محتوای اورجینال؛ قدرتمندترین محتوای موجود در وبسایت ها! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین؟ آیا می دونین منظور از محتوای اورجینال چیست؟ محتوای اورجینال چه ویژگی هایی داره؟ محتوای اورجینال چه تاثیری بر سئوی سایت شما می ذاره؟ چجوری میشه محتوای اورجینال تولید و منتشر کرد؟ در زمان تولید محتوای اورجینال چه نکاتی رو باید رعایت کرد؟

همونطور که می دونین، محتوا به عنوان پاداش بازاریابی محتوایی شناخته میشه و افراد واسه توسعه و گسترش کسب و کار خودشون از روش بازاریابی محتوایی استفاده می کنند. در بازاریابی محتوایی، محتوا حرف اول رو می زنه و کاربران زیادی رو به سمت سایت جذب می کنه. بنابراین، باید سعی کنین تا همیشه محتواهای جذابی رو با عنوان محتوای اورجینال تولید و منتشر کنین.  به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد محتوای اورجینال به عنوان یکی دیگر از انواع محتوا واستون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های محتوای اورجینال بپردازیم و تاثیر محتوای قدرتمند بر سئو رو مورد بررسی قرار بدیم.

منظور از محتوای اورجینال چیست؟

محتوای اورجینال چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که محتوای اورجینال چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که محتوای اورجینال یکی از انواع محتواهایی هست که مخاطبان با خوندن اون جذب سایت میشن و میزان اعتماد اون ها بالا میره. توجه داشته باشین که محتوای اورجینال توسط کارشناسان حرفه ای تولید محتوا و بر اساس قوانین و تکنیک های تولید محتوای قدرتمند تولید و منتشر میشه. روش تولید محتوای اورجینال با محتواهای دیگه فرق داره و حتما باید آموزش های لازم رو فرا بگیرین و اصول تولید محتوای اورجینال رو بلد باشین.

جالب اینجاست که بدونین محتوای اورجینال در کنار مباحثی مثل ترند نویسی در تولید محتوا به محتوایی گفته میشه که به صورت کامل و جامع نوشته و ویرایش شده. همچنین محتوای اورجینال محتوای خاصی هست که شما نمی تونین در هیچ سایت یا شبکه اجتماعی مشابه اون رو مشاهده کنین. در واقع، محتوای اورجینال محصول ایده شخصی کسب و کار هست و بر اساس اطلاعات و تجربه های اون کسب و کار از موضوعی تولید میشه. محتوای اورجینال دقیقا مثل معجزه عمل می کنند و تاثیر قابل توجه روی کسب و کار می ذارن و باعث میشه تا ترافیک سایت بالا بره و میزان فروش سایت افزایش پیدا کنه. بنابراین، سعی کنین تا همیشه محتوای اورجینال تولید و منتشر کنین.

محتوای اورجینال چه ویژگی هایی دارد؟

محتوای اورجینال چیست؟

همونطور که گفتیم، محتوای اورجینال یا Orginal Content به محتوای منحصر به فرد و قدرتمندی گفته میشه که کسب و کارهای زیادی ازش استفاده می کنند. شما واسه اینکه بتونین محتوای اورجینالی تولید و منتشر کنین، باید نکات مهمی رو رعایت کنین و ببینین که آیا محتوای نوشته شده شما ویژگی های لازم رو داره یا نه. در ادامه برخی از ویژگی های محتوای اورجینال رو بررسی می کنیم:

• یکی از ویژگی های محتوای اورجینال این هست که می تونه تاثیر خیلی خوبی روی سئو سایت بذاره و به همین دلیل به عنوان بهترین محتوا برای سئو شناخته میشه. ربات های گوگل معمولا به محتواهایی اهمیت میدن که اورجینال و یونیک باشن. محتواهای اورجینال همیشه در صفحه های اول نتایج جستجوی گوگل قرار داده میشن تا بیشتر دیده بشن.

• یکی دیگه از ویژگی های محتوای اورجینال، افزایش اعتبار بین رقیب هاست. کسب و کار می تونن با کمک محتواهای اورجینال، میزان اعتبار خودشون رو افزایش بدن و توانایی ها و خدمات خودشون رو بیشتر به رخ بکشن تا محبوبیت زیادی به دست بیارن.

• یکی دیگه از ویژگی های محتوای اورجینال این هست که توسط کاربران و مخاطبان به اشتراک گذاشته میشن. کاربران هر روز با محتواهای کپی زیادی روبرو میشن که هیچ جذابیتی ندارن. به همین دلیل وقتی محتواهای یونیک و اورجینالی رو مشاهده می کنند، هیجان زده میشن و اون ها رو به اشتراک می ذارن.

محتوای اورجینال چه تاثیری بر سئو می گذارد؟

محتوای اورجینال چیست؟

محتوای اورجینال به محتوایی گفته میشه که از سمت مخاطبان و کاربران زیادی مورد توجه قرار می گیره. از اونجایی که محتوای اورجینال جذابیت زیادی به وبسایت شما میده، می تونه تاثیر قابل توجهی روی سئو سایت بذاره. واسه اینکه بتونین در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرین، باید بر اساس نیازها، علاقه مخاطبان، محتوا تولید کنین و سعی کنین تا محتواهای یونیک و اورجینالی منتشر کنین. وقتی می خواهین تا با کمک تولید محتوا سایت خودتون رو بالا ببرین، باید در انتخاب کلمات کلیدی، استراتژی تولید محتوا و منابع تولید محتوا رفتار درستی داشته باشین.

محتوای اوریجیتال با این هدف تولید میشه که روی کلمات کلیدی سایت شما تمرکز بیشتری بشه. کلمه کلیدی که می خواهین باهاش سایت خودتون رو به صفحه های برتر گوگل بیارین، از اهمیت زیادی برخوردار هست و حتما باید در تولید محتوای اوریجینال از اون ها استفاده کنین. محتوای اورجینال واسه کسب و کارها یا وبسایت هایی مناسب هست که قصد دارن تا ترافیک سایت و میزان فروش خودشون رو بالا ببرن. بنابراین، شما هم می تونین با تولید و انتشار محتوای اورجینال، کسب و کار خودتون رو توسعه و گسترش بدین.

 

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد محتوای اورجینال واستون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های محتوای اورجینال بپردازیم و تاثیر محتوای قدرتمند بر سئو رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، محتوای اورجینال یکی از انواع محتواهایی هست که مخاطبان با خوندن اون جذب سایت میشن و میزان اعتماد اون ها بالا میره. محتوای اورجینال توسط کارشناسان حرفه ای تولید محتوا و بر اساس قوانین و تکنیک های تولید محتوای قدرتمند تولید و منتشر میشه. محتوای اورجینال مزایای زیادی به همراه داره که همین مسئله باعث میشه تا کسب و کارهای زیادی دوست داشته باشن تا از محتوای اورجینال استفاده کنند.

نظرات: