محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آشنایی با اصول ایجاد لینک در بخش دسته بندی؛ یکی از کارهای مهم برای ایجاد ارتباط بین صفحات مختلف سایت! بسیاری از افراد بعد از چند سال تجربه در حوزه سئو، جدیدا به اهمیت لینک سازی پی برده اند. تا قبل از آن هر روز مقاله ای می نوشتند و در سایت های مختلف منتشر می کردند.

می توان از بخش دسته بندی برای نظم دهی و طبقه بندی محتواهای سایت استفاده کرد. می توان در بخش دسته بندی مطالب نیز از لینک سازی استفاده کرد. البته ایجاد لینک در این بخش کار هر کسی نیست و باید اصول و نکات مهمی رعایت شود. ایجاد لینک یکی از کارهای مهم در سئو سایت در ارومیه می باشد. در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش دسته بندی در وردپرس ارائه شده و به بررسی اصول ایجادلینک در بخش دسته بندی پرداخته شده است.

بخش دسته بندی در وردپرس

اصول ایجاد لینک در بخش دسته بندی

دسته بندی یکی از بخش های مهم و کاربردی در سایت های ورپرسی می باشد که مدیران سایت ها به آن اهمیت زیادی قائل هستند. می توان در سایت های وردپرسی، از بخش دسته بندی برای نظم دادن به مطالب و محتواهای سایت استفاده کرد. هرچقدر یک سایت منظم باشد، رابط کاربری خوبی خواهد داشت و این مسئله به طور مستقیم روی سئو سایت و رتبه سایت در نتایج گوگل تاثیر می گذارد. با شرکت در دوره لینک سازی داخلی و خارجی می توان لینک سازی در بخش دسته بندی وردپرس را یاد گرفت.

دسته بندی ها ابزاری هستند که به سایت های ورپرسی کمک می کنند تا محتوا و سایر مطالب سایت را به صورت منظم و ساختار یافته مشاهده کرد. کاربران و مخاطبان می توانند به لطف دسته بندی، محتواهای سایت شما را به راحتی مشاهده کرده و از آنها استفاده کنند. برای دسته بندی مطالب در سایت های ورپرسی باید نکات مهمی را رعایت کرد.

اصول ایجاد لینک در بخش دسته بندی

اصول ایجاد لینک در بخش دسته بندی

نکته قابل توجه این است که لینک سازی در بخش های مختلفی از سایت انجام می شود مثل لینک سازی تبادلی. یکی از این بخش ها، صفحه دسته بندی محصولات یا دسته بندی مطالب است. می توان با لینک سازی، صفحات دسته بندی محصولات را به سایر صفحات سایت متصل کرد. با این کار صفحات دسته بندی محصولات سئو شده و این مسئله به رتبه سایت شما در نتایج گوگل را ارتقاء می دهد. مهم ترین اصول لینک سازی در بخش دسته بندی عبارت هستند از:

• یکی از اصول لینک سازی در بخش دسته بندی این است که به طور منطقی صفحات سایت خودتان را دسته بندی کنید تا سئوی صفحات به درستی انجام شود. اگر دسته بندی سایت شما منطقی باشد، لینک ها در جای درستی قرار می گیرند.

• یکی دیگر از مهم ترین اصول ایجاد لینک در بخش دسته بندی این است که صفحات دسته بندی مهم هستند و توصیه می شود در منوی سایت خود به آنها لینک دهید.

• در بخش دسته بندی سایت می توان به مقالات مرتبط با آن دسته از محصول یا خدمات لینک داد. مخصولات مقالاتی مانند نقد و بررسی یا راهنمای خرید محصولات.

• یکی دیگر از اصول ایجاد لینک در بخش دسته بندی، لینک دادن از صفحه یک محصول به محصولات مرتبط در دسته های دیگر است.

جمع بندی و نتیجه:

در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش دسته بندی در وردپرس ارائه شده و به بررسی اصول ایجاد لینک در بخش دسته بندی پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، دسته بندی یکی از بخش های مهم در سایت است که می توان در این از لینک سازی داخلی استفاده کرد. در زمان ایجاد لینک در بخش دسته بندی، باید نکات و اصول مهمی را رعایت کرد. اگر این اصول رعایت نشوند، لینک ها در جای درستی قرار نمی گیرند.

لینک مقاله: https://backlinko.com/hub/seo/internal-links

نظرات در مورد درس سی و یکم: اصول ایجاد لینک در بخش دسته بندی:

سوال تصادفی