معرفی 5 سایت برای تولید محتوا با هوش مصنوعی؛ آیا دوست دارین تا با این وبسایت ها آشنا بشین؟ هوش مصنوعی واسه چه محتوایی بهتر کار می کنه؟ چرا باید با سایت های کاربردی هوش مصنوعی آشنا بشیم؟ چجوری میشه با هوش مصنوعی محتوا تولید کرد؟ بهترین سایت های کاربردی تولید محتوا با هوش مصنوعی کدامند؟ چجوری با این وبسایت ها کار کنیم؟

ابزار لازم برای تولید انواع محتوا بسیار متنوع است در این مقاله با نوع دیگری از ابزار تولید محتوا آشنا میشویم. هوش مصنوعی(AI) یکی از شاخه های علوم کامپیوتر هست که شما می تونین با کمک این ابزار تولید محتوا رو به صورت خودکار انجام بدین. برای اینکه بتونین با هوش مصنوعی محتوا تولید کنین، باید موضوع و عنوان های مورد نظر خودتون رو به هوش صنوعی بدین تا محتواهای شما به شکل بهتری تولید بشن. ابزارها و سایت های مختلفی برای تولید محتوا با هوش مصنوعی وجود دارن که می تونین ازشون استفاده کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تولید محتوا با هوش مصنوعی واستون ارائه بدیم، به معرفی بهترین سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی بپردازیم و نحوه کار با این ابزارها رو به شما یاد بدیم.

آشنایی با تولید محتوا با هوش مصنوعی(ChatGPT)

تولید محتوا با هوش مصنوعی

شاید واستون جالب باشه که بدونین هوش مصنوعی یکی از فناوری های نوظهوری هست که تونسته امروزه محبوبیت زیادی به دست بیاره و روی حوزه های مختلفی تاثیر بذاره. یکی از حوزه هایی که هوش مصنوعی در اون کاربرد زیادی داره، حوزه تولید محتوا هست. خیلی از افراد زمان و دانش کافی واسه تولید محتوا رو ندارن و این کار رو به عهده ربات ChatGPT می سپارن که برای کار با این ابزار لازم است تا مزایا و معایب نوشتن محتوا با ChatGPT را بشناسید. البته امروزه گوگل ابزارهایی رو راه اندازی کرده که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی رو تشخیص میده. بنابراین، شما باید سعی کنین تا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی رو کمی ویرایش و تغییر بدین تا گوگل نتونه محتوای هوش مصنوعی رو تغییر بده.

تولید محتوا با هوش مصنوعی مزیت های زیادی به همراه داره که یکی از این مزیت ها تولید محتوای سریع هست. در واقع ربات هوش مصنوعی یا همون ChatGPT مطالبی مرتبط با موضوع تعیین شده جمع آوری و به کاربران ارائه می کنه. سپس کاربران می تونن با استفاده از این مطالب محتوای مورد نیاز خودشون رو بنویسن و در سایت منتشر کنند. هوش مصنوعی معمولامی تونه محتوای متنی رو به بهترین شکل ممکن تولید کنه. البته توجه داشته باشین که گوگل ابزارهایی داره که محتوای هوش مصنوعی رو تشخیص میده و سایت هایی که محتواهای خودشون رو با هوش مصنوعی تولید کردن رو جریمه می کنه.

معرفی بهترین سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوا با هوش مصنوعی

همونطور که می دونین، در دنیای امروزی سایت ها و ابزارهای مختلفی وجود دارن که شما می تونین با استفاده از اون ها از خدمات هوش مصنوعی بهره ببرین. سایت هایی وجود دارن که با کمک اون ها میشه محتوای هوش مصنوعی تولید کرد. در ادامه سعی می کنیم تا بهترین سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی رو واستون معرفی کنیم که میشه با استفاده از اون ها محتواهای کاربردی و مفیدی تولید کرد:

• سایت کایبر(Kaiber)

یکی از بهترین سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی، سایت کایبر یا Kaiber هست. شما می تونین با استفاده از این سایت ویدیوهایی رو که تصور می کنین که بسازین و در سایت خودتون منتشر کنین. در این سایت کافیه تا متن چیزی رو که می خواهین رو قرار بدین تا رویای خودتون رو در ویدیو ببینین. برای استفاده از این سایت باید اشتراک ماهیانه یا سالانه رو بخرین و بتونین از خدمات این سایت استفاده کنین.

• سایت GrowthBar

سایت GrowthBar هم یکی دیگه از بهترین سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی هست. با کمک این سایت می تونین تحقیق کلمات کلیدی رو به بهترین شکل ممکن انجام بدین و محتواهای با کیفیت و سئو شده ای رو تهیه کنین. از جمله از کاربردهای این سایت میشه به نوشتن توضیح محصول، ایمیل های بازاریابی، بلاگ پست و.... اشاره کرد. این سایت یکی از ابزارهای تولید محتوای بهینه با رعایت کلمات کلیدی هست.

• سایت Copy.AI

یکی دیگه از بهترین سایت های تولید محتوا با بهره گیری از هوش مصنوعی، وبسایت Copy.AI هست. این سایت دارای الگوریتم های پیشرفته و کاربردی هست که کاربران می تونن با کمک این الگوریتم ها محتوای با کیفیت و مورد نیاز خودشون رو تهیه کنند. استفاده از سایت Copy.AI خیلی راحته و واسه کار با این سایت فقط کافیه تا موضوع و توضیحات خودتون رو در این سایت وارد کنین و محتواهاتون رو دریافت کنین.

• سایت InVideo

سایت InVideo هم یکی دیگه از سایت های برتر برای تولید محتوا با هوش مصنوعی هست که می تونین ازش بهره ببرین. این سایت به کاربران کمک می کنه تا تولید محتوای ویدیویی انجام بدن. ویدیوهایی که توسط این سایت تولید میشن، مناسب ابعاد و اندازه گوشی هوشمند شما هستن و می تونین اون ها رو مشاهده کنین. شما می تونین در سایت InVideo از آواتارها برای ساخت ویدیو استفاده کنین و دیگه نیاز نیست تا چهرتون رو در ویدیوی نشون بدین.

• سایت Shortly AI

سایت هوش مصنوعی Shortly AI هم به شما این امکان رو میده تا محتواهای با کیفیتی تهیه کنین. این سایت واسه داستان نویسی، نوشتن محتواهای طولانی و.... کاربرد داره. برای اینکه بتونین از این سایت استفاده کنین، باید پروژه خودتون رو انتخاب و توضیحات لازم رو به سایت ارائه بدین. سپس باید روی گزینه برایم بنویس کلیک کنین تا محتوای شما در سریع ترین زمان ممکن آماده بشه. این سایت برای اینکه محبوبیت زیادی به دست بیاره، قابلیت ویرایش محتوا رو داره و در صورت نیاز می تونین از این قابلیت استفاده کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تولید محتوا با هوش مصنوعی واستون ارائه بدیم، به معرفی بهترین سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی بپردازیم و نحوه کار با این ابزارها رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، تولید محتوا با هوش مصنوعی مزیت های زیادی به همراه داره که یکی از این مزیت ها تولید محتوای سریع هست. در واقع ربات هوش مصنوعی یا همون ChatGPT مطالبی مرتبط با موضوع تعیین شده جمع آوری و به کاربران ارائه می کنه. از جمله از سایت ها تولید محتوا به صورت خودکار میشه به سایت Shortly AI، وبسایت InVideo، سایت Copy.AI و.... اشاره کرد.

نظرات: