بررسی رفتار کاربران سایت رقبا؛ یکی از مهم ترین کارها در فرایند سئو سایت در ارومیه! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چگونه رفتار کاربران سایت رقیب را بررسی کنیم؟ چرا آنالیز رفتار کاربران سایت رقبا از اهمیت بالایی برخوردار است؟ روش های بررسی رفتار کاربران کدامند؟

بهتر است بدانید، کاربری که وارد سایت شما می شود، تعداد رفتار و تعامل با فضای سایت خواهد داشت. شما به عنوان مالک این سایت باید از رفتار کاربران خود در زمان استفاده از آن مطلع شوید. اینکه بدانید کاربر چگونه از سایت استفاده می کند، زمانی را که در سایت می گذارند در چه قسمت هایی از سایت است. شما باید رفتار کاربران سایت رقبای خودتان را آنالیز کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اهمیت بررسی رفتار کاربران سایت رقیب برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ابزارهای آنالیز رفتار کاربران سایت رقبا بپردازیم.

اهمیت بررسی رفتار کاربران سایت رقیب

آموزش بررسی رفتار کاربران سایت رقبا

به نظر شما چرا بررسی رفتار کاربران سایت رقیب از اهمیت بالایی برخوردار است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بررسی رفتار کاربران سایت رقیب یکی از مهم ترین کارهایی است که نباید از آن غافل شویم. در دنیا تجارت و حوزه وب هر روز رقابت بیشتر می شود. در نتیجه شما باید سایت های رقیب خودتان را از لحاظ متفاوتی تجزیه و تحلیل کنید تا به داده های مفیدی دست یابید. شما می توانید با ابزارهای مختلفی رفتار کاربران سایت رقبای خودتان را آنالیز کنید. اگر می خواهید این کار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش بررسی رقبا شرکت کنید.

نکته قابل توجه این است که، هرچقدر مشتریان و کاربران سایت های رقیب خودتان را بشناسید، متوجه می شوید که رقبا با چه روش ها و ترفندهایی مشتریان خودشان را راضی نگه می دارند. به این ترتیب، شما نیز می توانید با استفاده از این روش ها مشتریان و کاربران خودتان را راضی نگه دارید. یکی از جنبه های مهم آنالیز سایت رقبا، تحلیل رفتار کاربر است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

معرفی بهترین ابزارهای آنالیز رفتار کاربران سایت رقبا

آموزش بررسی رفتار کاربران سایت رقبا

با توجه به اینکه بررسی و آنالیز رفتار کاربران سایت رقبا بعد از آموزش تحلیل کلمات کلیدی رقبا از اهمیت بالای برخوردار است، ابزارهای مختلفی به وجود آمده اند که شما می توانید با استفاده از آنها رفتار کاربران سایت رقیب خودتان را به طور کاملا دقیق بررسی کنید. در ادامه سعی می کنیم تا به معرفی بهترین ابزارهای آنالیز رفتار کاربران سایت رقبا بپردازیم:

• Google Analytics

یکی از بهترین ابزارهای آنالیز رفتار کاربران سایت رقبا، ابزار Google Analytics است. این ابزار به شما کمک می کند تا فعالیت سایت خودتان را به طور کامل بررسی کنید و ببینید که در بازه های زمانی مختلف چند نفر از سایت شما دیدن کرده اند. همچنین موقعیت مکانی آنها و مقدار زمانی را که در سایت صرف کرده اند را نیز می توانید مشاهده کنید.

• Hotjar

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی در بررسی رفتار کاربران سایت رقیب، ابزار Hotjar است. Hotjar با قابلیت های منحصر به فردی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است. شما با استفاده از این ابزار تحلیل می توانید هست مپ سایت خودتان را ببینید. به طور واضح تر، قابلیتی که ابزار Hotjar دارد این است که کلیک ها و اسکرول های مراجعه کنندگان به سایت شما را ذخیره می کند و مانند یک نقشه راهنما به شما می دهد.

• Mixpanel

یکی دیگر از بهترین ابزارهای بررسی رفتار کاربران سایت رقبا، ابزار Mixpanel است. با اطلاعات و داده هایی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد، شما می توانید متوجه شوید که کاربران در سایت شما چه کاری انجام می دهند. می توانید به طور زنده نحوه تعامل کاربر با سایتتان را ببینید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اهمیت بررسی رفتار کاربران سایت رقیب برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین ابزارهای آنالیز رفتار کاربران سایت رقبا بپردازیم. همانطور که گفته شد، بررسی رفتار کاربران سایت رقیب یکی از کارهای مهمی است که در سئو سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید رفتار کاربران سایت رقبای خودتان را به طور کامل بررسی کنید.

نظرات: