معرفی و آموزش Collapse؛ یکی از پلاگین های مشهور در بوت استرپ! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید پلاگین Collapse چیست؟ چگونه می توان از این پلاگین استفاده کرد؟ این پلاگین چه کاربردی در بوت استرپ دارد؟

بوت استرپ یکی از فریم ورک های مشهور در حوزه وب است که شما می توانید با پلاگین ها یا کلاس های مختلفی کار کرده و ظاهر سایت خودتان را جذاب تر و کاربردی تر کنید. بوت استرپ شامل پلاگین های مختلفی است که اگر قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، باید با این پلاگین ها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلاگین Collapse در بوت استرپ برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این پلاگین را به شما یاد دهیم.

پلاگین Collapse چیست؟

Collapse در بوت استرپ چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که پلاگین Collapse چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Collapse یکی از کلاس های مشهور بوت استرپ در حوزه وب است که شما می توانید از این پلاگین استفاده کرده و ظاهر سایت خودتان را کاربردی تر کنید. همچنین این پلاگین به ما کمک می کند تا به برخی استایل های پایه بوت استرپ دسترسی داشته باشیم. برای مثال ما با استفاده از این پلاگین می توانیم کاری کنیم که منوی سایت قابلیت باز و بسته شدن داشته باشند. اگر می خواهید نحوه کار با این پلاگین را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش بوت استرپ شرکت کنید.

جالب است بدانید، آیتم های باز و بسته شونده یا همان پلاگین Collapse در زمانی که می خواهید تعداد زیادی محتوا را پنهان یا دوباره نمایان کنید، کاربرد دارند. به طور کلی Collapse جعبه هایی در سایت هستند که معمولا در خود محتوای متنی نگهداری می کنند، در اصل برای محتواها و مقالات طولانی مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از این پلاگین ها می توانید محتوای داخل آن را مخفی کنید.

کلاس های موجود در Collapse کدامند؟

Collapse در بوت استرپ چیست؟

همانطور که گفته شد پس از آشنایی با  کلاس تصاویر در بوت استرپ، پلاگین Collapse یکی از کلاس های مهم و کاربردی در بوت استرپ است که شما می توانید از این قابلیت استفاده کنید. Collapse شامل کلاس های مختلفی است که شما می توانید از آنها بهره ببرید. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی کلاس های موجود در Collapse بپردازیم:

• Collapse: این کلاس برای ایجاد یا پلاگین Collapse مورد استفاده قرار می گیرد.

• Multi-collapse: یکی دیگر از کلاس های موجود در بوت استرپ، کلاس multi-collapse است که با استفاده از این کلاس می توانیم چند پلاگین مختلف را به صورت همزمان نشان دهیم.

• Accordion: این کلاس نیز محتوای موجود در موارد مخفی شده را نشان می دهد و برای نمایش محتوا مانند لیست کشویی می باشد که با کلیک روی هر مورد محتوای آن نشان داده می شود.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلاگین Collapse در بوت استرپ برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این پلاگین را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Collapse یکی از کلاس های مشهور بوت استرپ در حوزه وب است که شما می توانید از این پلاگین استفاده کرده و ظاهر سایت خودتان را کاربردی تر کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این پلاگین را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش بوت استرپ شرکت کنید.

نظرات: