آموزش کار با Spinners؛ یکی از بخش های مهم در بوت استرپ! آیا می خواهید با این بخش آشنا شوید؟ Spinners در بوت استرپ چیست؟ چگونه می توان از اسپینرها استفاده کرد؟ Spinners در بوت استرپ چه کاربردی دارد؟ این بخش چه کمکی به توسعه دهندگان می کند؟
بوت استرپ یکی از محبوب ترین فریم ورک ها در حوزه وب است که شما می توانید از آن استفاده کنید. بوت استرپ شامل ابزارها و بخش های مختلفی است که هر کدام از این ابزارها کاربردهای خاصی دارند. اگر قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با Spinners آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد Spinners در بوت استرپ برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به شما یاد دهیم.

Spinners در بوت استرپ چیست؟

آموزش کار با Spinners در بوت استرپ

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که Spinners در بوت استرپ چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که به Spinnersها نشانگر بارگذاری نیز گفته می شود که برای نشان دادن وضعیت بارگذاری پروژه ها ما مورد استفاده قرار می گیرد. بوت استرپ از یک کلاس Spinner برای ایجاد اسپینر استفاده می کند. به عبارت دیگر، از اسپینرهای بوت استرپ می توان برای نشان دادن وضعیت بارگذاری در پروژه های شما استفاده کرد. اگر می خواهید نحوه کار از این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش بوت استرپ شرکت کنید.
جالب است بدانید، اسپینرها در بوت استرپ تنها با HTML و CSS ایجاد شده اند، به این معنی که برای ایجاد آنها نیازی به جاوا اسکریپت ندارید. با این حال برای تغییر قابلیت مشاهده آنها به جاوا اسکریپت سفارشی نیاز دارید. ظاهر، تراز و اندازه آنها را می توان به راحتی با کلاس های ابزار ما سفارشی کرد.

چگونه از Spinners استفاده کنیم؟

آموزش کار با Spinners در بوت استرپ

توجه داشته باشید که اسپینرها یا Spinners در بوت استرپ معمولا استفاده ها و کاربردهای مختلفی دارند و پس از آشنایی با  کلاس تصاویر در بوت استرپ یکی از موارد مهم در بوت استرپ است. یکی از رایج ترین نوع استفاده آنها در زمان ارسال یک فرم است که بعد از تکمیل اطلاعات اسپینر به نمایش در می آید و به صفحه جدید یا قدم بعدی فرم منتقل می شود. قدم اول برای ساخت Spinners این است که شما در جای مورد نظر خودتان کافی است تا کلاس Spinner را اضافی کنید، با همین کار ساده شما می توانید لودر خودتان را فراخوانی کنید. یادتان نرود که برای اضافی کردن این کدها اول باید بخش اول بوت استرپ یعنی نصب بوت استرپ را بلد باشید. همچنین برای داشتن ظاهر بهتر لودرها می توانید از رنگ های مختلف استفاده کنید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد Spinners در بوت استرپ برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، اسپینرها بخش مهمی در بوت استرپ هستند که شما می توانید از آنها استفاده کرده و ظاهر سایت خودتان را بهینه کنید. اگر می خواهید نحوه کار با Spinnerها را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش بوت استرپ شرکت کنید.

 

نظرات: