ما سعی می کنیم در مقاله رقص گوگل چیست؟ اطلاعاتی در مورد رقص گوگل یا Google Dance به شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر رقص گوگل بر سئو سایت بپردازیم و عملکرد گوگل دنس رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. گوگل اصطلاح قدیمی هست که هنوز خیلی از افراد مخصوصا مالکان سایت ها درباره اون اطلاعاتی ندارن. گوگل همیشه در حال بروزرسانی الگوریتم های خودش هست. به همین دلیل این بروزرسانی ها می تونه رتبه سایت رو در صفحه نتایج جستجوی گوگل بالا ببره. شما می تونین با شناسایی این الگوها و رعایت اون ها رتبه سایت خودتون رو بالا ببرین و کاربران بیشتری به سایت جذب کنین.

موتور جستجوگر گوگل مفاهیم و اصطلاحات زیادی داره که شما برای فعالیت در این حوزه ابتدا باید با مفاهیم اون آشنا بشین. یکی از این مفاهیم نیز رقص گوگل هست. اگه فکر می کنین که رقص گوگل یه مراسم سالانه هست که همه کارمندان گوگل موفقیت خودشون رو در اون جشن می گیرن، در اشتباه هستین. رقص گوگل هیچ ربطی به رقصیدن ندارن و کاملا مفهوم دیگه ای داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله رقص گوگل چیست؟ اطلاعاتی در مورد رقص گوگل یا Google Dance به شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر رقص گوگل بر سئو سایت بپردازیم و عملکرد گوگل دنس رو مورد بررسی قرار بدیم.

مقاله پیشنهادی: موتورهای جستجو چگونه کیفیت مطالب را ارزیابی میکنند؟

رقص گوگل چیست؟

رقص گوگل چیست؟

اگه در حوزه وب یا گوگل فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم رقص گوگل یا Google Dance رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین و شاید این سوال واسه شما هم پیش اومده باشه که رقص گوگل چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که گوگل دنس یا رقص گوگل روشی هست که گوگل در زمان داشتن چند سایت در یه سطح برای مشخص کردن رتبه بندی سایت ها به کار می گیره و نتایج جستجو رو به چالش می کشه. همچنین رقص گوگل به تغییرپذیری نتایج جستحو اشاره داره. در واقع زمانی که شما صفحه جدیدی در سایت خودتون به وجود میارین، گوگل ابتدا ارزیابی می کنه که این صفحه رو در کجای نتایج قرار بده.

مقاله پیشنهادی: چرا گوگل برخی وب سایت ها را جریمه می کند؟

جالب اینجاست که بدونین رقص گوگل ابزاری برای محک زدن صفحه سایت شما محسوب میشه. محک زدن و سپس رتبه دادن به سایت بر اساس ارزش ها و الگوریتم های گوگل نیز هدف نهایی گوگل دنس هست. همچنین گوگل دنس یا رقص گوگل یه اصطلاح جذاب و در عین حال نگران کننده در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همون سئو سایت هست که در واقع برای توصیف زمانی استفاده میشه که گوگل از اون برای بازیابی رتبه سایت ها استفاده می کنه. در نتیجه این بازیابی رتبه بندی سایت ها در SERP گوگل ممکنه دچار نوسان شده و پایین یا بالا بره. بنابراین، وقتی رقص گوگل رخ میده، بعضی از سئوکاران بسیار هیجان زده میشن.

