محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

طراحی سایت با سرعتی بسیار سریع تکامل یافته و با در نظر گرفتن این موضوع، توجه به IDE ها (محیط توسعه یکپارچه) یک جنبه مهم است زیرا IDE برای توسعه وب به شما کمک می کند تا مهارت های خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. IDE ها به برنامه نویسان کمک می کنند تا افکار خود را پیاده سازی کنند و وب سایت ها را به صورت زنده ببینند. ویژگی های اصلی آن شامل کد، ویرایش، تست و اشکال زدایی است. همچنین، IDE های پیشرفته ویژگی های بسیاری را ارائه می دهند که می توانند در اتوماسیون و سئو سایت استفاده شوند. برای توسعه دهندگان وب برای مدیریت پایگاه های کد بزرگ، توسعه سریع و استقرار پروژه ها، یک IDE نقش مهمی ایفا می کند. زیرا توسعه وب فرآیند پیچیده ای است و بهبهترین IDE نیاز دارد تا توسعه دهندگان وب بتوانند به طور موثر روی پروژه های خود کار کنند.

IDE های برتر برای توسعه وب

چندین گزینه برای انتخاب IDE برای توسعه وب وجود دارد، اما شما باید آن را عاقلانه تر انتخاب کنید، زیرا به کار پروژه آینده شما منجر می شود. برای یافتن بهترین IDE یکی از ابزارهای طراحی سایت، باید ویژگی ها و اهمیت آن را بشناسید. بیایید نگاهی به 3 مورد از بهترین IDE برای توسعه وب بیندازیم.

کد ویژوال استودیو

معرفی 3 مورد از بهترین IDEها برای طراحی سایت

در واقع، VS Code مانند سیستم مدیریت محتوای Drupal پرکاربردترین و محبوب ترین IDE برای توسعه دهندگان وب است، هر توسعه دهنده وب با آن برخورد کرده است. این برنامه توسط ویندوز توسعه یافته است و با ابزارها و برنامه های افزودنی برای بسیاری از زبان ها (C#، C++، PHP و Python) همراه است و از 36 زبان برنامه نویسی مجزا پشتیبانی می کند. از ویندوز، مک و لینوکس، همه سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. این با پشتیبانی داخلی از جاوا اسکریپت، تایپ اسکریپت و نود جی اس ارائه می شود.

ایده IntelliJ

IntelliJ IDEA به عنوان یکی از بهترین IDE ها برای جاوا، می تواند برای HTML، جاوا اسکریپت، SQL و سایر زبان ها نیز استفاده شود. این قابلیت را دارد که به طور خودکار ابزارهای مفید مرتبط با زمینه را اضافه کند. این IDE دارای کمک کدگذاری هوشمند است و می تواند تجزیه و تحلیل جریان داده را انجام دهد. نمایه سازی کد برای ارائه پیشنهادات مرتبط و تکمیل کد. برای جلوگیری از جملات تکراری، چندین کار را خودکار می کند. انگیزه اصلی آن بهبود بهره وری توسعه دهندگان است. برای جلوگیری از جملات تکراری، چندین کار را خودکار می کند. انگیزه اصلی آن بهبود بهره وری توسعه دهندگان است. دارای ابزارهای داخلی برای توسعه دهندگان و پشتیبانی عظیم جامعه است که در صورت گیر کردن به شما کمک می کند.

Atom by GitHub

معرفی 3 مورد از بهترین IDEها برای طراحی سایت

Atom ایجاد شده توسط GitHub یک IDE فوق العاده برای توسعه دهندگان وب و برنامه نویسی جاوا اسکریپت است. از سیستم عامل هایی مانند ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می کند. این یک برنامه دسکتاپ و وب رایگان و منبع باز است که با استفاده از فناوری های وب ایجاد شده است. این به شما امکان می دهد ابزارها، تم ها و عملکردهای اضافی را با استفاده از مدیر بسته داخلی اضافه کنید. Atom بر اساس Electron است. این به طور کامل در HTML، CSS و جاوا اسکریپت قابل تنظیم و از C، C++، Java، Python و HTML پشتیبانی می کند.

جمع بندی:
IDE ها ابزارهای نرم افزاری هستند که برای ساخت و مدیریت چرخه عمر پروژه مانند اشکال زدایی و ایجاد یک پروژه جدید استفاده می شوند. اکنون مهم است که IDE مناسب را برای افزایش بهره وری در حین ساخت پروژه انتخاب کنید. بنابراین در این مطلب بهترین IDE ها برای توسعه دهندگان وب وجود دارد که هر توسعه دهنده باید هنگام انتخاب IDE مناسب در نظر بگیرد.

منبع مقاله: reddit

 

نظرات در مورد معرفی 3 مورد از بهترین IDEها برای طراحی سایت:

سوال تصادفی