آموزش کار با Button group؛ یکی از مفاهیم اساسی در بوت استرپ! آیا می خواهید با این مفهوم آشنا شوید؟ آیا می دانید کلاس Button group چیست؟ چگونه می توان از این کلاس استفاده کرد؟ با استفاده از این کلاس چه بخش هایی را می توان به سایت اضافی کرد؟

بوت استرپ یکی از محبوب ترین فریم ورک ها در طراحی سایت است که شما می توانید از آن استفاده کرده و قابلیت های مختلفی را به وبسایت خودتان اضافی کنید. بوت استرپ شامل کلاس ها و گزینه های مختلفی است که هر کدام از این کلاس ها می توانند کار متفاوتی انجام دهند. اگر قصد طراحی سایت را دارید، باید با انواع کلاس ها در بوت استرپ آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کلاس Button group برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با Button group در بوت استرپ را به شما یاد دهیم.

Button group در بوت استرپ

Button group در بوت استرپ چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بخش Button group چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Button group در بوت استرپ، گروه های کلیدی هستند که شما می توانید از این گزینه ها استفاده کرده و بخش های جدیدی را به سایت خودتان اضافی کنید. گروه های کلیدی به شما این امکان را می دهند تا چندین کلیک را در یک خط انباشته کنید. این کار زمانی می تواند مفید باشد که بخواهید آیتم هایی مانند کلیدهای هم تراز را با هم قرار دهید. می توانید یک رادیو جاوا اسکریپت اختیاری را با افزونه کلیدی بوت استرپ اضافی کنید.

اگر می خواهید نحوه کار با بخش Button group را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش بوت استرپ شرکت کنید. نکته قابل توجه این است، با استفاده از کلاس هایی که در بوت استرپ فراهم آمده اند، می توان عناصر Button را در یک گروه یکپارچه قرار داد. بوت استرپ به ما کمک می کند تا مجموعه ای از دکمه ها و گزینه ها را با هم در یک خط گروه بندی کنیم. نحوه کار با بخش Button group آنقدر هم که تصور می کنید، آسان نیست و نمی توان به راحتی از آن استفاده کرد.

انواع کلاس های Button group کدامند؟

Button group در بوت استرپ چیست؟

همانطور که گفته شد پس از آشنایی با menu بوت استرپ، Button group یکی از بخش های مهم و کاربردی در فریم ورک بوت استرپ است که شما می توانید از این بخش استفاده کرده و قسمت های جذابی را به سایت خودتان اضافی کنید. در ادامه به بررسی انواع کلاس های Button group می پردازیم:

• Btn-group: یکی از کلاس های مهم در گروه های کلیدی بوت استرپ، کلاس btn-group است که از آن برای دسته بندی دکمه ها استفاده می شود.

• Btn-group-vertical: یکی دیگر از کلاس های مهم در Button group، این کلاس است که از آن برای گروه بندی دکمه ها به صورت عمودی استفاده می شود.

• Btn-toolbar: برای ایجاد دکمه ها به صورت نوار ابزار استفاده می شود که برای نشان دادن تعداد از المان ها به صورت افقی است.

• Dropdown-item: یکی دیگر از کلاس های مهم، کلاس Dropdown-item است که برای ایجاد آیتم های منوی بازشونده مورد استفاده قرار می گیرد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کلاس Button group برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با Button group در بوت استرپ را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Button group یکی از کلاس های مهم در بوت استرپ است که شما می توانید از آن استفاده کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش بوت استرپ شرکت کنید.

نظرات: