محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آموزش کار با ابزار Siteliner؛ یکی از بهترین ابزارها برای تشخیص محتوای کپی! محتوای کپی از مهم ترین خط قرمزهای گوگل به شمار می رود و تاثیر مستقیمی روی سئو سایت و رتبه بندی آن دارد و باعث افت شدید رتبه در صفحات گوگل می شود. شما می توانید با استفاده از ابزار سایت لاینر، محتواهای کپی را شناسایی کنید.

از آنجایی که محتوای کپی تاثیرات بدی روی سایت می گذارد، تشخیص محتوای کپی به یکی از چالش های مهم در حوزه تولید محتوا تبدیل شده است. اگر صاحب کسب و کار یا متخصص سئو هستید، باید از قرار گرفتن محتوای یونیک در سایتتان مطمئن شوید تا به نتایج مثبتی برسید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با ابزارهای کاربردی سئو آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سایت Siteliner برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

سایت Siteliner چیست؟

آموزش کار با ابزار Siteliner

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که سایت Siteliner چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که سایت لاینر یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که بیشتر از هر چیز دیگری به بررسی محتوا و مقالات شما می پردازد. این ابزار محتوایی که بیشتر از 50 درصد متن کپی و تکراری دارند را به شما نشان می دهد. البته این ابزار کاربردهای دیگری نیز دارد. برای مثال این ابزار برای بررسی لینک های شکسته، آنالیز لینک های داخلی و لینک های خارجی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید نحوه کار با ابزار سایت لاینر را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

جالب است بدانید، ابزار سایت لاینر(Siteliner) به دلیل بررسی کامل صفحات سایت و جستجوی عمیقی که داخل سایت دارد، می تواند مواردی را که باعث کاهش سرعت سایت، افت رتبه سایت در گوگل، تجربه کاربری نامناسب و هر مشکلی که مربوط به سئوی داخلی سایت می شود را در قالب یک گزارش به ما نشان می دهد تا بتوانیم مشکلات سایت خودمان را برطرف کنیم.

چگونه با ابزار Siteliner کار کنیم؟

توجه داشته باشید که سایت لاینر یکی از ابزارهای رایگان و مهم و کاربردی پس از آموزش کار با ابزار WebCEO سئو است که برای بررسی لینک های خراب، تشخیص محتوای کپی برا بهبود بخشیدن به رتبه سایت در گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید از این ابزار استفاده کنید، باید به سایت رسمی آن به نشانی www.siteliner.com مراجعه کنید و وارد این سایت شوید. سپس باید URL سایت خودتان را در کادر مربوطه وارد کرده تا این ابزار سایت شما را بررسی کند. این ابزار شامل بخش های مختلفی است که در ادامه نحوه کار با این بخش ها را به شما می دهیم.

• Your Top Issues: یکی از بخش های مهم در ابزار سایت لاینر، قسمت Your Top Issues است. این قسمت مشکلات و ایرادات مربوط به سایت شما را مانند حداکثر صفحات اکن شده، صفحاتی که اسکن نشده اند، لینک های شکسته و دامنه های مرتبط و مشابه را نشان می دهد.

آموزش کار با ابزار Siteliner

• Your Pages: این بخش شامل تعداد صفحات عادی، صفحاتی که به آنها توجهی نشده است و علت آنها، تعداد صفحاتی که اسکن نشده اند و تعداد خطاهای پیدا شده است.

• Your Duplicate Content: این قسمت از ابزار Siteliner باعث می شود تا درصد محتوای کپی، درصد محتوای عادی و درصد محتوای منحصر به فرد سایت خودتان را بررسی کنید. سایت لاینر تمام صفحاتی که محتوای کپی دارند را مشخص می کند. در جدول روی یکی از لینک ها کلیک کنید تا محتوای تکراری در آن صفحه را به صورت هایلایت شده مشاهده کنید و آن را ویرایش کنید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سایت Siteliner برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، سایت لاینر یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار محتوای سایت خودتان را بررسی کرده و متوجه شوید که چند درصد از محتوای شما تکراری است. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

لینک مقاله: https://www.optimize360.fr/en/definition/siteliner/

 

نظرات در مورد درس بیست و هشتم: آموزش کار با ابزار Siteliner:

سوال تصادفی