آموزش کار با ابزار BuzzSumo؛ یکی از ابزارهای مهم برای بررسی رقبا! آیا می خواهید با این ابزار آشنا شوید؟ ابزار BuzzSumo چیست؟ چگونه می توان از این ابزار استفاده کرد؟ آیا می توان با این ابزار سایت های رقیب خود را بررسی کرد؟
یکی از بهترین روش ها برای بازاریابی، بازاریابی محتوایی است. قرار دادن اطلاعات مفید و کاربردی در سایت هر شرکتی نسبت مستقیم با معرفی محصولات و جذب مشتری و مخاطب بیشتر خواهد داشت. ابزارهای مختلفی وجود دارند که به بازاریابی محتوایی کمک می کنند. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با این ابزارها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار BuzzSumo برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار BuzzSumo چیست؟

آموزش کار با ابزار BuzzSumo برای بررسی رقبا

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار BuzzSumo چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که BuzzSumo یکی از ابزارهای کاربردی است که می توانید با استفاده از آن بازاریابی محتوایی انجام دهید و سایت های رقیب خودتان را آنالیز کنید. همچنین BuzzSumo ابزاری است که به شما کمک می کند تا تعامل محتوا را تجزیه و تحلیل کنید، روندها را پیگیری کنید و فرصت های دسترسی را در شبکه های اجتماعی و جستجو پیدا کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش بررسی رقبا شرکت کنید.
شما می توانید از ابزار BuzzSumo برای پیدا کردن ایده های محتوای جدید، سوالات مشتری و مخاطبان روزنامه نگاری استفاده کنید. زمانی که در حال تولید محتوا هستید، ابزار BuzzSumo به شما در انتخاب عنوان و کلید واژه کمک می کند و باعث می شود تا در جستجوی گوگل و شبکه های اجتماعی بیشتر دیده شوید. این ابزار این کار را از طریق اسکن شبکه های اجتماعی انجام می دهد.

چگونه با ابزار BuzzSumo کار کنیم؟

آموزش کار با ابزار BuzzSumo برای بررسی رقبا

 پس از آموزش استفاده از ابزار google analytics برای بررسی رقبا، ابزار BuzzSumo یکی از بهترین هاست. توجه داشته باشید که این روزها کاربران اینترنت برای تولید محتوای با کیفیت تر در حال رقابت هستند. این رقابت به تولید ابزارهایی برای ماندن در این رقابت منجر شده است. یکی از این ابزارها سایت BuzzSumo است که امکانات آماری دقیق و مناسبی در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می دهد. این ابزار برای تحلیل محتوا در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد.
سایت BuzzSumo آمارها و تحلیل های دقیقی از محتوای منتشر شده در رسانه های اجتماعی را به کاربر ارائه می دهد. کاربر با تحلیل و بررسی این آمارها اثربخشی و میزان تاثیرگذذاری هر محتوای منتشر شده را سنجیده و با توجه به این نتایج، برنامه ریزی اینده را تنظیم می کند. به این ترتیب، شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و سایت های رقیب خودتان را آنالیز کنید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار BuzzSumo برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، BuzSumo یکی از سایت های کاربردی در سئو است که شما می توانید با استفاده از این ابزار محتوای منتشر شده در شبکه های اجتماعی را بررسی کرده و از وضعیت سایت های رقیب خودتان مطلع شوید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش بررسی رقبا شرکت کنید.

 

نظرات: