آشنایی با کلاس تصاویر در بوت استرپ؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چگونه از تصاویر در بوت استرپ(Bootstrap) استفاده کنیم؟ تصاویر واکنش گرا در بوت استرپ چگونه است؟ عکس ها را چگونه در بوت استرپ کدنویسی کنیم؟ کلاس های تصاویر در Bootstrap کدامند؟ ریسپانسیو کردن عکس با بوت استرپ چگونه است؟ چگونه عکس ها را در بوت استرپ واکنش گرا کنیم؟

بوت استرپ یکی از بهترین و مهم ترین فریم ورک ها در طراحی سایت است که شما می توانید با استفاده از آن ظاهر سایت خودتان را جذاب تر کنید و بخش های مختلفی را به سایت خود اضافی کنید. اگر شما نیز قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، پیشنهاد می کنیم تا با کلاس تصاویر در بوت استرپ آشنا شوید تا بتوانید با استفاده از آن به سایت خودتان عکس اضافی کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نحوه استفاده از تصاویر در بوت استرپ برای شما ارائه کنیم، به معرفی کلاس تصاویر در بوت استرپ بپردازیم و واکنش گرا کردن تصاویر در بوت استرپ را به شما یاد دهیم.

چگونه از تصاویر در بوت استرپ استفاده کنیم؟

آشنایی با کلاس تصاویر در بوت استرپ

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چگونه از تصاویر در بوت استرپ استفاده کنیم؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بوت استرپ(Bootstrap) یکی از بهترین فریم ورک ها در برنامه نویسی است که شما می توانید با استفاده از آن بخش های مختلفی را به سایت خودتان اضافی کنید. کلاس هایی در بوت استرپ وجود دارند که می توانید از آنها بهره ببرید. با استفاده از کلاس های که در بوت استرپ ایجاد شده است، می توان ویرایش هایی را روی تصاویر انجام دهید. اگر می خواهید نحوه انجام این کار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش بوت استرپ شرکت کنید.

جالب است بدانید، تصاویر یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های هر سایت است که امروزه بسیاری از توسعه دهندگان وب و طراحان سایت به آن توجه می کنند. در بوت استرپ، با استفاده از کلاس img می توان تصاویر را ریسپانسیو کرد و تمام تصاویر با هر کیفیت و حجمی را واکنش گرا کرد. برای اینکه بخواهید عکسی را قرار دهید، باید از تگ img استفاه کنید. کلاس های مختلفی در بوت استرپ وجود دارند که شما می توانید از هر کدام از این کلاس ها استفاده کرده و قابلیت های جدیدی به سایت خودتان اضافی کنید.

معرفی کلاس تصاویر در بوت استرپ

آشنایی با کلاس تصاویر در بوت استرپ

همانطور که گفته شد، پس از آشنایی با menu بوت استرپ، تصاویر یکی از بخش های مهم در هر سایتی است که می توانید با استفاده از کلاس های مربوطه، تصاویری را به سایت خودتان اضافی کنید. پیشنهاد می کنیم تا با کلاس تصاویر در بوت استرپ(Bootstrap) آشنا شوید تا بتوانید تصاویری را به سایت خودتان اضافی کنید. در ادامه سعی می کنیم تا به معرفی کلاس تصاویر در بوت استرپ بپردازیم:

• کلاس img-rounded

یکی از انواع کلاس تصاویر در بوت استرپ، کلاس img-rounded است که شما می توانید با استفاده از این کلاس گوشه تصاویر سایت خودتان را گرد کنید و ظاهر فوق العاده جذابی به سایت خودتان اضافی کنید تا مخاطبان و کاربران در زمان ورود به سایت از ظاهر سایت شما لذت ببرند.

• کلاس img-circle

یکی دیگر از انواع کلاس تصاویر در بوت استرپ، کلاس img-circle است که شما می توانید با استفاده از آن ابعاد تصاویر سایت خودتان را به شکل دایره در بیاورید. توجه داشته باشید که این قابلیت در مرورگر IE8 پشتیبانی نمی شود و باید از نسخه های جدید مرورگر استفاده کنید.

• کلاس img-responsive

یکی دیگر از انواع کلاس تصاویر در بوت استرپ، کلاس img-responsive است که شما می توانید با استفاده از آن عکس های خودتان را در سایت واکنش گرا کنید. تصاویر واکنش گرا به صورت اتوماتیک اندازه خودشان را با اندازه صفحه نمایشی که در آن می یابند، تنظیم می کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نحوه استفاده از تصاویر در بوت استرپ برای شما ارائه کنیم، به معرفی کلاس تصاویر در بوت استرپ بپردازیم و واکنش گرا کردن تصاویر در بوت استرپ را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، تصاویر یکی از بخش های مهم در سایت هستند که شما می توانید با استفاده از کلاس تصاویر در بوت استرپ، تصاویر مختلفی را به سایت خودتان اضافی کنید. اگر می خواهید نحوه کار با کلاس تصاویر در بوت استرپ را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش بوت استرپ شرکت کنید.

نظرات: