محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

اصول بهینه سازی کدهای CSS و جاوا اسکریپت؛ یکی از کارهای مهم برای بهینه سازی سایت! در زبان برنامه نویسی CSS می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. شما می توانید کدهای CSS و کدهای JavaScript را بهینه سازی کرده و رتبه سایت خودتان را در گوگل ارتقاء دهید.

یکی از مواردی که باعث بالا رفتن سرعت آپلود سایت های وردپرسی می شود، فشرده سازی فایل هاست. وردپرس از فایل های جاوا و CSS ایجاد شده است. با بهینه سازی کدهای CSS و فایل های جاوا اسکریپت شما می توانید سرعت بارگذاری سایت خودتان را به طور قابل توجهی بالا ببرید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید نحوه انجام این کار را یاد بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اهمیت بهینه سازی CSS  و فایل های جاوا اسکریپت برای شما ارائه کنیم و به بررسی اصول بهینه سازی کدهای CSS و جاوا اسکریپت بپردازیم.

چرا بهینه سازی CSS مهم است؟

بهینه سازی کدهای CSS و جاوا اسکریپت

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا بهینه سازی CSS مهم است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بهینه سازی CSS یکی از کارهای مهم و ضروری است که شما می توانید با انجام این کار سایت خودتان را سئو کرده و رتبه آن را در موتورهای جستجوگر مانند گوگل بالا ببرید. از آنجایی که بهینه سازی کدهای CSS باعث بالا رفتن سرعت سایت می شود، این کار خیلی مهم است از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر می خواهید نحوه بهینه سازی کدهای CSS را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش سئو فنی شرکت کنید.

جالب است بدانید، تشخیص ایرادات و مشکلات وبسایت از اهمیت زیادی برخوردار است. برای بهینه سازی فایل های CSS و جاوا اسکریپت ابتدا باید متوجه مشکلات و ایرادات سایت خودتان شوید. البته در این راه مواردی وجود دارند که به شما کمک می کنند. به طور کلی زبان CSS بیشتر برای برنامه نویسی ظاهری استفاده می شود. با استفاده از آن شما می توانید یک سند را قابل فهم و درک کنید.

اصول بهینه سازی کدهای CSS و جاوا اسکریپت

بهینه سازی کدهای CSS و جاوا اسکریپت

توجه داشته باشید که بهینه سازی کدهای CSS و فایل های JavaScript یکی از مواردی است که باعث می شود تا سرعت وبسایت شما بالا رود و همچنین پس از بررسی اهمیت تگ title در سئو یکی از مهمترین موارد است. اگر می خواهید سرعت سایت خودتان را افزایش دهید، باید کدهای CSS و جاوا اسکریپت را بهینه سازی کنید. شما باید این کار را به صورت اصولی انجام دهید. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی اصول بهینه سازی کدهای CSS و جاوا اسکریپت بپردازیم تا با نحوه انجام این کار آشنا شوید:

• یکی از اصول بهینه سازی کدهای CSS و JavaScript این است که اول باید مشکلات اجرایی سایت خودتان را پیدا کنید. ابزارهای خطایابی وجود دارند که شما می توانید در پیدا کردن ایرادات سایت خود از آنها کمک بگیرید.

• یکی دیگر از اصول بهینه سازی این است که شما باید فایل ها را کوچک کنید. هرچقدر حجم فایل کوچک تر باشد، خیلی سریع آپلود می شود. بنابراین، در زمان بهینه سازی فایل های CSS و جاوا اسکریپت حتما سعی کنید تا حجم فایل های خودتان را کوچک تر کنید.

• یکی دیگر از اصول بهینه سازی کدهای CSS و جاوا اسکریپت این است که از Gradient و SVG به جای تصاویر استفاده کنید تا سرعت بارگذاری صفحات سایت شما بالا رود. این موارد معمولا بهتر از تصاویر عمل می کنند و کاربران می توانند خیلی سریع آنها را مشاهده کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اهمیت بهینه سازی فایل های CSS و JavaScript برای شما ارائه کنیم و به بررسی اصول بهینه سازی کدهای CSS و جاوا اسکریپت بپردازیم. همانطور که گفته شد، بهینه سازی CSS یکی از کارهای مهمی است که شما باید آن را انجام دهید. در زمان بهینه سازی فایل های CSS و جاوا اسکریپت شما باید نکات مهمی را رعایت کنید. اگر می خواهید نحوه انجام این کار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش سئو فنی شرکت کنید.

لینک مقاله: https://www.sitepoint.com/how-to-optimize-css-and-js-for-faster-sites/

نظرات در مورد درس بیست و ششم: اصول بهینه سازی کدهای CSS و جاوا اسکریپت:

سوال تصادفی