ما سعی می کنیم در مقاله نگهداری سایت ها در صفحه اول گوگل مهم تر از آوردن به صفحه اول است، اطلاعاتی در مورد صفحه اول گوگل برای شما ارائه کنیم و به بررسی روش های نگهداری سایت در صفحه اول گوگل بپردازیم و ماندن در صفحه اول گوگل رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه از سئو سایت داشته باشین. بهتره بدونین تقریبا همه افرادی که وبسایت دارن و به دنبال سئو سایت هستن، رویای آوردن سایت به صفحه اول گوگل برای سخت ترین و رقابتی ترین کلمات کلیدی سایت خود رو دارن و دلیل اون هم کاملا واضح هست. قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل باعث ایجاد ترافیک طبیعی بیشتری برای سایت میشه، چون فقط 0.78 درصد از کاربران و افراد بر روی نتایج موجود در صفحه دوم گوگل کلیک می کنند.

در اصطلاح منظور از آوردن وبسایت به صفحه اول موتور جستجو یا گوگل در اصل همون بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر یا سئو سایت هست. برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل روش های مختلفی در سئو وجود داره. فرایند سئو نیز بعد از طراحی وبسایت اختصاصی اتفاق می افته. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله نگهداری سایت ها در صفحه اول گوگل مهم تر از آوردن به صفحه اول است، اطلاعاتی در مورد صفحه اول گوگل برای شما ارائه کنیم و به بررسی روش های نگهداری سایت در صفحه اول گوگل بپردازیم و ماندن در صفحه اول گوگل رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

صفحه اول گوگل چیست؟

صفحه اول گوگل چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاد که صفحه اول گوگل چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ارزوی هر صاحب وبسایت این هست که لینک سایت خودش رو در اونجا قرار بده. به همین دلیل این افراد همیشه تلاش می کنند بهترین متخصصان سئو رو برای به دست آوردن این هدف استخدام کنند، ولی همونطور که می دونین در هر صفحه نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده میشه و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرین، باید کاملا اصولی مراحل سئو رو دنبال کنین، مخصوصا اینکه اگه کلمه کلیدی که انتخاب می کنین، جزو کلمات پر بازدید و تک کلمه ای باشه. چون بالا آوردن این کلمات یکم زمان بر و سخته.

جالب اینجاست که بدونین امروزه یکی از روش های تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ، سئو هست. سئو نیز یعنی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و افزایش بازدید وبسایت هست. همچنین قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به صورت کلی کار زمان بری هست و باید در این کار صبوری داشت. البته روش های میان بری نیز وجود داره که جزو سئو سیاه بوده که پیشنهاد نمیشه. همچنین اگه نیاز به مخفی کردن جسد دارین، از صفحه دوم در نتیجه جستجوی گوگل استفاده کنین، چون هیچ کس اون رو پیدا نمی کنه! صفحه دوم جایی هست که محتوا و وبسایت های فراموش شده در حال مرگ هستن. یه کاربرد عادی هیچ وقت از 5 لیست برتر در یه نتیجه جستجو عبور نمی کنه و بیش از 70 درصد از کل کلیک ها به این 5 نتیجه برتر در نتایج جستجوی گوگل میره.

مقاله پیشنهادی: نرخ کلیک یا ctr چیست؟

آیا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ارزش هزینه کردن دارد؟

اگه استراتژی درستی داشته باشین و با شریکی کار کنین که می دونه چجوری به نتیجه برسه، سئو یا صفحه اول گوگل ارزشمند هست و حدود 93 درصد از تجربیات آنلاین به یه موتور جستجو شروع میشه و نرخ نزدیک شدن به سئو سایت بسیار بالاتر از بازاریابی سنتی هست. بنابراین، سئو بازگشت سرمایه قابل توجهی رو فراهم می کنه و شما می تونین در این صفحه درآمد خودتون رو بیشتر کنین.

نگهداری سایت ها در صفحه اول گوگل مهم تر از آوردن به صفحه اول است!

نگهداری سایت ها در صفحه اول گوگل مهم تر از آوردن به صفحه اول است!

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یکی از اصلی ترین و مهم ترین چالش های متخصصین سئو هست و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل زمانی امکان پذیر هست که از روش های سئو سایت به بهترین شکل ممکن استفاده بشه. به این نکته توجه داشته باشین که حدود 75 درصد از افراد زمانی که در گوگل به دنبال اطلاعاتی هستن و جستجوی خودشون رو انجام میدن، صفحه رو به پایین اسکرول نمی کنند. این موضوع نشون دهنده این هست که نه تنها قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل اهمیت زیادی داره، بلکه سایت شما باید با استفاده از اصول سئو بتونه جزو 3 نتیجه برتر صفحه اول گوگل باشه. بنابراین، برای اینکه بتونین با استفاده از وبسایت خود درآمد زیادی به دست بیارین، سعی کنین تا با استفاده از سئو سایت رتبه سایت خودتون رو بالا ببرین.

