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش جاوا اسکریپت شرکت کنید.
جالب است بدانید، از دستور where to در جاوا اسکریپت برای فیلتر کردن نتایج جستجو در سایت استفاده می شود. اگر از این دستور در زمان طراحی سایت استفاده نکنید، نتایج جستجوی سایت شما به صورت مرتب نشان داده نمی شوند و ممکن است مخاطبان گیج شوند. علاوه بر این،  با استفاده از پرانتز و عملگرهای And و Or می توان چندین شرط را با یکدیگر ترکیب کرد. خروجی ایجاد شده با شرط هایی که روی دستور داده شده است، مطابقت داده خواهد شد.

نحوه کار با دستور where to چگونه است؟

آموزش کار با دستور where to در جاوا اسکریپت

همانطور که گفته شد پس از آشنایی با عملگرها در جاوا اسکریپت، دستور where یکی شروط مهم در زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است که شما می توانید از این دستور استفاده کنید و دستورات مختلفی را به سایت خودتان ارائه دهید تا سایت شما بتواند به بهترین شکل ممکن کار کند و مخاطبان در زمان کار با سایت شما با مشکلاتی روبرو نشوند.
اگر می خواهید از دستور where در جاوا اسکریپت استفاده کنید، باید نحوه کار با این زبان را یاد بگیرید و بدانید که این دستور را در کجا پروژه باید به کار ببرید. اگر قصد دارد شرط هایی برای محدود کردن نتایج جستجو و یا استخراج نتایج دقیق تر برای داشتن خروجی که در ذهنتان وجود دارد، اضافی کنید، می توانید از دستور where کمک بگیرید. این دستور به راحتی می تواند در زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت اضافی شود و جای بگیرد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد دستور where در جاوا اسکریپت برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با دستور where را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، دستور where یکی در دستورات مهم و کاربردی در زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است که شما می توانید از این دستور استفاده کرده و شروط مختلفی را به سایت خودتان بدهید تا به بهترین شکل ممکن کار کند.

 

نظرات: