محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آموزش کار با ابزار Open Site Explorer؛ یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت! هنگامی که وارد دنیای سئو سایت می شوید، با مفاهیم و ابزارهای مختلفی روبرو می شوید. هر کدام از این ابزار یک هدف مشترک دارد و آن هم ارتقای رتبه سایت شما در گوگل است.

ابزار Open Site Explorer یکی از بهترین ابزارهای سئو است که وظیفه اصلی آن آنالیز وضعیت سایت شما است. شما می توانید با استفاده از این سایت، اطلاعات مفیدی درباره سایت خودتان دریافت کنید و سایت خودتان را ارتقا دهید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با این ابزار آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Open Site Explorer برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار Open Site Explorer چیست؟

ابزار Open Site Explorer

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Open Site Explorer چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Open Site Explorer نوعی ابزار عالی و کاربردی برای تجزیه و تحلیل قدرت بک لینک هاست. شما می توانید از این ابزار برای تجزیه و تحلیل بک لینک های سایت های رقیب خود استفاده کنید و ببینید چه تعداد از بک لینک های معتبر به آنها اشاره می کنند. این ابزار توسط SeoMoz یکی از بهترین نرم افزارهای سئو در دنیا پشتیبانی می شود. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

به طور کلی، ابزار Open Site Explorer بک لینک های سایت شما را بررسی می کند و اطلاعاتی در مورد ارزش صفحات سایت شما در اختیارتان قرار می دهد. ولی این ابزار در مقایسه با ابزارهای دیگر مانند Majestic و... کم و کاستی هایی داشت. به همین دلیل سایت های کمی از این ابزار استفاده می کردند.

آموزش بخش های مختلف Open Site Explorer

ابزار Open Site Explorer

توجه داشته باشید که Open Site Explorer یکی از ابزارهای کاربردی پس از آموزش استفاده از MOZ bar در سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار وضعیت سایت خودتان را تجزیه و تحلیل کرده و اطلاعات مفیدی درباره وضعیت سایت خودتان دریافت کنید. اگر می خواهید از این ابزار استفاده کنید، باید به سایت Moz.com مراجعه کرده و روی گزینه Open Site Explorer کلیک کنید. بعد از کلیک روی این گزینه، صفحه بالا برای شما باز می شود. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی بخش های مختلف این ابزار بپردازیم:

• تشخیص لینک های قوی: در بخش Identify Powerful Links انواع لینک های ورودی با سایت با معیارهای Open Site Explorer طبقه بندی بندی شده اند و اینکه کدام یک از لینک ها قوی هستند، به شما نشان داده می شود.

• شناسایی دامنه قوی: بخش Find the Strongest Domains قوی ترین دامنه های مرتبط با سایت شما را نشان می دهد و ابزار خوبی برای شناسایی سایر رقبا است.

• Analyze Link Anchor: در این قسمت به شما نشان داده می شود که افراد از چه متنی استفاده می کنند. وقتی به سایت شما لینک داده می شود، باعث می شود لینک های مناسب در قسمت های مناسبی انتخاب شود تا باعث هدایت کاربران به سایت شود.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Open Site Explorer برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Open Site Explorer یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و وضعیت سایت خودتان را تحلیل کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

نظرات در مورد درس بیست و ششم: آموزش کار با ابزار Open Site Explorer:

سوال تصادفی