ما سعی می کنیم در مقاله تاثیر نظم در انتشار مطالب در رتبه بندی گوگل، اطلاعاتی در مورد تاثیر نظم بر سئو سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای انتشار مطالب به صورت روزانه بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. بهتره بدونین نظم در هر کاری مهم هست و وقتی بحث کسب و کار به وسط میاد، همیشه منظم بودن حرف اول رو میزنه. شما باید سر وقت سرکار باشین، سر وقت کارتون رو تحویل بدین، سر وقت از محل کار برین و همه کارها هم روی یه هارمونی خاص انجام میده. شما می تونین تاثیر این نظم رو بر راندمان کار حس کنین، همونطور که تاثیر نظم بر سئو سایت کاملا واضح هست.

گوگل در سال های اخیر داخل یه مطلب در وبلاگ رسمی خودش اعلام کرد که اون ها بیش از 200 فاکتور رو در رتبه بندی هر سایت در نتایج لحاظ می کنند که هر کدوم از این فاکتورها نیز 50 آیتم متفاوت دارن. یکی از این فاکتورها نیز نظم در انتشار مطالب سایت هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله تاثیر نظم در انتشار مطالب در رتبه بندی گوگل، اطلاعاتی در مورد تاثیر نظم بر سئو سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای انتشار مطالب به صورت روزانه بپردازیم.

نظم در انتشار مطالب سایت چیست؟

نظم در انتشار مطالب سایت

حتما در زمان توید محتوا و انتشار مطالب در سایت این سوال برای شما پیش اومده که روزانه انتشار چند محتوا برای سئو سایت یا رتبه بندی سایت در گوگل مناسب است؟ باید چند وقت یبار برای تولید محتوا و ارائه اون در سایت اقدام کنیم؟ ایا هر روز باید مطلب در سایت قرار بدیم یا میشه محتوا رو به صورت هفتگی انتشار کرد؟ باید بگیم این سوال و این دغدغه بسیار کلی هست و نمیشه پاسخ کاملی بهش ارائه داد، چون سایت های مختلف با توجه به نوع کارکردی که دارن، نیازمند محتوا هستن و نمیشه گفت همه سایت ها از یه الگوی واحد پیروی می کنند. در اصل چیزی که گوگل بیش از تعداد مطالب بهش توجه می کنه، کیفیت بالا، رعایت فاکتورهای سئو، اصالت مطالب و... هست.

جالب اینجاست که بدونین انتشار مطالب در سایت با رعایت اصول سئو اون هم به صورت روزانه، بستگی به کارکرد سایت شما داره، برای مثال ادمین های سایت های خبری، سایت های جشنواره های فصلی، سایت های سرگرمی و مواردی از این دست باید روزانه چندین نوبت سایت خودشون رو بروز کرده و محتوای جدید در اون قرار بدن، ولی سایت هایی که ماهیت آموزشی دارن و یا موضوعاتی مثل تغذیه و روش های کاهش وزن رو پیگیری می کنند که شاید روزانه اطلاعات جدیدی در مورد اون موضوعات منتشر نشه، کافیه هتگی سایت خودشون رو به روز کرده و محتوای جدید در سایت خودشون قرار بدن تا گوگل سایت اون ها رو به رتبه های برتر بیاره.

البته توجه داشته باشین اینکه روزانه محتوا تولید کنین یا تنها بخواهین هفته ای یبار این کار رو انجام بدین، بستگی به تصمیم خود شما داره، ولی توجه داشته باشین اگه شما یه روند منظم رو پیگیری کنین، نتیجه بهتری به دست بیارین و رتبه سئو سایت شما رو بهبود میده. بنابراین، بهتره فکرهای خودتون رو بکنین و برای سایت و کسب و کار دیجیتال خودتون یه استراتژی منظم تدارک ببینین. به این ترتیب، اگه در انتشار مطالب خودتون در سایت نظم داشته باشین، می تونین بازخورد بهتری در رتبه بندی سایت بگیرین.

مقاله پیشنهادی: خزش ربات های موتور جستجو چگونه است؟

تاثیر نظم بر سئو سایت چیست؟

تاثیر نظم بر سئو سایت

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله، تاثیر نظم بر سئو سایت رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم. بهتره بدونین سئو قرار نیست برای هیچ سایتی جادو کنه، هیچ سئوکاری هم دکمه سئو نداره که یه سایت رو از صفحه های دوم و سوم به بالا بیاره. چندین بار گفتیم که کارهای پیچیده و زیادی برای سئو سایت لازمه که یه سایت از رتبه های پایین تر به رتبه های بالاتر بیاد. همه این امور هم روی یه نظم خاصی انجام میشن و تاثیر نظم بر سئو سایت رو نشون میده. الان این نظم که درباره اون صحبت می کنیم بر روی یه سری اصول خاصی انجام میشه و مراحل حساس خودش رو داره. بنابراین، اگه دوست دارین تا با سئو سایت رتبه وبسایت شما نیز بالا بیاد، باید در انتشار مطالب و انجام تکنیک های سئو سایت نظم داشته باشین و طبق برنامه پیش برین.

جالب اینجاست که بدونین به مجموع کارهای منظمی که انجام میشن تا یه صفحه برای موتورهای جستجو بهینه بشه، سئو نام داره. همچنین تاثیر نظم بر سئو سایت هرچقدر هم که زیاد باشه و جزو موارد اساسی محسوب بشه، هنوز هم تضمین نمی کنه که سایت شما به رتبه اول بیاد و اگه هم بیاد، همیشه سر جای خودش بمونه. این رو همیشه به یاد داشته باشین که سئو سایت جزو اون دسته از خدماتی هست که نمیشه اون رو پیش بینی کرد. به عبارت دیگه، سئو بیش از اینکه شبیه علوم مطلق و تجربی باشه، شبیه به علوم انسانی هست و در اون هیچ وقت نمیشه برای چیزی 0 و 100 قائل شد. ولی با این حال در سئو سایت هر کاری که لازمه انجام بشه، باید به صورت منظم انجام بگیره تا تاثیر خودش رو بر رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو بزاره.

مقاله پیشنهادی: 5 راز اصلی نمایش سایت ها در صفحه اول گوگل

سئو از اون دسته تخصص هایی هست که نمیشه اون رو به صورت تئوری یاد گرفت. تاثیر نظم در سئو سایت هم از اون مواردی نیست که بشه طبق یه اصول خاص اون رو توضیح داد. این نظم یه فرمول خاص نداره، بلکه یه سری عوامل دست به دست هم میدن تا سئو سایت روی یه نظم خاصی فرایند خودش رو طی کنه و سپس نتیجه این بشه که نه تنها سایت شما برای گوگل بهینه بشه، بلکه حتی بتونه رتبه خوبی از اون دریافت کنه.

مزایای انتشار مطالب به صورت روزانه چیست؟

مزایای انتشار مطالب به صورت روزانه

همونطور که گفتیم، برای اینکه بتونین سایت خودتون رو بهینه کنین تا رتبه خوبی از موتورهای جستجوگر دریافت کنه و گوگل وبسایت شما رو در صفحه اول قرار بده، باید در انتشار مطالب خودتون نظم داشته باشین. همچنین انتشار مطالب به صورت روزانه مزایای زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله تاثیر نظم در انتشار مطالب در رتبه بندی گوگل، به بررسی مزایای انتشار مطالب به صورت روزانه بپردازیم.

• بهینه شدن سایت

یکی از مزایای انتشار مطالب به صورت روزانه این هست که سایت شما برای موتورهای جستجو یا گوگل بهینه میشه و می تونین بازخورد بهترین از وبسایت خود داشته باشین. بنابراین، برای اینکه بتونین سایت خودتون رو بهینه کنین تا گوگل رتبه سایت شما رو بالا ببره، باید در انتشار مطالب نظم داشته باشین. انتشار مطالب به صورت روزانه نیز می تونه نظم خوبی رو به سایت شما بده.

• قرارگری در صفحه اول گوگل

یکی دیگه از مزایای انتشار مطالب به صورت روزانه این هست که سایت شما در صفحه اول گوگل قرار می گیره. از اونجایی که انتشار مطالب به صورت روزانه به سایت شما نظم میده، همین موضوع باعث میشه تا گوگل به سایت شما ارزش بده و اون رو در صفحه اول گوگل قرار بده.

• بروز بودن سایت

یکی دیگه از مزایای انتشار مطالب به صورت روزانه این هست که سایت شما همیشه بروز می مونه و همین موضوع باعث میشه تا مخاطبان و کاربران از سایت شما رضایت داشته باشن و سعی کنند تا از مطالب و محتواهای شما استفاده کنند. به این ترتیب، گوگل نیز رتبه سایت شما رو بالا میاره.

نظم در محتوا یعنی نظم در سئو!

نظم در محتوا یعنی نظم در سئو

گوگل عاشق سایت های فعال و منظم هست. همین الان شما یه کلمه رو در گوکل سرچ کنین، نتایجی که برای شما آورده میشه یا تازه نوشته شدن، یثا اینکه به تازگی بروزرسانی شدن. پس گوگل هم سایت های فعال رو بیشتر سر میزنه و هم اینکه رتبه بهتری به اون ها میده. علاوه بر این، گوگل دوست داره که ببینه شما یه برنامه منظم و خاصی برای انتشار مطالب خود دارین و اگه ببینه که شما در ساعات خاص و روزهای خاص از هفته محتوا منتشر می کنین، همون موقع به سراغ سایت شما میاد و اون رو بار دیگه بررسی می کنه. 

نه تنها رابت های گوگل از این نظم شما در تولید محتوا راضی میشن، بلکه بار دیگه سایت شما رو چک کرده و رتبه اون رو اصلاح می کنند. بنابراین، باید حواسمون باشه که پس محتواهای خودمون رو در روزهای خاص و ساعت های دقیق و یکسان به طور منظم انتشار بدیم تا گوگل متوجه بشه که ما یه سایت با برنامه و هدف هستیم و برای مخاطبان خودمون ارزش قائل هستیم. پس روی یه سری اصول خاصی محتوا تولید می کنیم و به دنیای وب عرضه می کنیم.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله تاثیر نظم در انتشار مطالب در رتبه بندی گوگل، اطلاعاتی در مورد تاثیر نظم بر سئو سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای انتشار مطالب به صورت روزانه بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، . تاثیر نظم در سئو سایت هم از اون مواردی نیست که بشه طبق یه اصول خاص اون رو توضیح داد. این نظم یه فرمول خاص نداره، بلکه یه سری عوامل دست به دست هم میدن تا سئو سایت روی یه نظم خاصی فرایند خودش رو طی کنه.

نظرات: