آموزش کار با تگ Area؛ یکی از تگ های مهم و کاربردی در HTML! آیا می خواهید با این تگ آشنا شوید؟ آیا می دانید تگ Area چیست؟ چگونه می توان از تگ Area استفاده کرد؟ این تگ چه کاربردی در زبان برنامه نویسی HTML دارد؟ این تگ چه کمکی به توسعه دهندگان می کند؟
HTML یک نوع زبان برنامه نویسی استاندارد برای ایجاد صفحات وب است که شما می توانید از این زبان استفاده کرده و پروژه های مختلفی را ایجاد کنید. این زبان شامل تگ های مختلفی است که می توانید از این تگ ها استفاده کنید. اگر قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، بهتر است با این تگ ها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تگ Area در زبان HTML برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این تگ را به شما یاد دهیم.

تگ Area در زبان HTML چیست؟

آموزش کار با تگ Area

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که تگ Area چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که تگ Area یکی از تگ های مهم در زبان برنامه نویسی HTML است که شما می توانید از این تگ استفاده کنید. همچنین تگ Area زیرمجموعه map است که مناطق قابل کلیک را در نقشه تصویر تعیین می کند. این تگ برای تعریف یک منطقه قابل کلیک در یک نقشه تصویری استفاده می شود. اگر می خواهید نحوه کار با این تگ را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش HTML شرکت کنید.
جالب است بدانید، تگ Area در زبان برنامه نویسی HTML تگی است که ما با استفاده از آن می توانیم یک ناحیه قابل کلیک را در یک نقشه تصویری به وجود آوریم. این تگ همیشه باید داخل تگ map قرار گرفته و مورد استفاده قرار بگیرد. نقشه تصویری به تصویری گفته می شود که یک بخش یا قسمتی از آن تصویر قابل کلیک شدن باشد. از تگ Area در HTML برای ایجاد محدوده های قابل کلیک روی نقشه تصویری استفاده می شود. تگ MAP از چندین تگ Area به وجود آمده است.

چگونه با تگ Area کار کنیم؟

آموزش کار با تگ Area

توجه داشته باشید که تگ Area پس از تگ head یکی از تگ های اصلی در زبان برنامه نویسی HTML است که شما می توانید به راحتی از این تگ استفاده کرده و قسمت هایی را در داخل تصویر قابل کلیک کنید. این کار به کاربران سایت شما این امکان را می دهد تا به راحتی به بخش های مورد نظر خود هدایت شوند.
تگ Area در زبان برنامه نویسی HTML می تواند دارای چندین ویژگی باشد که برخی از این ویژگی ها یا قابلیت ها ضروری و برخی دیگر اختیاری هستند. ویژگی coords مختصات یک ناحیه را در نقشه تصویر مشخص می کند. این ویژگی همراه با ویژگی shape برای تعیین اندازه، شکل و مکان یک ناحیه استفاده می شود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تگ Area در زبان HTML برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این تگ را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، تگ Area یکی از تگ های مهم و کاربردی در زبان برنامه نویسی HTML است که شما می توانید از این تگ استفاده کرده و بخش هایی را در تصاویر قابل کلیک کنید. اگر می خواهید نحوه کار با تگ Area را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش HTML شرکت کنید.

 

نظرات: