ما سعی می کنیم در مقاله تاثیر رتبه های اول تا سوم صفحه اول گوگل در میزان بازدید سایت، اطلاعاتی در مورد قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیرات رتبه اول تا سوم در میزان بازدید سایت بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه از سئو سایت داشته باشین. بهتره بدونین تقریبا همه افرادی که وبسایت دارن و به دنبال سئو سایت هستن، رویای آوردن سایت به صفحه اول گوگل برای سخت ترین و رقابتی ترین کلمات کلیدی سایت خودشون رو دارن و دلیل اون هم کاملا واضحه! قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل باعث ایجاد ترافیک طبیعی بیشتری برای سایت میشه، چون فقط 0.78 درصد از کاربران بر روی نتایج موجود در صفحه دوم کلیک می کنند.

روزانه میلیون ها جستجو و سرچ در موتور جستجوگر گوگل در سراسر جهان انجام میشه که این کار یه موضوع طبیعی هست، چون افراد برای سوالات ریز و درشت خودشون ابتدا از همین ابزار استفاده می کنند و طبق تحقیقات سایت هایی که در صفحه اول گوگل قرار دارن، بیشتر از سایر افراد در معرض بازدید مخاطبان هستن. به همین دلیل اهمیت این موقعیت برای سایت ها بسیار زیاد هست. بنابراین، اگه شما هم سایت شخصی یا سایت شرکتی دارین و می خواهین به صفحه اول گوگل بیاد، باید بدونین که راه سختی در پیش دارین. بدون شک این روزها تلاش همه کسب و کارها و هزینه ای که در زمینه سئو و تولید محتوا انجام میدن این هست که خودشون رو به صفحه اول گوگل برسونن. ورگنه صفحه دوم که فقط برای مخفی کردن جنازه مناسب است!

صفحه اول گوگل چیست؟

صفحه اول گوگل چیست؟

شاید این سوال برای شما هم پیش اومده باشه که صفحه اول گوگل چیست؟ بهتره بدونین صفحه اول گوگل برای هر شرکت و کسب و کاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هست. چون معمولا کسی به صفحه دوم نگاه هم نمی کنه. اگه موضوعات مربتط خودش رو در صفحه اول پیدا نکنه، می تونن به راحتی واژه های جستجوی خودشون رو ویرایش و تغییر بدن. بنابراین، رتبه بندی بهتر گوگل برای ارتقاء تجارت شما ضروری هست و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل دارای مزایای زیادی از جمله افزایش ترافیک وب سایت، مشتریان جدید و افزایش تعامل هست.

زمانی که وب سایت شرکت شما در صفحه اول گوگل ظاهر نمیشه، احتمال موفقیت و به اصطلاح سود شما کاهش پیدا می کنه و باید سعی کنین تا سایت خودتون رو بهینه کرده و اون رو به صفحه اول بیارین. چون حضور در صفحه اول گوگل به شما حداکثر دید آنلاین و فروش بیشتر رو میده. برای غلبه بر رقابت به راحتی می تونین تجارت خودتون رو در اینترنت پیدا کنین.

مقاله پیشنهادی: تاثیر نظم در انتشار مطالب در رتبه بندی گوگل

تاثیرات رتبه اول تا سوم در میزان بازدید سایت:

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به معنی افزایش زیاد کلیک ها بر سایت هست. سایت های دارای رتبه بالاتر نه تنها ترافیک بالایی دارن، بلکه مانع از بازدید کاربران از سایر سایت های با رتبه پایین میشن. این یه واقعیت شناخته شده هست که صفحه اول گوگل بیشتری بازدید رو داره، ولی ایا می دونستین که CTR سایت های 1 تا 3 از سایر وب سایت های صفحه اول بالاتر هست و تفاوت زیادی داره؟ طبق تحقیقات انجام داده، CTR یا نرخ کلیک برای رتبه های 1 تا 3 سایت به شرح زیر هست:

• رتبه یک سایت: 36.4 درصد نرخ کلیک یا CTR

• رتبه دوم سایت: 12.5 درصد نرخ کلیک یا CTR

• رتبه سوم سایت: 9.5 درصد نرخ کلیک یا CTR

مزایای قرار گرفتن سایت در رتبه 1 تا 3 گوگل:

مزایای قرار گرفتن سایت در رتبه 1 تا 3 گوگل

همونطور که گفتیم، قرار گرفتن سایت در رتبه 1 تا 3 گوگل یه رویا برای صاحبان و مدیران وب سایت های اینترنتی هست و شاید شما نیز دوست داشته باشین تا سایت خودتون رو به رتبه 1 تا 3 گوگل بیارین. این کار مزایای زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله تاثیر رتبه های اول تا سوم صفحه اول گوگل در میزان بازدید سایت، به بررسی مزایای قرار گرفتن سایت در رتبه 1 تا 3 گوگل بپردازیم.

مقاله پیشنهادی: خزش ربات های موتور جستجو چگونه است؟

• یکی از مزایای قرار گرفتن سایت در رتبه 1 تا 3 گوگل این هست که کسب و کار رو بهبود میده و می تونین بازخورد بهتری داشته باشین. زمانی که وبسایت در رتبه 1 تا 3 گوگل قرار داره، میزان بازدید از سایت بیشتر میشه و هرچقدر افراد بیشتری از سایت شما بازدید کنند، آگاهی شما از اسم تجاری شما بیشتر است و بازدیدکننده وبسایت شما بیشتر میشه و شانستون برای فروش، ارائه خدمات، کسب درآمد و کسب سود افزایش پیدا می کنه.

• یکی دیگه از مزایای قرار گرفتن سایت در رتبه 1 تا 3 گوگل این هست که تعامل و ارتباط بیشتری با مشتری برقرار می کنین. 81 درصد از خریداران قبل از خرید، یه تحقیق آنلاین انجام میدن و گوگل مهم ترین نقش رو در این زمینه بر عهده داره. صفحه نتایج گوگل به راحتی اطلاعات تماس، نقشه، موقعیت جغرافیایی، پرسش و پاسخ، مقایسه، تصاویر، توضیحات و موارد دیگه رو در اختیار کاربران قرار میده.

• یکی دیگه از مزایای قرار گرفتن سایت در رتبه 1 تا 3 گوگل این هست که ترافیک سایت شما افزایش پیدا می کنه. بسیاری از مردم از گوگل به عنوان ابزاری مطمئن برای خرید، پیدا کردن خدمات و جستجوی محصولات استفاده می کنند. حضور در صفحه اول گوگل نه تنها بازدیدکننده های سایت رو افزایش میده، بلکه قرار نگرفتن در صدر رتبه بندی های گوگل نیز یه ضرر بزرگ برای وبسایت شما محسوب میشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله تاثیر رتبه های اول تا سوم صفحه اول گوگل در میزان بازدید سایت، اطلاعاتی در مورد قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیرات رتبه اول تا سوم در میزان بازدید سایت بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، صفحه اول گوگل به معنی افزایش زیاد کلیک ها بر سایت هست. سایت های دارای رتبه بالاتر نه تنها ترافیک بالایی دارن، بلکه مانع از بازدید کاربران از سایر سایت های با رتبه پایین میشن.

نظرات:


Deprecated: Directive 'allow_url_include' is deprecated in Unknown on line 0