اصول تولید محتوای تالیفی؛ محتوایی که با بهینه سازی گوگل و سئو ارتباط تنگاتنگی دارد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ منظور از محتوای تالیفی چیست؟ چگونه یک محتوای تالیفی تولید کنیم؟ مهم ترین اصول تولید محتوای تالیفی کدامند؟ یک محتوای تالیفی چه ویژگی هایی دارد؟

این روزها سایت های اینترنتی زیادی به وجود آمده اند که این مسئله باعث شده تا رقابت بین کسب و کارهای آنلاین زیاد شود. شما اگر می خواهید سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه سازی کنید، باید تولید محتوای تالیفی را جدی بگیرید. شما اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، بهتر است با اصول مهم تولید محتوای تالیفی آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تولید محتوای تالیفی برای شما ارائه کنیم و به بررسی مهم ترین اصول تولید محتوای تالیفی بپردازیم.

منظور از تولید محتوای تالیفی چیست؟

آشنایی با اصول تولید محتوای تالیفی

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که منظور از تولید محتوای تالیفی چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که تولید محتوای تالیفی به نوشتن محتوایی گفته می شود که کلمه به کلمه آن توسط نویسنده نوشته شده است و در آن از قواعد و دستورات نگارشی به بهترین شکل ممکن استفاده شده است. در تولید محتوای تالیفی فرایند نگارش و تولید محتوا با استفاده از منابع مختلف انجام می شود. در کنار این منابع مختلف نویسنده باید دانش بالایی در زمینه محتوای درخواستی داشته باشد. اگر می خواهید نحوه تولید محتوای تالیفی را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش سئو محتوا شرکت کنید.

جالب است بدانید، منظور از محتوای تالیفی به معنی خلق یک مقاله از ذهن نویسنده است. این مسئله نیازمند پژوهش و مطالعه است. چون خروجی یک مطلب تالیفی با یک مطلب گردآوری شده یا ترجمه شده تفاوت زیادی دارد. محتوای تالیف شده ساختاری روان و باب سلیقه مخاطب فارسی زبان دارد. توجه داشته باشید که محتوای تالیفی هیچ وقت از جایی ترجمه یا کپی نشده است و کلمه به کلمه آن نتیجه تفکرات نویسنده است. به عبارت دیگر، محتوای تالیفی محصول خلاقیت و ذهن نویسنده است.

مهم ترین اصول تولید محتوای تالیفی

آشنایی با اصول تولید محتوای تالیفی

نوشتن محتوای تاثیر گذار مثل محتوای تالیفی یکی از روش های تولید محتواست.  توجه داشته باشید که یک محتوای تالیفی نظیر ندارد و به همین دلیل مخاطبان و خوانندگان، کارفرما و حتی موتورهای جستجو مانند گوگل برای آن ارزش زیادی قائل هستند. این نوع محتوا منحصر به فرد است و نوشتن آن کمی سخت و دشوار به نظر می رسد. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی مهم ترین اصول تولید محتوای تالیفی بپردازیم:

• شناخت مخاطبان

یکی از مهم ترین اصول تولید محتوای تالیفی این است که ابتدا باید مخاطبان خودتان را بشناسید. با توجه به علایق مخاطبان باید محتواهای خودتان را بنویسید. برخی از کاربران به عنوان ها اهمیت می دهند و برخی دیگر تمام جزئیات محتوا را با دقت بررسی می کنند.

• شناخت پرسونای مخاطب

یکی دیگر از اصول تولید محتوای تالیفی این است که باید پرسونای مخاطبان خودتان را بشناسید. شما برای مخاطبان خود محتوا تولید می کنید، بنابراین باید بدانید که مخاطبان شما در یک سطح نیستند، ولی هر کدام دارای احساسات، شخصیت ها و رفتارهای مختلفی هستند.

• درگیر کردن مخاطبان

محتوای تالیفی شما باید طوری باشد که مخاطبان خودتان را درگیر کنید. در اصل هرچقدر محتوای تولید شده بتواند مخاطب را درگیر ساختار و مطالب کند، شما به هدف خودتان نزدیک تر شده اید. محتوای شما باید به گونه ای باشد که تا انتها مخاطب و خواننده را در کنار خود نگه دارد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تولید محتوای تالیفی برای شما ارائه کنیم و به بررسی مهم ترین اصول تولید محتوای تالیفی بپردازیم. همانطور که گفته شد، تولید محتوای تالیفی به نوشتن محتوایی گفته می شود که کلمه به کلمه آن توسط نویسنده نوشته شده است و در آن از قواعد و دستورات نگارشی به بهترین شکل ممکن استفاده شده است. اگر می خواهید نحوه تولید محتوای تالیفی را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش سئو محتوا شرکت کنید.

 

نظرات: