محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

سایت های اشتراک گذاری ویدیو؛ مهمترین ابزارهای ویدیوی مارکتینگ! بهتر است بدانید، ویدیو مارکتینگ یکی از بخش های جذاب در حوزه وب است که افراد می توانند با تولید محتوای ویدیویی و اشتراک گذاری آنها در این سایت ها درآمد کسب کنند.

امروزه افراد دوست دارند تا از رویدادها و اتفاقات جالب ویدیو تهیه کرده و آن را در دنیای بزرگ وب با دوستان و مردم دنیا به اشتراک بگذارند. همچنین افراد زیادی به تماشای ویدیوها در پلتفرم های مورد علاقه خود می پردازند. برخی از این پلتفرم های اشتراک ویدیو پتانسیل خوبی برای دیده شدن و کسب درآمد دارند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از طراحی سایت در ارومیه، توضیحاتی در مورد بازاریابی ویدیویی برای شما ارائه کنیم و به بررسی کامل سایت های اشتراک گذاری ویدیو بپردازیم تا با این سایت ها آشنا شوید.

چرا بازاریابی ویدیویی مهم است؟

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده باشید که چرا بازاریابی ویدیویی مهم است و چه رابطه ای با سایت های آموزشی دارد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بازاریابی ویدیویی یکی از روش های ارتقاء رتبه سایت است. ویدیوها می توانند در استراتژی های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند که معمولا شامل تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ و حتی بازاریابی از طریق ایمیل هستند. شما می توانید با کمک بازاریابی ویدیویی، میزان فروش محصولات و خدمات سایت خودتان را افزایش دهید.

 سایت های اشتراک گذاری ویدیو

جالب است بدانید، تولید محتوای ویدیویی به پروسه ای گفته می شود که از برنامه ریزی شروع می شود و تا انتشار آن در سایت های اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتیوب، آپارات و..... ادامه می یابد. یک استراتژی ویدیویی قسمتی از یک فرایند بازاریابی است که باید طبق ارزش کسب و کار انجام شود و محصول یا خدمات را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد تا مخاطبان به مشتری دائمی سایت تبدیل شوند.

شما می توانید با اضافی کردن محتوای ویدیویی به استراتژی سئوی خودتان، تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید. برای مثال می توانید ویدیوهای کوتاهی در مورد کسب و کار یا برند خودتان منتشر کرده و یا به سراغ مستندهای طولانی بروید. بازاریابی ویدیویی به یکی از بخش های مهم استراتژی بازاریابی تبدیل شده است. اگر به بازاریابی ویدیویی توجه نکنید، ممکن است با دردسرهایی روبرو شوید. اگر می خواهید ویدیوهای جذابی را در سایت خودتان منتشر کنید، باید استراتژی خودتان را با رعایت تمامی اصول و نکات مهم تدوین کنید.

ویژگی سایت های اشتراک گذاری ویدیو

توجه داشته باشید که امروزه افراد تمایل بیشتری به انتشار ویدیو در سایت های شخصی خود دارند. محتوای ویدیویی در حوزه های زیادی کاربرد دارد. برای مثال، صاحبان سایت های فروشگاهی برای بیشتر دیده شدن محصولات و خدمات خود از بازاریابی ویدیویی استفاده می کنند.

یکی از اصلی ترین ویژگی های سایت اشتراک گذاری ویدیو است که صاحبان سایت ها برای بیشتر دیده شدن محصولات خود بتوانند به صورت رایگان ویدیوهای خودشان را در آن به اشتراک بگذارند. سایت های اشتراک گذاری ویدیو سعی می کنند تا با ارائه خدمات رایگان، اعتبار خودشان را در این زمینه بالا ببرند. محتوای ویدیویی که در این سایت ها منتشر می کنید، باید با کیفیت و مناسب باشند تا بازخورد بهتری برای شما به وجود بیاورند.

معرفی بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو

 سایت های اشتراک گذاری ویدیو

همانطور که گفته شد، سایت های اشتراک گذاری ویدیوی یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی ویدیویی هستند که شما می توانید با انتشار ویدیو در این پلتفرم ها، کسب درآمد کنید. در ادامه سعی می کنیم تا به معرفی ابزارهای بازاریابی ویدیویی ایرانی و خارجی بپردازیم:

• یوتیوب(YouTube)

یکی از بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی، یوتیوب است که از لحاظ تعداد کاربر فعال در رتبه دوم بعد از گوگل قرار دارد. افراد زیادی معقتد هستند که یوتیوب یک دانشگاه بزرگ برای آموزش مباحث مهم برای کاربران است که و تقریبا در هر دقیق بیش از 300 ساعت ویدیو در این سایت منتشر می شود. از جمله امکانات یوتیوب می توان به کسب درآمد دلار در صورت بازدید و.... اشاره کرد.

• ویمئو(Vimeo)

ویمئو نیز یکی دیگر از سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی است که طرفداران زیادی دارد. تعداد بازدیدکندگان این سایت در یک ماه بیش از 200 میلیون است. این سایت نیز امکانات زیادی دارد که از جمله از این امکانات می توان به امکان ویرایش و جایگزینی ویدیو، وجود قوانین بیشتر برای انتشار ویدیو و رایگان بودن عضویت اولیه در این سایت اشاره کرد. شما می توانید برای بازاریابی ویدیویی از این سایت استفاده کنید.

• آپارات

یکی دیگر از سایت های اشتراک گذاری ویدیو ایرانی، آپارات است که افراد زیادی از این سرویس استفاده می کنند. بهتر است بدانید، آپارات تقریبا در یک ماه بیش از 25 میلیون بازدیدکننده دارد و آپلود محتوای ویدویی در این پلتتفرم یک فرصت خوب برای برندسازی کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. از جمله مزیت های کار با آپارات می توان به امکان پخش ویدیوها به صورت زنده، درج لینک سایت در توضیحات ویدیو و امکان اشتراک گذاری ویدیو در سایت های دیگر و موارد دیگر اشاره کرد.

• سایت تماشا

یکی دیگر از سایت های ایرانی که می توانید در آن محتواهای ویدیویی خودتان را منتشر کنید، سایت تماشا است که بعد از آپارات پربازدیدترین سایت های ایرانی می باشد. ویدیوها در این سایت با سرعت بالایی آپلود می شوند. این سرویس با قابلیت کاهش حجم ویدیو بدون افت کیفیت موفق شد تا توجه بسیاری از مخاطبان و کاربران را به سمت خود جلب کند. کار کردن با این سایت نیز مزیت های زیادی به همراه دارد که از جمله از این مزیت ها می توان با آپلود ویدیو به صورت 360 درجه، قابلیت دانلود ویدیو با کیفیت بالا، امکان درج لینک شبکه های اجتماعی در توضیحات ویدیو و... اشاره کرد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازاریابی ویدیویی برای شما ارائه کنیم و به بررسی کامل سایت های اشتراک گذاری ویدیو بپردازیم تا با این سایت ها آشنا شوید. همانطور که گفته شد، امروزه افراد تمایل بیشتری به تولید محتوای ویدیویی و انشار آن دارند. شما می توانید در سایت های اشتراک گذاری ویدیو، محتوای ویدیویی مختلف را آپلود کرده و از این طریق مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید.

لینک مقاله: https://www.gumlet.com/learn/top-video-sharing-platforms/

نظرات در مورد بررسی سایت های اشتراک گذاری ویدیو:

سوال تصادفی