تولید محتوا در سایت های خارجی؛ نویسندگی در سایت های خارجی و کسب درآمد دلاری! آیا دوست دارید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ تولید محتوا در سایت های خارجی چگونه است؟ بهترین سایت های خارجی تولید محتوا کدامند؟ چگونه با سایت های تولید محتوای خارجی درآمد کسب کنیم؟ چرا باید برای سایت های خارجی محتوا تولید کرد؟ چه محتوایی برای سایت های خارجی مناسب است؟

امروزه وبسایت های خارجی زیادی وجود دارند که می توانید با تولید محتوا در آن سایت ها درآمد دلاری زیادی کسب کنید. برای نویسندگی در سایت های خارجی، باید به زبان های خارجی مانند انگلیسی، استانبولی، آلمانی و..... مسلط باشید و مطالب با کیفیتی بنویسید. محتوای خوب همان چیزی است که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به دنبال آن هستند و در قبال تهیه یک محتوای خوب هزینه های زیادی خرج می کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره محتوای مناسب برای سایت های خارجی برای شما ارائه کنیم، به معرفی بهترین سایت های خارجی تولید محتوا بپردازیم و کسب درآمد با نویسندگی در سایت های خارجی را به شما یاد دهیم و بررسی کنیم که ابزار لازم برای تولید انواع محتوا در این سایت ها چیست؟

چه محتوایی برای سایت های خارجی مناسب است؟

تولید محتوا

امروزه اکثر کسب و کارهای ایرانی یا خارجی به دنبال محتوای با کیفیت و جذاب هستند. محتوای با کیفیت رتبه سایت را در گوگل بالا می برد و کسب و کارهای در ازای محتواهای با کیفیت، دستمزد خوبی به نویسنده یا تولیدکننده محتوا پرداخت می کنند. در صورتی که به زبان های خارجی مانند انگلیسی، آلمانی، عربی یا..... مسلط هستید، می توانید در سایت های خارجی نیز کار نویسندگی را انجام دهید و با تولید محتواهای با کیفیت، درآمد زیادی کسب کنید. البته قبل از هر چیزی باید بدانید که چه نوع محتوایی برای سایت خارجی مناسب است و سپس کار تولید محتوا را شروع کنید.

برای اینکه بتوانید در سایت های خارجی تولید محتوا انجام دهید، باید معیارهایی را زیر نظر بگیرید محتواهای خودتان را از یک فیلتر رد کنید. یکی از این معیارها، انتخاب موضوع مناسب و ترند است. شما قبل از تولید محتوا باید بدانید که افراد در کشورهای مختلف به چه نوع محتوایی نیاز دارند و علایق آنها چیست. به طور کلی، شما باید محتوایی تولید کنید که در آن مهارت دارید. دومین معیار، توجه به زبان محتوا است. شما باید بدانید که محتوا را با چه زبانی تولید کنید. معمولا محتواها با زبان رسمی و زبان محاوره ای نوشته می شوند. امروزه اکثر وبسایت های اینترنتی، محتوای با زبان رسمی را در اولویت قرار می دهند و در صورت نیاز از زبان محاوره ای نیز کمک می گیرند. یکی از موارد مهم در تولید محتوا در هر زمینه ای آشنایی با استراتژی های تولید محتوا است.

تولید محتوا در سایت های خارجی چگونه است؟

تولید محتوا

اگر می خواهید با تولید محتوا یا نویسندگی در وبسایت های خارجی درآمد دلار کسب کنید، باید با نحوه تولید محتوا در سایت های خارجی آشنا باشید. برای تولید محتوا در سایت های خارجی باید چند مرحله را طی کنید تا بتوانید درآمد زیادی کسب کنید. در وهله اول شما باید سایت هایی را پیدا کنید که به محتوا نیاز دارند و شما می توانید درباره موضوعات مرتبط با آن کسب و کار، محتوای با کیفیتی تولید کنید. شما با جستجو یا سرچ در اینترنت می توانید سایت های خارجی مناسب برای تولید محتوا را پیدا کنید.

بعد از اینکه توانستید سایت هایی را که به محتوا نیاز دارند را پیدا کنید، باید بتوانید با این سایت ها یا مشتریان ارتباط برقرار کنید و شرایط همکاری خودتان را به آنها توضیح دهید. همچنین شما باید نمونه کارهای خودتان را به مشتریان بفرستید و نرخ و زمان تحویل محتوا را با آنها توافق کنید. بعد از اینکه قرارداد همکاری را امضا کردید، می توانید با تولید محتوا و تحویل آن به سایت های خارجی، دستمزد خودتان را دریافت کنید. بنابراین، به راحتی با طی کردن چند مرحله می توانید در سایت های خارجی محتوا تولید کنید و درآمد داشته باشید. امروزه که تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی رواج پیدا کرده بهتر است با مزایا و معایب نوشتن محتوا با ChatGPT هم برای تولید محتوا آشنا باشد.

معرفی بهترین سایت های خارجی تولید محتوا

تولید محتوا در سایت های خارجی

بعد از اینکه با نحوه تولید محتوا در سایت های خارجی آشنا شدید و دانستید که چگونه می توان با نویسندگی در سایت های خارجی درآمد دلار کسب کرد، شاید دوست داشته باشید شما نیز در سایت های خارجی محتوا تولید کنید و از این طریق درآمد کسب کنید. همانطور که اشاره کردیم، در وهله اول باید سایت های خارجی تولید محتوا را پیدا کنید. در ادامه بهترین سایت های خارجی تولید محتوا را برای شما معرفی می کنیم:

• بازار سمروش(Semrush)

یکی از بهترین سایت های خارجی تولید محتوا، بازار سمروش یا همان Semrush Marketplace است. این سایت در سال 2019 راه اندازی شما و به شما این امکان را می دهد تا با تولید محتواهای با کیفیت و جذاب، درآمد زیادی کسب کنید. این سایت هزینه تولید محتوا را کلمه ای محاسبه می کند و در پایان شما هر تعداد کلمه نوشته باشید، هزینه ای را بابت تولید محتوا از سایت سمروش دریافت می کنید.

• سایت EyeEm

یکی دیگر از بهترین سایت های خارجی تولید محتوا، وبسایت رسمی EyeEm است. شما می توانید در این سایت محتوای تصویری تولید کرده و در ازای این کار درآمد دلاری کسب کنید. همچنین می توانید در کنار تصاویر، یک متن کوتاه نیز بنوسید که به افزایش بازدید محتواهای شما در این سایت کمک می کند. این سایت تصاویر تولید شما را از نظر کیفیت و اندازه بررسی می کند و در صورت مناسب بودن در سایت قرار می دهد.

• سایت Writer یا نویسنده

سایت Writer نیز یکی دیگر از برترین سایت های خارجی تولید محتوا است که برای شما محتوای متنی تولید می کند. شما می توانید در این سایت به عنوان نویسنده یا تولیدکننده محتوا استخدام شوید و با تولید محتواهای مختلف درآمد زیادی کسب کنید. علاوه بر این، این سایت شما را با نویسندگان حرفه ای و باتجربه آشنا می کند و می توانید از تجربه آنها برای تولید محتوای با کیفیت بهره ببرید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره محتوای مناسب برای سایت های خارجی برای شما ارائه کنیم، به معرفی بهترین سایت های خارجی تولید محتوا بپردازیم و کسب درآمد با نویسندگی در سایت های خارجی را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، در صورتی که به زبان های خارجی مانند انگلیسی، آلمانی، عربی یا..... مسلط هستید، می توانید در سایت های خارجی نیز کار نویسندگی را انجام دهید و با تولید محتواهای با کیفیت، درآمد زیادی کسب کنید. وبسایت های خارجی زیادی وجود دارند که شما می توانید در آنها به عنوان نویسنده یا تولیدکننده محتوا استخدام شوید.

نظرات: