محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

تحلیل بخش وبلاگ سایت های رقبا؛ آگاهی از روش های تحلیل بلاگینگ رقبا برای هر کسب و کاری لازم است! یک تلیل و بررسی خوب می تواند اطلاعات با ارزشی را درباره چیزی که افراد حوزه فعالیت شما انجام می دهند را در اختیار مدیران سایت ها بگذارد.
چند سال است که مفهومی به اسم وبلاگ یا بلاگ در دنیای اینترنت رایج شده است و اصولا به افرادی که در این زمینه کار می کنند، وبلاگ نویس گفته می شود. با تحلیل وبلاگ سایت های رقبا می توان به اطلاعات با ارزش و مفیدی دست پیدا کرد. این کار به منظر سئو سایت در ارومیه انجام می شود. در این مطلب، توضیحاتی درباره وبلاگ ارائه شده و نحوه تحلیل بلاگینگ سایت های رقبا یاد داده شده است.

آشنایی با بخش وبلاگ

تحلیل بلاگینگ سایت های رقبا

به طور کلی، وبلاگ یک صفحه شخصی است که به شکل روزانه یا چند وقت یکبار با محتوای جدید بروز می شود. معنی بلاگ در زبان فارسی با عبارت وب شناخته می شود. در حقیقت، وبلاگ نوعی صفحه وب است که معمولا به صورت کوتاه و خلاصه تهیه می شود و معمولا محتواها به ترتیب زمانی که منتشر شده اند، مرتب می شوند. مانند صفحات مجله ها یا روزنامه ها محتوا و اهداف هر کدام از وبلاگ ها به طور چشمگیری متفاوت است.
نکته قابل توجه این است که در ساخت وبلاگ معمولا از لینک ها گرفته و نظرات در مورد سایت های رقبا گرفته تا اخبار درباره کسب و کارها و.... استفاده می شود. وبلاگ ها می توانند به دسته های مختلفی تقسیم شوند که معمولا استفاده وبلاگ شخصی و گروهی متفاوت است. اگر به سایت های رقیب نگاه کنید، متوجه می شوید که رقبا نیز یک بخش وبلاگ ایجاد کرده اند. با شرکت در دوره آموزش بررسی رقبا می توان اطلاعات زیادی درباره بخش وبلاگ سایت های رقیب به دست آورد و از آنها استفاده کرد.

نحوه تحلیل بلاگینگ سایت های رقبا

تحلیل بلاگینگ سایت های رقبا

بررسی سئو سایت های رقیب یکی از استراتژی های خوب پس از آموزش تحلیل روند رشد رقبا برای بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو می باشد. برای آنالیز سئو سایت رقبا و بررسی عملکرد آنها اول باید با اصول و مبانی آنالیز سئو آشنا شد. تحلیل بلاگینگ سایت های رقبا از اهمیت بالایی برخوردار است. می توان با تحلیل بلاگینگ، بخش وبلاگ سایت های رقیب را تجزیه و تحلیل کرده و با نقاط قوت و ضعف آنها آشنا شد. در ادامه نحوه تحلیل بلاگینگ سایت های رقیب آموزش داده شده است:

مرحله اول: تهیه لیستی از رقبا

در این مرحله باید لیستی از سایت های رقیب تهیه شود. به عبارت دیگر، باید در این مرحله رقیبان خود را شناخت. برای این کار می توان از ابزار الکسا استفاده کرد.

مرحله دوم: مشاهده وبلاگ رقبا

زمانی که لیستی از سایت های رقیب برای تحلیل وجود دارد، باید بخش وبلاگ سایت های رقیب مشاهده شود. این کار خیلی مهم است.

مرحله سوم: بررسی محتوای وبلاگ رقبا

بعد از مراجعه به بخش وبلاگ سایت های رقیب باید محتوای آنها را بررسی کرد. با این کار متوجه می شوید که سایت های رقیب چه نوع محتوایی را در وبلاگ خود منتشر می کنند. به این ترتیب، می توان سایت های رقیب را از نظر بلاگینگ تحلیل کرد.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی درباره وبلاگ ارائه شده و نحوه تحلیل بلاگینگ سایت های رقبا یاد داده شده است. همانطور که گفته شد، وبلاگ یکی از بخش های مهم در سایت های رقیب است. می توان با تهیه لیستی از سایت های رقیب، به تحلیل و بررسی بخش وبلاگ رقبا پرداخت. با این کار می توان اطلاعات مناسبی درباره استراتژی تولید محتوای رقبا در بخش وبلاگ به دست آورد.

لینک مقاله: https://blog.hubspot.com/marketing/what-is-a-blog

 

نظرات در مورد درس سی ام: آموزش تحلیل بلاگینگ سایت های رقبا:

سوال تصادفی