تاثیر رقص گوگل بر سئو سایت

تاثیر رقص گوگل بر سئو سایت

نوبت این رسیده تا در این بخش از مقاله تاثیر رقص گوگل بر سئو سایت رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. بهرته تا بهینه سازی سایت خودتون رو به افراد متخصص و با تجربه در زمینه سئو بسپارین تا از بروز مشکلات آتی جلوگیری بشه. همچنین اگه سایت شما توسط متخصصان سئو بهینه بشه، گوگل می فهمه که شما در سایت خودتون تغییراتی به وجود میارین. بعضی وقت ها موتور جستجوگر گوگل اقدامات بهینه سازی یا سئو سایت رو تشخیص میده، ممکنه موقتا تاثیر منفی روی سایت شما بذاره و رتبه اون رو پایین بیاره. گوگل می دونه که یه تغییر مثبت باعث افزایش سریع رتبه نمیشه و ممکنه حتی برعکس باشه.

مقاله پیشنهادی: الگوریتم گورخر گوگل و تاثیر آن بر روی فروشگاه های اینترنتی

رقص گوگل رو نمیشه جزء الگوریتم های اصلی و مهم گوگل در نظر گرفت، ولی با توجه به شیوه کارکرد اون که همون جابجایی رتبه ها و سایت هستا، میشه اون رو بخشی از الگوریتم های گوگل دونست. نتیجه همه این بازی ها این هست که بهترین خروجی و رتبه بندی به کاربر نشون داده بشه. در ابتدا گوگل خیلی کار سختی برای رتبه بندی نداشت. هر عبارتی که جستجو میشد رو با عنوان و تراکم کلید واژه در متن مطابقت میداد و در نهایت هم نگاهی به بک لینک ها مینداخت. همچنین سئوی خوب و صحیح زمان میبره. اجازه ندین رقص گوگل استراتژی های سئوی شا رو ضعیف کنه. با تغییرپذیری ها و نوسانات رقص گوگل کنار بیایین و به اجرای اقدامات و عملیات سئوی با کیفیت ادامه بدین. این کار باعث میشه تا رتبه گوگل شما به آرومی افزایش پیدا کنه.

عملکرد گوگل دنس چگونه است؟

عملکرد گوگل دنس چگونه است؟

برخی از افراد بر این باور هستن که گوگل این رقص رو در همون بازه زمانی اولیه اجرا می کنه و بعضی دیگه این باور رو دارن که بخشی از الگوریتم های اصلی موتورهای جستجو سرچ هستن که همیشه در حال اجرا هستن. وقتی یه وبسایت جدید بارگذاری میشه در ابتدا رتبه می گیره و صفحات جستجو نشون داده میشه تا عکس العمل های کاربران رو نسبت به اون متوجه بشه. این واکنش ها رو از تعداد کلیک ها، مدت زمان حضور کاربران در صفحات سایت، نرخ پردازش و.... متوجه میشه. ربات ها همه این فاکتورها رو دقیقا بررسی می کنند و در آخر بعد از تموم شدن دوره رقص گوگل اگه مورد استقبال قرار گرفته بود به رتبه های بالاتر میره و یا همین رتبه خودش تثبیت میشه.

گوگل برای بالا اوردن موقتی یه سایت یا محتوای تازه به اون فرصت میده تا بیشتر در معرض دید کاربران قرار بگیره. واکنش کاربران در دوره ای که این سایت بالا هست به دقت زیر نظر ربات های گوگل قرار می گیره و اگه این محتوای تازه تونست کاربران رو راضی کنه، رتبه اون بالا میره. وگرنه به سر جای اول خودش یا حتی پایین تر از اون سقوط می کنه. گوگل با این روش از کاربران کمک می گیره تا محتوایی رو که لیاقت دیده شدن رو داره، بشناسه و رتبه خوبی رو به اون اختصاص بده.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله رقص گوگل چیست؟ اطلاعاتی در مورد رقص گوگل یا Google Dance به شما ارائه کنیم و به بررسی تاثیر رقص گوگل بر سئو سایت بپردازیم و عملکرد گوگل دنس رو مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، گوگل دنس یا رقص گوگل روشی هست که گوگل در زمان داشتن چند سایت در یه سطح برای مشخص کردن رتبه بندی سایت ها به کار می گیره و نتایج جستجو رو به چالش می کشه.

 

نظرات: