5 راه برای بیشتر دیده شدن محتوا؛ افزایش میزان بازدید محتواهای وبسایت! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چگونه می توان میزان بازدید محتواها را بالا برد؟ راه های بیشتر دیده شدن محتوا کدامند؟ افزایش بازدید محتواها چه تاثیری بر سئو سایت و میزان فروش محصولات و خدمات می گذارد؟ تبلیغ در شبکه های اجتماعی چه تاثیری بر دیده شدن محتوا می گذارد؟ آیا تولید محتوا موجب افزایش فروش می شود؟

معمولا برخی از افرادی که در حال مطالعه این مطلب هستند، برای خودشان یک سایت اینترنتی یا فروشگاه آنلاین دارند که می خواهند میزان بازدید محتواهای خودشان را بالا ببرند و در صدر رتبه های برتر گوگل قرار بگیرند. اگر محتواهای سایت شما بیشتر دیده شود، می توانید میزان فروش و درآمد بیشتری داشته باشید. برای این کار باید از روش ها و تکنیک های مختلفی کمک بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره اهمیت افزایش بازدید محتوا برای شما ارائه کنیم و به بررسی راه های بیشتر دیده شدن محتوا بپردازیم.

اهمیت افزایش بازدید محتوا

راه های بیشتر دیده شدن محتوا

اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و می خواهید میزان فروش محصولات و خدمات خودتان را افزایش دهید، باید تولید محتوا را جدی بگیرید و محتواهای با کیفیت و جذابی تولید و منتشر کنید. اگر محتواهای با کیفیتی تولید کنید و بتوانید رضایت کاربران و مخاطبان خودتان را جلب کنید، مورد توجه گوگل قرار می گیرید و گوگل به محتواهای شما رتبه و اعتبار می دهد. اگر محتواهای شما در رتبه های برتر گوگل ظاهر شوند، میزان بازدیدهای آنها بالا می رود و نرخ کلیک آنها نیز افزایش پیدا می کند.

جالب است بدانید، هرچقدر محتواهای شما بیشتر دیده شوند، شانس فروش محصولات و خدمات شما نیز افزایش پیدا می کند. افزایش بازدید محتواهای شما برای گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل خیلی از صاحبان کسب و کار سعی می کنند تا محتواهایی تولید کنند که بیشتر دیده شوند.

در صورتی که یک محتوا از نظر کیفیت و جذابیت سطح پایینی داشته باشد، نمی تواند در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد و به هیچ دردی نمی خورد. بنابراین، همیشه سعی کنید از راه ها و روش هایی استفاده کنید که میزان بازدید محتواهای شما را بالا می برد. به طور کلی می توان گفت که گوگل به میزان بازدیدها و کلیک های یک محتوا اهمیت زیادی قائل می شود و با توجه به میزان بازدید محتواهای شما به صفحات سایت شما ارزش می دهد. یکی از روش های جلب توجه در تولید محتوا و افزایش فروش این است که بدانید ایمیل مارکتینگ چیست؟ 

راه های بیشتر دیده شدن محتوا کدامند؟

راه های بیشتر دیده شدن محتوا

همانطور که گفته شد، افزایش میزان بازدید محتواهای سایت شما برای گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین، سعی کنید به صورت مداوم میزان بازدید محتواهای خودتان را بالا ببرید. برای این کار می توانید از راه ها و روش های مختلفی استفاده کنید. در ادامه برخی از راه های بیشتر دیده شدن محتوا را بررسی می کنیم:

• بازنشر محتواها و مطالب

یکی از راه های بیشتر دیده شدن محتوا، بازنشر مطالب است. ممکن است یک محتوا را چهار سال پیش در سایت منتشر کرده اید و در حال حاضر شاید روزی 5 بار هم دیده نمی شود. در این حالت شما می توانید نکات مهم محتوای خودتان را بردارید و خلاصه ای از آن مطلب را تهیه کرده و آن را در سایت منتشر کنید. به عبارت دیگر، می توانید محتوای قدیمی خودتان را بازآفرینی کنید. یا می توانید یک جمله مهم محتوای قدیمی خودتان را نوشته و آن را در شبکه های اجتماعی خودتان منتشر کنید.

• انتشار مطالب قدیمی در رسانه های جدید

یکی دیگر از راه های بیشتر دیده شدن محتوا، انتشار مطالب قدیمی در رسانه های جدید است. معمولا شما از رسانه های اجتماعی مختلفی استفاده می کنید و ممکن است در یکی از رسانه ها خیلی وقت است که فعالیت نمی کنید و یا پستی در آن به اشتراک نمی گذارید. در این حالت می توانید پست ها یا مطالب رسانه های اجتماعی قبلی خودتان را کمی تغییر داده و در رسانه اجتماعی که خیلی وقت است با آن کار نمی کنید، منتشر کنید.

• اعلام بهترین محتواها

اعلام بهترین مطالب نیز یکی دیگر از راه های بیشتر دیده شدن محتوا است. شما می توانید در پایان هر هفته یا ماه مقاله ها یا محتواهای پربازدید و ترند خودتان را اعلام کنید. با این کار توجه مخاطبان جلب می شود و تصمیم می گیرند تا محتواهای اعلام شده را مطالعه کنند. بنابراین، میزان بازدید محتواهای شما افزایش پیدا می کند و یا به عبارت دیگر محتواهای شما بیشتر دیده می شوند.

• استفاده از روش تبلیغات

یکی دیگر از بهترین روش های بیشتر دیده شدن محتوا، استفاده از روش قدیمی تبلیغات است. اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و می خواهید میزان بازدید محتواها و مطالب سایت خودتان را افزایش دهید، می توانید کسب و کار خودتان را در شبکه های اجتماعی مختلفی تبلیغ کنید. یا می توانید یک رپورتاژ آگهی مرتبط با کسب و کار خودتان را نوشته و آن را در سایت های مناسب تبلیغ کنید.

• تعامل با سایت های رقیب

یکی دیگر از بهترین راه های افزایش بازدید محتوا این است که با وبسایت های رقیب یا کسب و کارهای رقیب ارتباط برقرار کنید. با این کار مخاطبان جدیدی به سمت وبسایت شما می آیند از محتواها و مطالب شما دیدن می کنند. با این کار محتواهای شما بیشتر دیده می شوند و ممکن است برخی از محتواها توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و بازدید قابل توجهی داشته باشند.

و در پایان داشتن یک استراتژی خوب برای تولید محتوا بسیار مهم است. برای داشتن یک استراتژی مناسب لازم است نکات مهم در تدوین استراتژی تولید محتوا را بدانید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره اهمیت افزایش بازدید محتوا برای شما ارائه کنیم و به بررسی راه های بیشتر دیده شدن محتوا بپردازیم. همانطور که گفته شد، اگر محتواهای با کیفیتی تولید کنید و بتوانید رضایت کاربران و مخاطبان خودتان را جلب کنید، مورد توجه گوگل قرار می گیرید و گوگل به محتواهای شما رتبه و اعتبار می دهد. افزایش بازدید محتواها برای گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است. برای بیشتر دیده شدن محتواها و مطالب خود می توانید از راه ها و روش های مختلفی استفاده کنید. از جمله از روش های افزایش بازدید مطالب می توان به استفاده از روش تبلیغات، انتشار مطالب قدیمی در رسانه های جدید، بازنشر محتواهای قدیمی سایت و.... اشاره کرد.

نظرات: