ما سعی می کنیم در مقاله میزان بازدید رتبه های مختلف گوگل چقدر است؟ اطلاعاتی در مورد ترافیک سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی میزان بازدید سایت در رتبه های مختلف گوگل بپردازیم تا از تاثیر رتبه های برتر گوگل بر وبسایت مطلع بشین. راه اندازی یه وبسایت در اصل اولین اولین و مهم ترین اقدام یه کسب و کار آنلاین و یا استارتاپ اینترنتی برای موفقیت و پیشرفت هست. ولی برای دستیابی این موفقیت باید کاری کنین تا وبسایت شما دیده بشه. وقتی این بحث وسط باشه، یعنی ما در رابطه با بازدید و یا به اصطلاح کسب ترافیک وبسایت حرف می زنیم. این اولین دغدغه و خواسته هر صاحب تجارت آنلاینی هست که بتونه با روش های مختلفی در مورد سئو سایت بازدید وبسایت خودش رو افزایش داده و در آخر نیز باعث افزایش رتبه سایت خود بشه.

اگه به تازگی کسب و کار خودتون رو راه اندازی کرده باشین یا فروشگاه اینترنتی رو از گذشته در اختیار داشته باشین، می دونین که افزایش بازدید سایت از جمله دغدغه های مشترک بین این کسب و کارها محسوب میشه. بنابراین، شما نیز باید سعی کنین تا میزان بازدید سایت خودتون رو افزایش بدین. برای این کار روش های مختلفی وجود داره که می تونین از اون ها کمک بگیرین. یکی از بهترین راه ها برای افزایش میزان بازدید سایت، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و کسب رتبه های برتر هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله مقاله میزان بازدید رتبه های مختلف گوگل چقدر است؟ اطلاعاتی در مورد ترافیک سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی میزان بازدید سایت در رتبه های مختلف گوگل بپردازیم.

اهمیت افزایش بازدید سایت چیست؟

اهمیت افزایش بازدید سایت چیست؟

با پیشرفت و گسترش بازاریابی اینترنتی، داشتن یه وبسایت از جمله پیش نیازهای یه تجارت محسوب میشه. با داشتن یه وبسایت مشتریان احتمالی با کسب و کار شما بیشتر آشنا میشن. به عبارت دیگه، یه وبسایت بخش اول ورود مشتریان به قیف فروش هست و در این وبسایت بازدید از سایت پارامتر مهمی محسوب میشه که میشه از اون به عنوان نشونه ای از رشد کسب و کار استفاده کرد. همچنین افزایش بازدید از سایت باعث میشه تا ترافیک سایت شما افزایش پیدا کنه و فروش خودتون رو بیشتر کنین.

مقاله پیشنهادی: انواع صفحات سایت کدامند و کدام صفحه برای گوگل بهینه شود؟

جالب اینجاست که بدونین بازدید سایت می تونه نشون دهنده نحوه عملکرد بازاریابی یه کسب و کار باشه و تصمیمات کاربران رو در زمان خرید مشخص کنه و در آخر باعث افزایش مشتری های بالقوه و فروش بشه. بنابراین، افزایش بازدید از گوگل همه این موارد رو تقویت می کنه. همچنین از اونجایی که ترافیک سایت نشون دهنده تعداد افرادی هست که از سایت شما بازدید کردن، به این ترتیب، میشه اون رو پایه و اساس وبسایت دونست. بدون ترافیک سایت هیچ کس اقدام به خوندن، کلیک، ثبت نام و ورود به حساب کاربری یا خرید در سایت نمی کنه.

تاثیرات رتبه های گوگل در میزان بازدید سایت:

تاثیرات رتبه های گوگل در میزان بازدید سایت

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله میزان بازدید رتبه های مختلف گوگل چقدر است؟ تاثیرات رتبه های گوگل در میزان بازدید سایت رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. بهتره بدونین قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به معنی افزایش بازدید سایت و افزایش نرخ کلیک بر سایت هست که با نماد اختیاری CTR نشون داده میشه. همچنین سایت های دارای رتبه بالاتر نه تنها ترافیک بالایی دارن، بلکه مانع از بازدید کاربران از سایر سایت های با رتبه پایین میشن. بنابراین، اگه دوست دارین تا میزان بازدید سایت خودتون رو افزایش بدین، باید سعی کنین تا وبسایت خودتون رو در صفحه اول گوگل قرار بدین و در رتبه های اول تا سوم قرار بگیرین.