جالب اینجاست که بدونین بعد از طراحی سایت مهم ترین نکته برای صاجبان وبسایت ها رسیدن به صفحه اول گوگل و نگهداری سایت در اونجا هست. رسیدن به صفحه اول گوگل پایان کار صاحبان وبسایت ها نیست، بلکه باید تلاش کنند تا در همون صفحه اول باقی بمونن. خیلی از سایت ها وجود دارن که بعد از رسیدن به رتبه مناسب در لیست نتایج جستجو گوگل سایت خود، بهینه سازی سایت رو رها کردن و در نتیجه بعد از مدتی سایت رتبه خودش رو از دست داده و به صفحات بعدی منتقل میشه. برای نگهداری سایت در صفحه اول گوگل باید به موارید که بیشتر اون ها همون سئو سایت هست، عمل کرد و اون ها رو مورد توجه قرار داد.

مقاله پیشنهادی: صفحه فرود یا لندینگ چیست؟

رسیدن سایت به صفحه اول گوگل به معنی قرار گرفتن در معرض دید هزاران کاربر هست. همچنین هر سایتی که بتونه خودش رو به بالاترین نتایج در اولین صفحه SEPR گوگل برسونه، بازدید و درآمد بالایی خواهد داشت و دقیقا به همین دلیل رقابت در صدر نتایج گوگل بسیار شدید هست و سبقت گرفتن از رقبا و بالا بردن سایت در صفحه اول گوگل کار سختی هست که نیازمند مطالعه و تلاش و صبوری طولانی مدت هست.

روش های نگهداری سایت در صفحه اول گوگل چیست؟

روش های نگهداری سایت در صفحه اول گوگل

همونطور که گفتیم، رسیدن به صفحه اول گوگل اتمام کار نیست، بلکه باید سعی کنین تا سایت خودتون رو بهینه کرده و اون رو در صفحه اول گوگل نگه دارین. برای این کار نیز می تونین از روش های مختلفی استفاده کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله نگهداری سایت ها در صفحه اول گوگل مهم تر از آوردن به صفحه اول است، به بررسی روش های نگهداری سایت در صفحه اول گوگل بپردازیم.

• بروزرسانی محتوا

یکی از روش های نگهداری سایت در صفحه اول گوگل، بروزرسانی محتوا هست. بهتره بدونین تاریخ درج اطلاعات شما برای گوگل و کاربران مشخصه و گوگل نیز در کنار فاکتورهای دیگه، تاریخ های بروز رو در صفحات نخست خود به نمایش می ذاره. همچنین به یاد داشته باشین هر چه مطالب شما بروز تر باشه بازدیدکننده های شما بیشتر میشه. بنابراین، برای نگهداری سایت در صفحه اول گوگل باید محتواهای خودتون رو بروز کنین.

• لینک داخلی

یکی دیگه از روش های نگهداری سایت در صفحه اول گوگل، به کار بردن لینک داخلی هست. برای اینکه همه مقاله ها و مطالب سایت شما مورد بازدید قرار بگیره، لازمه تا در هر صفحه به مطالب مربوطه لینک بزنین. برای این کار کافیه وقتی مطلبی درج می کنین، صحبتی کوتاه از مطالب مرتبط بقیه به همراه لینک اون صفحه قرار بدین.

• بک لینک سازی

یکی دیگه از روش های نگهداری سایت در صفحه اول گوگل این هست که بک لینک سازی انجام بدین. همچنین باید تبلیغات مداوم انجام بدین و یکی از کم هزینه ترین راه های تبلیغاتی بک لینک سازی هست. لینک سایت شما باید در سایت های دیگه دیده بشه تا به اعتبار شما افزوده بشه.

• اشتراک گذاری

یکی دیگه از روش های نگهداری سایت در صفحه اول گوگل و تبلیغات، اشتراک گذاری صفحات سایت در شبکه های اجتماعی هست. برای این کار بهتره بعد از طراحی سایت برای وبسایت خودتون در شبکه های اجتماعی حساب کاربری داشته باشین، مانند تلگرام، اینستاگرام، لینک دین و...

• افزایش سرعت

یکی دیگه از روش های نگهداری سایت در صفحه اول گوگل این هست که سرعت سایت خودتون رو افزایش بدین. بهتره بدونین امکان داره سرعت سایت شما به دلیل های مختلفی کاهش پیدا کنه، بنابراین سعی کنین تصاویری که استفاده می کنین کم حجم باشن و کلیپ های سایت رو به صورت گیف در صفحات قرار بدین تا حجم کمتری از پهنای وب رو اشغال کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله نگهداری سایت ها در صفحه اول گوگل مهم تر از آوردن به صفحه اول است، اطلاعاتی در مورد صفحه اول گوگل برای شما ارائه کنیم و به بررسی روش های نگهداری سایت در صفحه اول گوگل بپردازیم و ماندن در صفحه اول گوگل رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، ارزوی هر صاحب وبسایت این هست که لینک سایت خودش رو در اونجا قرار بده. به همین دلیل این افراد همیشه تلاش می کنند بهترین متخصصان سئو رو برای به دست آوردن این هدف استخدام کنند. بنابراین، اگه شما نیز دوست دارین تا سایت خودتون رو به صفحه اول گوگل برسونین، سعی کنین تا از روش های گفته شده برای بهینه سازی و سئو سایت خود استفاده کنین. سئو سایت نیز بهترین روش برای افزایش کیفیت و رتبه سایت هست.

نظرات: