آموزش کار با بک گراند(Background)؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید بک گراند در طراحی سایت چیست؟ نحوه کار با بک گراند در زبان برنامه نویسی CSS چگونه است؟ چگونه می توانیم یک تصویر در پس زمینه سایت خودمان قرار دهیم؟
بهتر است بدانید، بک گراند سایت نشان دهنده موضوع، نوع کسب و کار یک سایت است که بسیاری از توسعه دهندگان و طراحان سایت به طراحی بک گراند اهمیت زیادی می دهند. شما نیز اگر قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا نحوه کار با بک گراند سایت را یاد بگیرید تا بتوانید یک پس زمینه عالی برای سایت خودتان ایجاد کرده و از ظاهر سایت خودتان لذت ببرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بک گراند سایت برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با Background در CSS را به شما یاد دهیم.

بک گراند سایت چیست؟

آموزش کار با بک گراند(Background)

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بک گراند سایت چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که یکی از اولین چیزهایی که شما در زمان راه اندازی و طراحی سایت خود باید به آن توجه داشته باشید، تصویر پس زمینه یا بک گراند است. شما باید بک گراند سایت خودتان را با استفاده از تصاویر و افکت هایی جذاب کرده و ظاهر سایت خودتان را منحصر به فرد کنید. هرچقدر بک گراند سایت شما جذاب تر باشد، کاربران و مخاطبان در سایت شما ماندگار می شوند و سایت شما را دوست خواهند داشت. برای اینکه نحوه کار با بک گراند سایت را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش CSS شرکت کنید.
جالب است بدانید، تصویر زمینه یا بک گراندی که شما برای سایت خودتان انتخاب می کنید، با کاربران سایت شما ارتباط برقرار می کند. به این ترتیب، شما باید یک تصویر زمینه برای سایت خودتان تعیین کنید تا مخاطب بتواند پیام و مفهوم را توسط این تصویر متوجه شود. یک تصویر زمینه خوب می تواند ویژگی های مختلفی داشته باشد که شما باید حتما در زمان انتخاب آن تمامی آن موارد را زیر نظر داشته باشید. شما زمانی می توانید یک بک گراند عالی داشته باشید که نحوه کار با زبان برنامه نویسی CSS را یاد گرفته باشید.

نحوه کار با Background سایت چگونه است؟

آموزش کار با بک گراند(Background)

انتخاب بک گراند(Background) سایت می تواند کل وبسایت شما را تحت تاثیر خود قرار دهد و یکی از مسائل مهم در CSS پس از کلاس نویسی در CSS میباشد. بنابراین، رنگ و تصویری را برای پس زمینه سایت خودتان انتخاب کنید تا متن برای بازدیدکنندگان و کاربران سایت واضح باشد. رنگ های استاتیک را در نظر بگیرید و از تصاویر در هم بر هم جلوگیری کنید. طرحی بر اساس اشکال هندسی و قاعده خاصی داشته باشید تا طراحی سایت مدرن و شیک به نظر برسد.
در یک صفحه از وب، عنوان بالای آن قرار دارد و هویت سایت شما را نشان می دهد، مکان خوبی برای استفاده از عناصر جذاب است. مانند تصاویر گرافیکی و ترکیب رنگی که می توانند از محتوای زیر آن منحرف نشویم. همچین باید به کنتراست بک گراند سایت خودتان اهمیت دهید. کنتراست اشتباه می تواند خواندن مطالب را در سایت شما سخت و دشوار ند و حتی دسترسی را کم کند. بنابراین، حتما باید کنتراست خودتان را بررسی و چک کنید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بک گراند سایت برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با Background در CSS را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، شما باید بک گراند سایت خودتان را با استفاده از تصاویر و افکت هایی جذاب کرده و ظاهر سایت خودتان را منحصر به فرد کنید. اگر می خواهید نحوه کار با بک گراند سایت را یاد بگیرید، باید در دوره آموزش CSS شرکت کنید.

 

نظرات: