محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

نحوه کار با متدهای Object؛ یکی از مفاهیم اساسی در آموزش جاوا اسکریپت! یک شیء در مفهوم کلاس در برنامه نویسی نمود دارد. اشیاء در جاوا اسکریپت تعداد از کلیدها و مقادیر هستند که این مقادیر می توانند شامل مشخصات و متدها باشند و همچنین ممکن است شامل انواع داده دیگر در جاوا اسکریپ باشند.

جاوا اسکریپت یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی است که شما می توانید از این زبان استفاده کرده و سایت یا پروژه مورد نظر خودتان را طراحی و راه اندازی کنید. این زبان شامل بخش ها و قسمت های مختلفی است که می توانید از این قسمت ها استفاده کنید. اگر قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با این بخش ها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد متد Object در جاوا اسکریپت برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این متد را به شما یاد دهیم.

متد Object در جاوا اسکریپت چیست؟

کار با Object Methods در جاوا اسکریپت

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که متد Object چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که متد Object یکی از متدهای مهم و کاربردی در زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است که شما می توانید از این متد استفاده کنید. گفته می شود که اشیاء در جاوا اسکریپت پادشاه هستند که منظور از این پادشاه بودن یعنی کلی بودن ساختار جاوا اسکریپت بر پایه اشیاء است. برای مثال آرایه ها در جاوا اسکریپت همواره از نوع داده شیء هستند یا توابع یا مثلا تاریخ و ساعت هم شیء هستند. اگر می خواهید نحوه کار با متد Object را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش جاوا اسکریپت شرکت کنید.

جالب است بدانید، یک شیء در مفهوم کلاس در برنامه نویسی نمود دارد. همچنین اشیاء در جاوا اسکریپت مجموعه از مقادیر هستند. توجه داشته باشید که این مقادیر می توانند شامل مشخصات و متدها باشند و همچنین ممکن است شامل انواع داده دیگر جاوا اسکریپت مانند رشته ها، اعداد و مقادیر بولی باشند. تمامی اشیاء در جاوا اسکریپت از سانده برای متد Object متدهای داخلی بسیار مفیدی دارد که می توانیم برای دسترسی به آن استفاده کنیم و اشیای دیگر مفیدی ایجاد کنیم.

آموزش تعریف Object در جاوا اسکریپت

کار با Object Methods در جاوا اسکریپت

توجه داشته باشید که Object یکی از متدهای اصلی در جاوا اسکریپت است که این متدها به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا بخش های جذابی را به سایت خود اضافی کنند و پس از آموزش کار با event یا رویدادها  یکی از مهمترین بخش هاست. شما می توانید با طی کردن چند مرحله متد Object را در پروژه های جاوا اسکریپت خودتان تعریف کنید. در زمان انجام این کار شما باید نکات مهمی را رعایت کنید تا مشکلی در پروژه های شما ایجاد نشود. در ادامه سعی می کنیم تا مراحل تعریف کردن Object در جاوا اسکریپت را به شما آموزش دهیم تا بتوانید این کار را انجام دهید:

اگر بخواهیم یک شیء یا Object در پروژه های جاوا اسکریپت خودمان داشته باشیم، باید آن شیء را به شکل زیر به نمایش در بیاوریم:

Object_Name = { Property1:Value1 , Property2:Value2 , ... PropertyN:ValueN }

همانطور که می بینید، Object-Name که همان اسم شیء در جاوا اسکریپت است، بعد داخل این شیء باید ویژگی ها یا خصوصیات را تعریف کنیم و هر کدام از این خصوصیات هم یک مقدار دارند. برای مثال، Property1 یعنی اسم ویژگی یا خصوصیات اول بعد یک : قرار می دهیم و مقدار همین ویژگی را در کنار آن می نویسیم و بعد یک علامت کاما و سایر خصوصیات با علامت + به آن اضافی می کنیم.

مثال یک: تعریف یک شیء از ماشین(BMW):

1 var Car = { Name:"BMW", Model:"M440i", Color:"Light Green"

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد متد Object در جاوا اسکریپت برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این متد را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Object یکی از متدهای کاربردی در جاوا اسکریپت است که شما می توانید از این متد استفاده کرده و بخش های جذابی را به سایت خود اضافی کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این متدها را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش جاوا اسکریپت شرکت کنید.

نظرات در مورد درس بیست و یکم: آموزش کار با Object Methods در جاوا اسکریپت:

سوال تصادفی