مقاله پیشنهادی: انواع سئو کدامند؟ و چرا نباید از سئو کلاه سیاه استفاده کرد؟

این یه واقعیت شناخته شده هست که صفحه اول گوگل بیشترین بازدید رو داره، ولی ایا می دونستین که CTR یا نرخ کلیک سایت های موجود در رتبه 1 تا 3 از سایر وبسایت های صفحه اول گوگل بالاتر هست و تفاوت زیادی داره؟ همچنین طبق اطلاعات و داده های به دست اومده، نرخ کلیک یا CTR برای رتبه های اول تا سوم سایت بالا هست که در ادامه اون ها رو برای شما بررسی می کنیم.

• نرخ کلیک یا CTR برای سایت های رتبه اول حدود 36.4 درصد هست و بیشتری بازدید رو در بین رتبه های گوگل از آن خودش کرده.

• رتبه دوم گوگل نیز نرخ کلیکی حدود 12.5 درصد داره.

• نرخ کلیک رتبه سوم گوگل نیز 9.5 درصد هست که نسبت به رتبه های اول و دوم کمه.

روش های افزایش بازدید وبسایت کدامند؟

روش های افزایش بازدید وبسایت

اگه شما نیز صاحب وبسایت اینترنتی هستین، قطعا دوست دارین تا میزان بازدید سایت خودتون رو افزایش بدین و از این راه آمار فروش خودتون رو بالا برده و درآمد زیادی به دست بیارین. بنابراین، باید روش های افزایش بازدید وبسایت رو یاد بگیرین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله میزان بازدید رتبه های مختلف گوگل چقدر است؟ به بررسی روش های افزایش بازدید وبسایت بپردازیم.

• سئو داخلی

یکی از روش های افزایش بازدید وبسایت، به کار گیری سئو داخلی هست. بهتره بدونین تکنیک های مختلفی برای سئو وجود داره که به کمک اون ها میشه رتبه سایت رو در موتورهای جستجو بالا برد تا به این ترتیب بازدید وبسایت رو افزایش داد. از جمله از این موارد می تونیم به تولید محتوای با کیفیت برای مخاطبان و نوشتن توضیحات متا اشاره کرد. اینکه کاربر قبل از کلیک کردن بدونه که صفحه مورد نظر در چه موردی تهیه شده و با کلیک بر روی اون به چه نتایجی دست پیدا می کنه، با احتمال زیاد بر روی لینک کلیک کرده و از سایت بازدید می کنه.

• حضور در شبکه های اجتماعی

یکی دیگه از روش های افزایش بازدید وبسایت، حضور در شبکه های اجتماعی هست. حضور در فضای مجازی مثل اینستاگرام، تلگرام و.... به عنوان یکی از ابزارهای رایگان بازاریابی محسوب میشه که نقش مهمی در هدایت ترافیک سایت داره. با کپشن نویسی در اینستاگرام یا نوشتن متن bio مناسب در پروفایل از جمله روش هایی هستن که برای افزایش بازدید وبسایت گوگل مورد استفاده قرار می گیرن.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله میزان بازدید رتبه های مختلف گوگل چقدر است؟ اطلاعاتی در مورد ترافیک سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی میزان بازدید سایت در رتبه های مختلف گوگل بپردازیم تا از تاثیر رتبه های برتر گوگل بر وبسایت مطلع بشین. همونطور که گفتیم، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به معنی افزایش بازدید سایت و افزایش نرخ کلیک بر سایت هست که با نماد اختیاری CTR نشون داده میشه. همچنین سایت های دارای رتبه بالاتر نه تنها ترافیک بالایی دارن، بلکه مانع از بازدید کاربران از سایر سایت های با رتبه پایین میشن.

نظرات: