آشنایی با انواع input در بوت استرپ؛ یکی از بخش های مهم در فریم ورک بوت استرپ! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید input در بوت استرپ چیست؟ چگونه می توان از inputها در بوت استرپ استفاده کرد؟ انواع inputها در بوت استرپ کدامند؟

بوت استرپ یکی از یکی از بهترین فریم ورک ها برای طراحی سایت است که می توانید از آن استفاده کنید. بوت استرپ شامل بخش های زیادی است که شما باید با این بخش ها آشنا شوید. input یکی از این بخش ها است. اگر قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با اینپوت در بوت استرپ آشنا شوید و نحوه کار با آنها را یاد بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد input در بوت استرپ برای شما ارائه کنیم و به معرفی انواع input در بوت استرپ بپردازیم.

Input در بوت استرپ چیست؟

آشنایی با انواع input در بوت استرپ

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که input در بوت استرپ چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بوت استرپ یکی از بهترین فریم ورک ها در طراحی سایت است که معمولا رایج ترین کنترل های فرم را که به طور عمده شامل Radio، Checkbox، textarea، input و select هستند، پشتیبانی می کند. همچنین رایج ترین شکل فیلد متنی در بوت استرپ، فیلد input است.

جالب است بدانید، فیلد متنی input در بوت استرپ، جایی است که کاربران تعداد زیادی از داده های اصلی و مهم را در آن وارد می کنند تا بخش های مورد نظر خودشان را در سایت پیاده سازی کنند. بوت استرپ پشتیبانی از تمام انواع ورودی HTML5 بومی را فراهم می کند. اعلام نوع ورودی مناسب، لازم است تا ورودی ها به طور کامل سبک بندی شوند. اگر می خواهید نحوه کار با بخش input در بوت استرپ را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش بوت استرپ شرکت کنید.

معرفی انواع input در بوت استرپ

آشنایی با انواع input در بوت استرپ

همانطور که گفته شد بعد از آشنایی با menu بوت استرپ، input یکی از بخش های مهم در بوت استرپ است که شما می توانید با استفاده از آن یک فیلد متنی را به سایت خودتان اضافی کنید. inputهای مختلفی در بوت استرپ وجود دارند که می توانید از آنها بهره ببرید. در ادامه به معرفی انواع input در بوت استرپ بپردازیم:

• حالت فوکس ورودی: یکی از انواع input در بوت استرپ، حالت فوکس ورودی است که خط بیرون ورودی حذف شده است و یک box-shadow بر روی focus اضافی شده است.

• حالت ورودی های غیرفعال: برای غیرفعال کردن یک فیلد ورودی، خصوصیت disabled را اضافی کنید.

• حالت Fieldsets غیرفعال: می توانید خصوصیت disabled را به یک Fieldset اضافی کنید تا تمام کنترل های داخل آنرا غیرفعال کنید.

• حالت اعتبارسنجی: فریم ورک بوت استرپ شامل انواع استایل های اعتبارسنجی است که شما می توانید از این استایل ها برای افزایش اعتبار فیلدهای متنی خود استفاده کنید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد input در بوت استرپ برای شما ارائه کنیم و به معرفی انواع input در بوت استرپ بپردازیم. همانطور که گفته شد، فیلد متنی input در بوت استرپ، جایی است که کاربران تعداد زیادی از داده های اصلی و مهم را در آن وارد می کنند تا بخش های مورد نظر خودشان را در سایت پیاده سازی کنند. اگر می خواهید نحوه کار با input را در بوت استرپ یاد بگیرید، در دوره آموزش بوت استرپ شرکت کنید.

نظرات: