ابزارهای لازم برای طراحی سایت شرکتی؛ با پیشرفت و گسترش دانش طراحی سایت شرکتی، ابزارهای طراحی سایت نیز پیشرفته تر شدند. شما به عنوان یک طراح سایت مبتدی یا حرفه ای باید با ابزارهای طراحی سایت آشنایی داشته باشید و از این ابزارهای طراحی سایت استفاده کنید.

در گذشته برای طراحی یک سایت شرکتی به دانش و مهارت کدنویسی و تسلط بر یکی از زبان های برنامه نویسی نیاز داشتید، ولی در حال حاضر ابزارهای زیادی راه اندازی شده اند که هیچ نیازی به کدنویسی ندارند. این ابزارها شما را از کدنویسی راحت کرده اند. اگر قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، باید با این ابزارها آشنایی داشته باشید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد طراحی سایت های شرکتی برای شما ارائه کنیم و به معرفی ابزارهای طراحی سایت شرکتی بپردازیم.

طراحی سایت شرکتی

ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت شرکتی

از آنجایی که امروزه حوزه وب توسعه یافته، بسیاری از صاحبان شرکت ها تمایل دارند تا با راه اندازی و طراحی سایت شرکتی، وارد حوزه وب شوند و کسب و کار خودشان را توسعه دهند. یک شرکت هزینه ای را برای طراحی سایت شرکتی پرداخت می کند تا بتواند محصولات و خدمات خودش را به نمایش بگذارد و به کاربران معرفی کند. در نتیجه باید امکانات کافی را داشته باشد. همچنین طراحی سایت شرکتی باید ریسپانسیو باشد و از گوشی های هوشمند پشتیبانی کنند. منظور از ریسپانسیو بودن این است که کاربران موبایلی نباید مشکلی در باز کردن سایت شما داشته باشند.

هرچقدر امکانات و قابلیت های سایت شرکتی شما بیشتر باشد، معرفی کسب و کار شما با کیفیت بالایی انجام می شود و به این ترتیب، مشتریان و کاربران زیادی را به سمت کسب و کار خودتان جلب می کنید. از طرف دیگر، حوزه وب به شکل رایگان در دسترس شما است تا به معرفی خدمات کسب و کار خودتان بپردازید و با گسترش فعالیت تبلیغاتی در بستر اینترنت، این سرمایه گذاری کاملا منطقی به نظر می رسد. اگر می خواهید یک سایت شرکتی طراحی کنید، باید با انواع سایت های شرکتی آشنایی داشته باشید.

ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت شرکتی

ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت شرکتی

توجه داشته باشید که امروزه طراحی سایت شرکتی برای صاحبان کسب و کارها برخلاف سال های گذشته خیلی سخت و دشوار نیست. ابزارهای مختلفی ایجاد شده اند که شما می توانید با استفاده از این ابزارها، سایت های شرکتی مورد نظر خودتان را طراحی کنید. توصیه می کنیم تا شما نیز از این ابزارها استفاده کنید. شما باید هزینه طراحی سایت شرکتی را زیر نظر بگیرید. در ادامه سعی می کنیم تا به معرفی ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت شرکت بپردازیم:

• CMS Hub: یکی از ابزارهای لازم برای طراحی سایت شرکتی، CMS Hub است که بر پایه وب کار می کند و نسخه آزمایشی آن رایگان است. CMS Hub یکی از ابزارهای طراحی سایت و یک سیستم مدیریت محتوا است. این ابزار شامل یک ویرایشگر تصویری، تعدادی از قالب های سایت و گواهینامه است.

• وردپرس: ورپرس نیز یکی دیگر از ابزارهای لازم برای طراحی سایت شرکتی است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. این سیستم به راحتی و ظرف چند دقیقه روی سایت شما نصب می شود. برای کار کردن با آن به هیچ دانش برنامه نویسی یا کدنویسی نیاز ندارید.

• Figma: یکی دیگر از ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت شرکتی، ابزار Figma است. با استفاده از این ابزار چند کاربر به شکل همزمان می توانند روی سایت کار کنند. این ابزار مانند یک اپلیکیشن آنلاین ساخته شده که شما را از دانلود و نصب روی سیستم راحت می کند.

• Sketch: Sketch نیز یکی از ابزارهای مهم در طراحی سایت شرکتی است. این ابزار با یک ابزار طراحی برداری عرضه شده که کار کردن تیمی روی رابط کاربری سایت و نمونه های اولیه سایت را امکان پذیر می کند. این ابزار به طور ویژه برای طراحی سایت و برنامه های وب مورد استفاده قرار می گیرد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد طراحی سایت های شرکتی برای شما ارائه کنیم و به معرفی ابزارهای طراحی سایت شرکتی بپردازیم. همانطور که گفته شد، امروزه طراحی سایت شرکتی مانند سال های گذشته خیلی سخت و دشوار نیست. شما می توانید با استفاده از ابزارهای کاربردی، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کدنویسی، یک سایت شرکتی طراحی کنید.

لینک مقاله: https://www.browserstack.com/guide/top-web-design-tools

نظرات در مورد ابزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت شرکتی:

سوال تصادفی