پادکست صوتی "تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی"



ما سعی می کنیم در مقاله تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی، اطلاعاتی در مورد اهمیت تولید محتوا برای شما ارائه کنیم و به بررسی انواع محتوا برای سایت ها بپردازیم و تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین اگه قصد سفارش تولید محتوا  برای سئو سایت خود رو دارین. در نظر گرفتن انواع محتوا به شما کمک می کنه تا همیشه مطابق با نیاز کاربر جلو برین و به عنوان اولین انتخاب اون محسوب بشین. روش هایی که برای تولید محتوای سایت خودتون انتخاب می کنین، به صورت مستقیم روی میزان بازدید از سایت تاثیر می ذارن. به این ترتیب، برای اینکه بتونین با تهیه محتوا آمار بازدید و فروش سایت خودتون رو بالا ببرین، باید با توجه به نوع کسب و کار و نوع وبسایت خودتون محتوا تولید کرده و اون ها رو در سایت منتشر کنین.

انواع مختلف محتوا در اصل اطلاعات و داده هایی هست که به شکل های مختلف و از روش های مختلف به کاربر در زمینه مرتبط ارائه میشه. بهتره بدونین امروزه بیشتر از 1.9 میلیارد وبسایت در دنیا وجود داره که هر کدوم از اون ها در دسته بندی خاصی قرار می گیرن و در زمینه های مختلفی فعالیت دارن، ولی اگه شما بخواهین برای خودتون یه وبسایت راه اندازی کنین، ممکنه کمی گیج بشین. چون انواع مختلف وبسایت بر اساس کاربرد و روش طراحی سایت منحصر به فرد خود تقسیم بندی میشن و برای تولید محتوا باید به دسته بندی سایت خود توجه داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله  تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی، اطلاعاتی در مورد اهمیت تولید محتوا ارائه کنیم و به بررسی انواع محتوا برای سایت ها بپردازیم و تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

اهمیت تولید محتوا چیست؟

اهمیت تولید محتوا چیست؟

امروزه اهمیت تولید محتوا در کسب و کارهای مجازی و وبسایت های مختلف برای همه مدیران واضح و روشن هست. تولید محتوا تنها راه ارتباطی موجود بین کسب و کارهای مجازی با مشتریان هست. بنابراین، اگه فرد قرار باشه به هدف اصلی خود که فروش محصولات و ارائه خدمات توسط وبسایت هست، باید حتما به فکر تولید محتوا باشه. در حال حاضر بخشی از روزهای زندگی همه ما مختص فضای مجازی هست. همین موضوع نیز نشون میده که کسب و کارهای مجازی تا چه حد جای رشد و پیشرفت دارن. با استفاده روز افزون افراد از بستر اینترنت، غیر منطقی نیست که ارائه خدمات حضوری نیز از طریق همین بستر به طول کامل انجام می گیره. بنابراین، برای اینکه بتونین هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی مشریان رو به سمت خودتون جذب کنین، باید اهمیت تولید محتوا در کسب و کار رو جدی بگیرین.

جالب اینجاست که بدونین امروزه موتورهای جستجو پیشرفت بسیار بالایی دارن و بسیار هوشمند عمل می کنند. فرقی نمی کنه که موتور جستجو گر گوگل باشه یا یه موتور جستجو گر دیگه، این موتورها با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و با استفاده از ربات ها پیشرفت سایت ها و محتوای داخلی اون ها رو بررسی کرده و بر اساس نوع محتوا و مقدار سئوی ایجاد شده در محتوای اون ها رو دسته بندی می کنند. بهتره بدونین هرچقدر محتوای تولید شده بیشتر و بهتر اصول و استانداردهای سئو رو رعایت کرده باشه، رتبه بهتر و بالاتری رو در نتایج گوگل و سایت ها کسب می کنه. بنابراین، برای افزایش بازدید و فروش محصولات خود تولید محتوا انجام بدین.

وبسایت فروشگاهی چیست؟

وبسایت فروشگاهی

اگه در دنیای وب فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم وبسایت فروشگاهی رو شنیدین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این وبسایت ها به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که وبسایت فروشگاهی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که وبسایت فروشگاهی رو میشه یکی از پیچیده ترین و کامل ترین انواع وبسایت ها دونست که بالا آوردن اون یکم سخته. این نوع از وبسایت ها معمولا علاوه بر اینکه امکانات و ویژگی های سایت های دیگه رو دارن، امکان خرید و فروش آنلاین رو نیز دارن و با هدف فروش 24 ساعته معمولا تاسیس میشن. به این ترتیب، شما نیز می تونین برای خودتون وبسایت فروشگاهی راه اندازی کرده و با استفاده از تکنیک های سئو و تولید محتوای با کیفیت کسب درآمد خودتون رو شروع کنین.

منبع وبسایت های فروشگاهی می تونه دارای فروشگاه مجازی و یا حضوری باشه. به عبارت دیگه ممکنه این وبسایت ها برای تکمیل فروش حضوری به وجود اومده باشن و یا اینکه کاملا به صورت آنلاین باشن. همچنین وبسایت های فروشگاهی دارای خدمات و درگاه پرداخت آنلاین هست و می تونین بعد از تسویه کالای مورد نظر خودتون رو دریافت کنین. در سال های اخیز نیز به دلیل افزایش تعداد رقبا کمی فضا رقابتی شده و کار فروش اینترنتی نیاز به کمی خلاقیت برای فروش بیشتر پیدا کرده.

نکات مهم در زمان تولید محتوای سایت فروشگاهی کدامند؟

نکات مهم در زمان تولید محتوای سایت فروشگاهی

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی، نکات مهم در زمان تولید محتوای سایت فروشگاهی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. تولید محتوای سایت فروشگاهی در ابتدا باید با برخی پیش بینی ها همراه باشه. به عبارت دیگه، در ابتدا باید مشخص بشه که محصولی که قراره به فروش برسه از چه کیفیتی برخوردار هست و چجوری میشه محصولات رو راحت تر به فروش رسوند. بنابراین، شما باید محتوایی تولید کنین تا مخاطبان زیادی رو به سایت فروشگاهی خودتون جذب کرده و این مخاطبان رو به مشتریان دائمی سایت خودتون تبدیل کنین. در حالی که باید مشخص بشه سایت دارای چه امکاناتی هست.

هرچقدر امکانات سایت بیشتر باشه، باید تولید محتوای سایت فروشگاهی سایت راحت تر انجام بگیره. توضیح دقیق در مورد محصول این هست که باید دقت کنین که محصول مورد ارزیابی قرار بگیره و محصول خوبی رو برای مخاطبان خودتون معرفی کنین. بنابراین، اینکه بخواهین در همون اول راه بگیم که سایت ما یه محصول رو به ارزون ترین شکل ممکن به دست شما برسونه و هرگز چنین پیشنهادی جلو راهتون قرار نمی گیره، هیچ وقت یه متن هوشمندانه نیست و کاربر خیلی سریع متوجه میشه که سایت شما برای جذب کاربر به سراغ تبلیغات اغراق آمیز رفته و دیگه به سراغ سایت شما نمیاد و بازدید سایتتون کاهش پیدا می کنه.

تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی چست؟

تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی

همونطور که گفتیم، امروزه سایت های مختلفی در دنیای وب وجود داره که هر کدوم از اون ها کاربردها و خدمات متفاوتی رو برای کاربران ارائه می کنند. همچنین تولید محتوا برای همه سایت ها ضروری هست، البته توجه داشته باشین که تولید محتوا برای همه سایت ها یکسان نیست. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت، به بررسی تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

• یکی از تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی این هست تولید محتوای سایت فروشگاهی باید جوری باشه که کاربر تبدیل به مشتری بشه. توجه داشته باشین که متن های محتوا باید به صورتی نوشته بشه که کابر متوجه بشه که سایت از محصولی که می فروشه مطمئن هست و اگه عجله نکه خودش ضرر می کنه. در اصل متن ها باید جوری نوشته بشن که کاربر بخواد به مشتری تبدیل بشه.

• یکی دیگه از تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی این هست که از تبلیغات افراطی در تولید محتوای سایت فروشگاهی جلوگیری بشه. تولدی محتوای سایت فروشگاهی نیاز به تبلیغات داره، ولی تبلیغات در حد نرمال و نه بیشتر. در نظر داشته باشین که یه مشتری برای خرید محصول به کیفیت و قیمت اون توجه می کنه و خودش رو خیلی درگیر شنیدن تعریف و تبلیغات بیهوده نداره.

• یکی دیگه از تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی این هست که تولید محتوای سایت فروشگاهی باید همه پسند باشه. به عنوان مثال اگه قراره یه متن به اندازه 800 کلمه در مورد یه محصول مثل ساعت نوشته بشه، باید بخشی از اون نگاه درونگرایی به محصول باشه.

• یکی دیگه از تفاون انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی این هست که باید محتوای موجود در وبسایت های فروشگاهی برای کاربر تولید بشه نه موتورهای جستجو.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی، اطلاعاتی در مورد اهمیت تولید محتوا برای شما ارائه کنیم و به بررسی انواع محتوا برای سایت ها بپردازیم و تفاوت انواع محتواهای وبسایتی و فروشگاهی رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، تولید محتوای سایت فروشگاهی در ابتدا باید با برخی پیش بینی ها همراه باشه. به عبارت دیگه، در ابتدا باید مشخص بشه که محصولی که قراره به فروش برسه از چه کیفیتی برخوردار هست و چجوری میشه محصولات رو راحت تر به فروش رسوند.

نظرات: