آشنایی با تگ title در سئو؛ یکی از مهم ترین مباحث در آموزش سئو فنی! آیا می خواهید با این تگ آشنا شوید؟ آیا می دانید تگ title در سئو چیست؟ چگونه می توان از این تگ استفاده کرد؟ چرا تگ title در سئو سایت مهم است؟ دلایل اهمیت تگ title در سئو کدامند؟

زمانی که کاربران یک کلمه کلیدی را در گوگل سرچ می کنند، با فهرستی از نتایج گوگل روبرو می شوند که هر کدام در تلاش برای جلب توجه آنها هستند. ولی چه چیزی باعث می شود تا کاربران روی یک نتیجه بیشتر از یک نتیجه دیگر کلیک کنند. تگ title در اینجا مهم می شود. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با تگ title آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تگ title برای شما ارائه کنیم و به بررسی دلایل اهمیت تگ title در سئو بپردازیم.

تگ title چیست؟

اهمیت تگ title در سئو

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که تگ title چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که تگ title تگ عنوان است که شما باید از این تگ استفاده کنید. تگ title در اصل همان تگی است که برای صفحات سایت در نتایج گوگل نشان داده می شود و کاربر با کلیک روی آن به صفحه سایت شما وارد می شود. از آنجایی که گوگل در نتایج جستجو تنها بین 60 تا 70 کاراکتر از تگ عنوان را نشان می دهد، لازم است تا در زمان ساخت هر صفحه، طول تگ عنوان را در حدود 60 کارکتر در نظر بگیرید. اگر می خواهید نحوه استفاده از تگ title را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش سئو فنی شرکت کنید.

جالب است بدانید، تگ title مهم ترین بخش هر صفحه است که در نتایج جستجو نشان داده می شود و نقش مهمی در ترغیب کاربران به کلیک روی صفحه شما ایفا می کند. در صورتی که این تگ به خوبی نشان داده نشود، احتمالا کاربران تمایل زیادی برای کلیک روی آن نشان نمی دهند. عنوان در کدهای HTML سایت داخل تگ title قرار می گیرد. این قسمت را می توانید در HEADER کدهای HTML صفحه پیدا کنید.

دلایل اهمیت تگ title در سئو

اهمیت تگ title در سئو

همانطور که گفته شد پس از آشنایی با تگ Hreflang، تگ title یکی از تگ های مهم در سئو است که شما می توانید از این تگ در صفحات سایت خودتان استفاده کنید و رتبه صفحات خودتان را بالا ببرید. تگ های title همان تیترهای قابل کلیکی هستند که در نتایج جستجو دیده می شوند. تگ title به دلایل مختلفی در سئو اهمیت دارد. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی دلایل اهمیت تگ title در سئو بپردازیم:

• یکی از دلایل اهمیت تگ title در سئو این است که این تگ اولین چیزی است که کاربر در زمان جستجو با آن روبرو می شود. ممکن است توضیحات متا را نخواند، ولی تقریبا تما افراد در صفحات نتایج جستجو عنوان لینک ها را نگاه می کنند.

• تگ title یکی از معیارهای رتبه بندی در گوگل است. تجربه نشان داده است که این تگ تاثیر مستقیمی روی نرخ کلیک می گذارد.

• یکی دیگر از دلایل اهمیت تگ title در سئو این است که شما به راحتی می توانید تگ عنوان یک صفحه را تغییر دهید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تگ title برای شما ارائه کنیم و به بررسی دلایل اهمیت تگ title در سئو بپردازیم. همانطور که گفته شد، تگ title در اصل همان تگی است که برای صفحات سایت در نتایج گوگل نشان داده می شود و کاربر با کلیک روی آن به صفحه سایت شما وارد می شود. اگر می خواهید نحوه استفاده از تگ title را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش سئو فنی شرکت کنید.

نظرات: