محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آموزش کار با ابزار Ubersuggest؛ یکی از ابزارهای کاربردی برای پیدا کردن کلمات کلیدی! این ابزار با امکانات و قابلیت های مختلفی به وجود آمده است. این ابزار یکی از برنامه های رایگان کلمات کلیدی است که سئو کاران از این ابزار استفاده می کنند تا رتبه سایت خودشان را در موتورهای جستجو ارتقاء دهند.

تولید محتوا یکی از اصلی ترین ترفندها برای بهبود سئو و افزایش رتبه سایت است. برای اینکه بتوانید یک محتوای کاملا سئو شده ارائه دهید، نیاز دارید تا در محتوای خود از انواع کلمات کلیدی مهم استفاده کنید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با ابزارهای کاربردی سئو آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Ubersuggest برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار Ubersuggest چیست؟

آموزش کار با ابزار Ubersuggest

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Ubersuggest چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Ubersuggest یکی از ابزارهای مهم و کاربردی سئو است که شما می توانید با استفاده از این ابزار به تحقیقات و شناسایی کلمات کلیدی بپردازید. شناسایی کلمات کلیدی بدون ابزار کار سخت و دشواری است. بنابراین، برای پیدا کردن کلمات کلیدی بهتر از ابزارهای موجود در گوگل استفاده کنید. این ابزار کاملا رایگان است و امکانات و قابلیت های متعددی را به شما ارائه می دهد. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

جالب است بدانید، ابزار Ubersuggest علاوه بر شناسایی کلمات کلیدی، اطلاعات کاملی در مورد بک لینک های رقبا را برای شما ارائه می دهد. همچنین این ابزار با جمع آوری اطلاعات گوگل و وبسایت های مختلف، آنها را به شکل آمار، ارقام و نمودارهای مختلف به شما نشان می دهد تا با استفاده از این اطلاعات سایت خودتان را بهترین شکل ممکن سئو کنید. اگر می خواهید کلمات کلیدی با ارزشی را پیدا کنید، توصیه می کنیم تا با این ابزار کار کنید.

چگونه با ابزار Ubersuggest کار کنیم؟

در این بخش سعی می کنیم تا نحوه کار با ابزار Ubersuggest را به شما یاد دهیم تا شما نیز بتوانید با استفاده از این ابزار کلمات کلیدی را شناسایی کنید که یکی از مهمترین ابزارها بعد از آموزش کار با ابزار DeepCrawl. برای اینکه از این ابزار استفاده کنید، اول باید وارد سایت رسمی ubersuggest شوید. بعد از اینکه وارد این سایت شدید، با صفحه زیر روبرو خواهید شد:

آموزش کار با ابزار Ubersuggest

ما به شما پیشنهاد می کنیم تا بعد از وارد شدن به سایت Ubersuggest، روی گزینه Sign in کلیک کنید و با اکانت گوگل خودتان وارد این سایت شوید تا بتوانید از تمام بخش ها و قابلیت های این سایت استفاده کنید و رتبه سایت خودتان را ارتقا دهید. برای شناسایی اعتبار کلمات کلیدی، باید کلمه های مورد نظرتان را در بخش مربوطه وارد کنید و روی گزینه سرچ کلیک کنید.

• Dashboard: یکی از بخش های مهم در سایت Ubersuggest، قسمت داشبورد است. در این قسمت می توانید سایت خودتان را در این سایت وارد کرده و به ربات ها این امکان را بدهید تا به طور مرتب وبسایت شما را کراول کنند. با این کار اگر مشکلی در سایتتان وجود داشته باشد، به شما اطلاع رسانی می شود.

• Keywords: یکی دیگر از بخش های مهم در این ابزار، قسمت Keyword است. در این بخش می توانید LSI و Long-tail کلمات کلیدی مورد نظر خودتان را پیدا کنید، ترافیک کلمات کلیدی خودتان را تشخیص دهید و بهترین تصمیم را برای استفاده از آنها بگیرید.

• Traffic: در این قسمت شما می توانید از ترافیک ماهانه سایت خودتان مطلع شوید. همچنین می توانید در این بخش پر ترافیک ترین کلمات کلیدی مربوط به حوزه کاری خودتان را پیدا کنید.

• Backlinks: این بخش در آنالیز بک لینک های سایت عمل می کند. می توانید در این بخش فهرستی از آمار بک لینک های سایت، سایت لینک دهنده، دامنه آن و انکر تکست را به دست آورید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Ubersuggest برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Ubersuggest یکی از ابزارهای مهم و کاربردی سئو است که شما می توانید با استفاده از این ابزار کلمات کلیدی پر ترافیک را شناسایی کرده و روی آنها کار کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

نظرات در مورد درس بیست و هفتم: آموزش کار با ابزار Ubersuggest:

سوال تصادفی