پکیج های پرکاربرد در لاراول؛ یکی از مفاهیم اساسی در آموزش زبان Laravel! پکیج ها برای راحت شدن کارهای ما به وجود آمده اند و بخش جداناپذیر در هر فریم ورک و زبان برنامه نویسی هستند. لاراول شامل پکیج های مختلفی است که هر کدام از آنها کاربردهای خاصی دارند.

لاراول به عنوان یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی شناخته می شود که شما می توانید با استفاده از این زبان پروژه های مختلفی را طراحی و راه اندازی کنید. در زبان لاراول شما با پکیج های مختلفی روبرو می شوید که با استفاده از آنها می توانید کارهای مختلفی انجام دهید. اگر قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با این پکیج ها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کاربرد پکیج ها در لاراول برای شما ارائه کنیم و به معرفی انواع پکیج ها در لاراول بپردازیم.

کاربرد پکیج ها در لاراول

پکیج های پرکاربرد در لاراول

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده باشد که پکیج ها چه کاربردی در لاراول دارند؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که لاراول یکی از زبان های برنامه نویسی است که شما می توانید از این زبان استفاده کنید و کارهای مختلفی با آن انجام دهید. یکی از مزایای کار با لاراول، آسان بودن فرایند توسعه اپلیکیشن است. لاراول شامل پکیج های مختلفی است که هر کدام از این پکیج ها کاربردهای خاصی دارند. اگر می خواهید نحوه کار با پکیج ها در لاراول را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لاراول شرکت کنید.

جالب است بدانید، پکیج های لاراول می توانند تلاش های شما را به عنوان یک توسعه دهنده، در نوشتن قسمت های روتین و زمان بر برنامه، کاهش دهند. پکیج ها کارایی برنامه های شما را افزایش می دهند و به راحتی می توانید آنها را در هر بخش از کد خودتان استفاده کنید. در حقیقت، به قول همان مثال معروف، پکیج ها نیاز شما را به اختراع دوباره چرخ مرتفع می کنند. برای مثال با استفاده از پکیج های لاراول می توانید از تکنیک های مختلفی برای دسترسی به دیتابیس های رابطه ای دیباگ کردن، تبدیل تاریخ و.... استفاده کنید.

معرفی انواع پکیج ها در لاراول

پکیج های پرکاربرد در لاراول

توجه داشته باشید که لاراول یکی از مشهورترین زبان های برنامه نویسی است که این زبان شامل پکیج های مختلفی است که می توانید در کنار آموزش نوشتن پکیج در لاراول از این پکیج ها استفاده کنید. در ادامه سعی می کنیم تا به معرفی انواع پکیج ها در لاراول بپردازیم تا با این پکیج ها آشنا شوید:

• Laravel Debugbar: پکیجی برای لاراول است که یک نوار توسعه دهنده برای خطایابی کد PHP و لاراول را اضافی می کند. گزینه های زیادی وجود دارند که شما می توانید تمام query ها را نشان دهید.

• Entrust: یک پکیج برای لاراول است که به شما راه های مختلفی را برای اضافی کردن مجوزهای بر پایه نقش کاربر به پروژه خود می دهد.

• Socialite: این پکیج روشی ساده و راحت برای مدیریت احراز هویت OAuth فراهم می کند. این پکیج به کاربر این امکان را می دهد تا از طریق برخی از شبکه های اجتماعی و سرویس های معروف وارد شود.

• User Verification: این پکیج به شما کمک می کند تا کاربران را تایید کرده و ایمیل ها را در لاراول اعتبارسنجی کنید. این پکیج یک نشانه تایید برای کاربران ثبت شده می سازد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کاربرد پکیج ها در لاراول برای شما ارائه کنیم و به معرفی انواع پکیج ها در لاراول بپردازیم. همانطور که گفته شد، لاراول یکی از زبان های برنامه نویسی است که پکیج های مختلفی در این زبان وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. اگر می خواهید نحوه نصب این پکیج ها را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لاراول شرکت کنید.

نظرات: