محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

این فریمورک که معمولاً به عنوان Vue شناخته می شود، یک فریم ورک مدرن در سئو سایت در ارومیه و طراحی سایت در ارومیه است که می تواند به کاربران خود در ساخت وب سایت یا برنامه های کاربردی وب کمک کند. Vue.js سبک، انعطاف پذیر است و دارای ویژگی های زیادی برای ایجاد برنامه های پیشرفته است. همچنین یادگیری آن بسیار ساده و آسان است. دلایل زیادی وجود دارد که Vue Js یکی از محبوب ترین فریم ورک های جاوا اسکریپت جلویی در سه سال گذشته بوده است. به عنوان مثال آموزش و یادگیری vue js بسیار ساده و موثر است که می توان آن را یکی از دلایل محبوبیت آن دانست.

Vue Js چیست؟

جاوا اسکریپت دنیای بزرگی دارد، اما اکوسیستمی که در آن وجود دارد بزرگتر از خود زبان برنامه نویسی است. با ارائه یک پلتفرم پایدار، چارچوب ها و کتابخانه ها کار را آسان تر کرده و مشکلاتی را که معمولاً توسعه دهندگان با آن مواجه هستند کاهش می دهند. Vue js محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت است. اگر جاوا اسکریپت را به عنوان یک الفبا در نظر بگیریم، Vue.js کتابی از جملات است که به برنامه نویسان اجازه می دهد تا جملات هوشمندانه ای برای برقراری ارتباط ایجاد کنند.

کاربردهای Vue.js

فریم ورک Vue.js

Vue js همچون زبان برنامه نویسی Ruby عمدتا برای ایجاد رابط کاربری وب سایت ها و برنامه های تک صفحه ای استفاده می شود. می توان گفت که vue به دلیل پلاگین های اولیه HTML و JavaScript که در کنار فریم ورک Electron قرار دارند، به یک ابزار بسیار محبوب در قسمت جلویی تبدیل شده است. Vue این کار را با استفاده از Model View Controller یا به اختصار MVC برای نمایش رابط کاربری یک برنامه یا وب سایت و استفاده از کتابخانه هسته آن به عنوان لایه نمایش پیش فرض انجام می دهد.

مهمترین ویژگی های Vue.js Framework

با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی و زبان های برنامه نویسی، گزینه های زیادی برای یادگیری توسعه UI وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و شما باید بهترین گزینه را انتخاب کنید که با نیازها و اهداف شما مطابقت دارد. در زیر مهمترین ویژگی های Vue.js را ارائه می دهیم.

آسان برای یادگیری

افرادی که در جاوا اسکریپت مهارت دارند می توانند به راحتی با صرف چند ساعت وقت برای یادگیری Vue.js یک پروژه متوسط تولید کنند که یادگیری را امیدوارکننده تر و هیجان انگیزتر می کند.

ادغام آسان و انعطاف پذیری

کدهای نوشته شده با فریم ورک Vue را می توان در هر پروژه دیگری استفاده کرد. بیش از 81 درصد از توسعه دهندگان این قابلیت Vue را مهمترین دلیل استفاده از این فریمورک ذکر کردند. همچنین Vue.js کوچکتر و سریعتر از React Native و Angular است.

فریم ورک Vue.js

جامعه محور بودن JS 

برخی از توسعه دهندگان Vue را انتخاب خوبی نمی دانند زیرا این فریمورک توسط شرکت های بزرگی مانند گوگل و فیس بوک پشتیبانی نمی شود، اما استفاده زیاد برنامه نویسان از این فریم ورک، وجود انجمن های متعدد با پرسش و پاسخ و همچنین استفاده از این فریم ورک توسط شرکت های بزرگ، برنامه نویسان سراسر جهان را به علاقه مندی به توسعه و رشد سریع آن ترغیب کرده است.

جمع بندی:
در این مقاله به معرفی فریمورک Vue.JS و ویژگی های آن پرداختیم. اگر با برنامه نویسی وب و جاوا اسکریپت آشنایی دارید، View می تواند مهارت های شما را بهبود بخشد و برای شما مفید باشد. اگر قصد شروع یادگیری جاوا اسکریپت را دارید، توصیه می کنیم این سیستم را فراموش نکنید. شاید بتوان گفت بهترین مزیت Vue.js این است که بر اساس عمل گرایی طراحی شده و نه بر اساس توصیه های یک کمیته خاص، و این واقعا مزیت نرم افزار منبع باز است.

منبع مقاله: dev

 

نظرات در مورد آشنایی با فریم ورک Vue.js و ویژگی های آن:

سوال تصادفی