آموزش پیگیری لینک های شکسته؛ لینک هایی که برای تجربه کاربری سایت مضر هستند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ منظور از لینک های شکسته چیست؟ چرا باید لینک های شکسته را پیدا کنیم؟ لینک های شکسته چگونه ایجاد می شوند؟
بهتر است بدانید، لینک های شکسته می توانند به رتبه بندی سئو سایت شما آسیب وارد کنند. دقیقا این یکی از بخش های مهم در سئو سایت است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم. ثابت شده است که لینک های داخلی خراب در سایت شما بر سئو سایت تاثیر منفی می گذارند. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، شما باید بتوانید لینک های شکسته را پیگیری کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد لینک های شکسته برای شما ارائه کنیم و نحوه پیگیری لینک های شکسته را به طور کامل به شما یاد دهیم.

منظور از لینک های شکسته چیست؟

آموزش پیگیری لینک های شکسته

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که منظور از لینک های شکسته چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که لینک های شکسته که با عنوان لینک های مرده نیز شناخته می شوند، به لینک هایی گفته می شوند که کار نمی کنند و هیچ فایده ای ندارند. لینک های شکسته ممکن است به دلایل زیادی در وبسایت وجود داشته باشند، ولی اصلی ترین دلیل زمانی است که یک صفحه حذف می شود و یا به جای دیگری هدایت می شود که باعث سرور پیام خطای 404 را نشان می دهد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لینک های شکسته به دست آورید، توصیه می کنیم تا در دوره لینک سازی داخلی و خارجی شرکت کنید.
نکته قابل توجه این است که لینک های شکسته در زمان انتقال سایت به یک دامنه جدید یا در زمان حذف یک پست و یا صفحه بدون تغییر مسیر مناسب اتفاق می افتند. در برخی از مواقع لینک های شکسته ممکن است به دلیل یک اشتباه تایپی رخ دهند و ممکن است ماه ها و یا حتی سال ها مورد توجه قرار نگیرند. بنابراین، شما حتما باید لینک های شکسته سایت خودتان را تشخیص دهید.

چگونه لینک های شکسته را پیگیری کنیم؟

آموزش پیگیری لینک های شکسته

توجه داشته باشید که لینک های شکسته می توانند از راه ها مختلفی روی سئو سایت شما تاثیرات بدی بگذارند و یکی از مهمترین موارد پس از آموزش لینک سازی محتوا به محتوا است. لینک های شکسته چالش ها و مشکلات زیادی را برای کاربران در زمان جستجو در اینترنت به وجود می آورند. این چالش ها باعث می شوند تا سطح اعتبار سایت شما کاهش یابد. این کاهش اعتبار نیز می تواند ضربه بزرگی به رتبه و سئوی سایت شما بزند. بنابراین، شما باید لینک های شکسته سایت خودتان را پیگیری کنید.
اولین روشی که برای پیگیری لینک های شکسته وجود دارد، استفاده از ابزار Screaming Frog است. این برنامه طوری عمل می کند که تمام صفحات مربوط به سایت شما را بررسی می کند و گزارشی از مشکلات موجود در آن به شما تحویل می دهد. سرچ کنسول نیز یکی از ابزارهای کاربردی برای پیگیری و تشخیص لینک های شکسته است. این ابزار ربات هایی را برای بررسی سایت دارد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد لینک های شکسته برای شما ارائه کنیم و نحوه پیگیری لینک های شکسته را به طور کامل به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، لینک های شکسته به لینک هایی گفته می شود تا تاثیر منفی روی سئو سایت شما می گذارند. بنابراین، شما باید سعی کنید تا روش های پیدا کردن لینک های شکسته در سایت خودتان را یاد بگیرید.

 

نظرات: