محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

بررسی رتبه رقبا در جستجوهای محلی؛ یکی از قدم های اساسی در سئو قبل از شروع بهینه سازی سایت! بررسی های اخیر درباره سرویس های محلی ارائه دهنده خدمات نشان می دهد که علاوه بر کاربران، گوگل نیز به کسب و کارهای کوچک محلی اهمیت می دهد و با فراهم کردن امکانات رایگان مختلف عرصه را برای رقابت و حضور آنها آماده کرده است. شما باید رتبه رقبا در جستجوهای محلی را بررسی کنید.

کسب و کارهای رقیب شما قرار نیست جلوی شرکت یا سایت شما بایستند و دست مشتریان شما را گرفته و ببرند. ولی آنها می توانند با کارهای مختلفی، مشتریان را از شما بربایند و به این ترتیب چه بخواهید و چه نخواهید باید اطلاعات زیادی از آنها و روش کار آنها داشته باشید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید رقبای خودتان را بررسی کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سئو محلی برای شما ارائه کنیم و نحوه بررسی رتبه رقبا در جستجوهای محلی بپردازیم.

اهمیت سئو محلی

بررسی رتبه رقبا در جستجوهای محلی

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا سئو محلی مهم است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که سئو نه تنها یک روش کلی برای افزایش میزان ورودی سایت است، بلکه شما می توانید با کمک سئو مشتریان واقعی زیادی را پیدا کرده و فروش محصولات و کالاهای خودتان را افزایش دهید. همچنین اگر یک کسب و کار محلی وابسته به مکان فیزیکی داشته باشید، می توانید از سئو محلی کمک بگیرید. اگر می خواهید نحوه بررسی رتبه رقبا در جستجوهای محلی را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش بررسی رقبا شرکت کنید.

جالب است بدانید، در سئو محلی سایت، گوگل برای نتیجه مورد جستجوی کاربر موقعیت آن را با استفاده از IP اشخیص داده و نتایج خودش را بر این اساس ارائه می دهد. سئو محلی را می توان شعبه ای از فعالیت های سئو دانست که بر رتبه گرفتن سایت در یک منطقه جغرافیایی خاص تمرکز دارد. به طور کلی، در زمان اجرای سئو محلی، تمام فعالیت های سئو داخلی، تولید محتوا و لینک سازی همه در راستای رتبه گرفتن در یک منطقه جغرافیایی انجام می شوند.

نحوه بررسی رتبه رقبا در جستجوهای محلی

بررسی رتبه رقبا در جستجوهای محلی

توجه داشته باشید که سئو محلی یکی از تکنیک های سئو برای افزایش ترافیک سایت است که برخی از رقبای شما نیز از این روش استفاده می کنند و یکی از از مهمترین موارد پس از آموزش بررسی ساختار سایت رقبا است. به این ترتیب، شما باید رتبه رقبای خودتان را در جستجوهای محلی بررسی کنید تا از استراتژی مناسبی برای سئو محلی سایت خودتان استفاده کنید. تحلیل رقبای سئو شامل تحقیق درباره محتوا و سایر موارد مانند لینک های خارجی و کلمات کلیدی است که رقیب شما از آنها استفاده کرده و رتبه خودش را در جستجوهای محلی ارتقاء داده است. شما نیز می توانید از این کلمات کلیدی استفاده کرده و رتبه سایت خودتان را بالا ببرید.

شما برای بررسی رتبه رقبا در جستجوهای محلی باید چند مرحله را طی کنید تا بتوانید به اطلاعات مناسبی دست پیدا کنید. با تحلیل وضعیت رقبا در سئو محلی متوجه می شوید که رقبای شما از چه روش هایی برای کسب رتبه در جستجوهای محلی استفاده کرده اند. مراحل بررسی رتبه رقبا در جستجوهای محلی به شرح زیر است:

• مرحله اول:شناسایی رقبا

در قدم اول شما باید رقبای خودتان را در سئو محلی شناسایی کنید. شما باید در فرایند پیدا کردن رقبای خود در سئو محلی، دقت بالایی داشته باشید. این کار شامل مقایسه سئو و تحقیق درباره چند کلمه کلیدی و توجه به ده یا 20 سایت برتر گوگل است.

• مرحله دوم: آنالیز صفحه

دقدم بعدی در بررسی رتبه رقبا در جستجوهای محلی، آنالیز صفحه است. شما باید به یک سایت رقیب و صفحات برتر آن که عملکرد خوبی دارند، نگاه کنید. این صفحات از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند و این کلمات چگونه در محتوای آنها استفاده شده اند. به این روش، تحلیل شکاف کلمات کلیدی گفته می شود.

• مرحله سوم: تمرکز بر کلمات کلیدی

یک کسب و کار می تواند روی ده ها کلمه کلیدی رقابتی مهم در سئو محلی رتبه بگیرد. شما باید بدانید که سایت های رقیب با چه کلمات رتبه بالایی در جستجوهای محلی کسب کرده اند. شما نیز می توانید از این کلمات استفاده کرده و رتبه سایت خودتان را بالا ببرید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سئو محلی برای شما ارائه کنیم و نحوه بررسی رتبه رقبا در جستجوهای محلی بپردازیم. همانطور که گفته شد، سئو محلی یکی از روش هایی برای بهینه سازی سایت و افزایش ترافیک سایت است. سایت های زیادی در سئو محلی فعالیت دارند. بنابراین، شما باید رتبه رقبای خودتان را در جستجوهای محلی بررسی کرده و از بهترین استراتژی استفاده کنید.

لینک مقاله: https://blog.hubspot.com/marketing/local-seo

نظرات در مورد آموزش بررسی رتبه رقبا در جستجوهای محلی:

سوال تصادفی