آموزش کار با navs در بوت استرپ؛ کلاس های مهم و کاربردی در بوت استرپ! آیا می خواهید با این کلاس ها آشنا شوید؟ چگونه می توان از این کلاس ها استفاده کرد؟ با استفاده از کلاس های nav در بوت استرپ چه کاری می توان انجام داد؟
بوت استرپ یکی از رایج ترین فریم ورک ها در حوزه وب است که شما می توانید با استفاده از آن سایت های مورد نظر خودتان را به شکل راحتی طراحی و راه اندازی کنید. کلاس های مختلفی در بوت استرپ وجود دارند که شما می توانید از این کلاس ها نهایت استفاده را ببرید. اگر شما نیز قصد طراحی سایت را دارید، توصیه می کنیم تا با کلاس های بوت استرپ آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کلاس های nav در بوت استرپ برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با navs در بوت استرپ را به شما یاد دهیم.

آشنایی با کلاس های nav در بوت استرپ

آموزش کار با navs در بوت استرپ

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که کلاس های nav در بوت استرپ چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که navs از جمله کلاس های مهم و کاربردی در بوت استرپ هستند که شما می توانید با این کلاس ها استفاده کرده و بخش های مختلفی را در سایت خودتان توسعه دهید. کلاس های navs اجزای متا پاسخگو هستند که به عنوان هدرهای ناوبری برای برنامه یا سایت شما عمل می کنند. اگر می خواهید نحوه کار با کلاس های Nav را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش بوت استرپ شرکت کنید.
جالب است بدانید، بخش navs در بوت استرپ یک منوی مسیردهی و دسترسی به بخش های مختلف سایت است که در بخش بالایی صفحه قرار می گیرد. شما می توانید به این بخش مراجعه کرده و سایت خودتان را از لحاظ مختلفی توسعه دهید. کلاس های navs در بوت استرپ متعدد هستند که هر کدام از آنها کاربرد خاصی دارند و شما می توانید از آنها استفاده کرده و سایت خودتان را راه اندازی کنید.

نحوه کار با navs در بوت استرپ

آموزش کار با navs در بوت استرپ

همانطور که گفته شد پس از آشنایی با  table در بوت استرپ، navs بخش جالبی در بوت استرپ است که شما می توانید از آنها استفاده کنید و بخش های منحصر به فردی را به سایت خودتان اضافی کنید. از جمله از کلاس های Navs در بوت استرپ می توان به کلاس های nav -tabs، nav-pills، nav-justified و disabled و..... اشاره کرد. این کلاس ها کارهای مختلفی انجام می دهند و می توانید در صورت نیاز از آنها بهره ببرید.
کلاس nav-tabs می توانند در بوت استرپ، تب های ناوبری را به وجود بیاورند. همچنین کلاس nav-pills قرص های ناوبری را به وجود می آورند که می توانید از آنها نیز بهره ببرید. اگر می خواهید با کلاس های navs در بوت استرپ کار کنید، ابتدا باید نحوه کار با فریم ورک بوت استرپ را یاد بگیرید و سپس تگ های navs را شناسایی کرده و آنها را به سایت خود اضافی کنید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کلاس های nav در بوت استرپ برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با navs در بوت استرپ را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، navs از جمله کلاس های مشهور در بوت استرپ است که شما می توانید از این کلاس ها استفاده کنید. اگر می خواهید نحوه کار با کلاس های navs را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش بوت استرپ شرکت کنید.

 

نظرات: