مقالات مرتبط

آشنایی با تگ Body؛ یکی از مهم ترین و اصلی ترین تگ های زبان برنامه نویسی HTML! آیا می خواهید با این تگ آشنا شوید؟ مهم ترین ویژگی های تگ Body کدامند؟ تگ Body چه کاربردی در طراحی سایت دارد؟ با استفاده از تگ Body چه کارهایی می توان انجام داد؟ کدام مرورگرها از تگ Body پشتیبانی کنند؟ چرا باید نحوه استفاده از تگ Body را یاد بگیریم؟
با گسترش حوزه وب، افراد زیادی به کسب و کارهای آنلاین علاقه پیدا کرده اند. شما نیز می توانید با تاسیس یک فروشگاه اینترنتی، کسب درآمد خودتان را شروع کرده و به درآمد بالایی برسید. اگر قصد طراحی سایت را دارید، باید با زبان برنامه نویسی Html آشنا شده و تگ های مهم این زبان را یاد بگیرید. یکی از اصلی ترین تگ های این زبان، تگ Body است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تگ Body در زبان برنامه نویسی Html برای شما ارائه کنیم و نحوه استفاده از تگ Body را به شما یاد دهیم.

تگ Body در زبان برنامه نویسی Html چیست؟

آموزش استفاده از تگ body

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که تگ Body چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که تگ Body یکی از مهم ترین و اصلی ترین تگ ها در زبان برنامه نویسی Html است که شما می توانید با استفاده از آن بخش های مختلفی از سایت خودتان را طراحی کنید. همچنین تگ Body در برگیرنده بدنه و محتوای اصلی و بصری صفحات وب مانند متن، لینک، جدول، تصاویر و... است. شما باید نحوه کار با این تگ را یاد بگیرید تا بتوانید وبسایت اینترنتی مورد نظر خودتان را طراحی کنید.
جالب است بدانید، تگ Body ستون اصلی یک صفحه در سایت اینترنتی است. به طور کلی، هر چیزی که قرار است در مرورگرها نمایش داده شود، باید داخل این تگ قرار داده شود. توجه داشته باشید که در داخل تگ بادی یا Body می توانید از تگ های مختلفی برای چاپ موارد مختلف و طراحی شکل ظاهری سایت خودتان استفاده کنید. اولین تگی که باید با آن آشنا شوید، تگ p است که کاربرد زیادی در زبان برنامه نویسی Html دارد. برای اینکه نحوه کار با این تگ را یاد بگیرید، باید در دوره آموزشی HTML شرکت کنید.

نحوه کار با تگ Body در Html چگونه است؟

آموزش استفاده از تگ body

همانطور که گفته شد، تگ Body یکی از تگ های اصلی در زبان برنامه نویسی Html است که شما می توانید با استفاده از آن ظاهر اصلی سایت خودتان را طراحی کنید. نحوه کار با این تگ سخت و پیچیده نیست، تنها کافی است تا در دوره آموزشی HTML شرکت کنید و با نکات مهم آشنا شوید.
توجه داشته باشید، تگ بادی(Body) بعد از تگ head و قبل از تگ بسته HTML قرار می گیرد و سایر عناصر بصری نیز بین دو تگ باز و بسته body>> <</body قرار می دهد. هر تگ بصری مانند تگ heading یا تگ p یا تگ img با حضور در بین تگ باز و بسته عنصر body در مرورگرها ظاهر می شوند. یادتان نرود که هر فایل HTML باید تنها یک بار از این تگ استفاده شود. لازم به ذکر است که این تگ جز ساختار کلی HTML است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تگ Body در زبان برنامه نویسی Html برای شما ارائه کنیم و نحوه استفاده از تگ Body را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، تگ Body یکی از تگ های مهم در زبان برنامه نویسی HTML است که شما می توانید با استفاده از این تگ بخش های مختلف سایت خودتان را طراحی کنید. این تگ کاربردی زیادی در طراحی سایت با زبان Html دارد و باید نحوه کار با این تگ را یاد بگیرید. برای یاد گرفتن نحوه کار با تگ Body، باید در دوره آموزشی HTML شرکت کنید.

 

 

 

نظرات: