تولید محتوا در لینکدین(Linkedin)؛ آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین؟ آیا می دونین تولید محتوا در لینکدین چگونه هست؟ روش های تولید محتوا در لینکدین کدامند؟ در زمان تولید محتوا در لینکدین چه نکاتی رو باید رعایت کنیم؟ چرا باید در لینکدین تولید محتوا کنیم؟ چه محتوایی رو می تونیم در لینکدین به اشتراک بذاریم؟ واسه تولید محتوا در لینکدین چقدر باید هزینه کنیم و به طور کلی محتوا چیست و چرا باید تولید شود؟

لینکدین یکی از بهترین شبکه های اجتماعی هست که به معرفی کسب و کارها به همدیگه می پردازه. اگه از فرصت طلایی که لینکدین در اختیار شما گذاشته استفاده نکردین، وقتش رسیده تا دست به کار بشین و از این فرصت نهایت استفاده رو ببرین. برای استفاده از فرصت های لینکدین، شما باید تولید محتوا کنین و محتواهای با کیفیت و جذابی رو در شبکه اجتماعی لینکدین منتشر کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تولید محتوا در لینکدین(Linkedin) واستون ارائه بدیم، به بررسی روش های تولید محتوا در لینکدین بپردازیم و اهمیت تولید محتوا در لینکدین رو مورد بررسی قرار بدیم.

آشنایی با لینکدین(Linkedin)

شاید واستون جالب باشه که بدونین لینکدین یا Linkedin با داشتن بیش از 550 میلیون کاربر فعال، یکی از بهترین و معتبرترین رسانه های اجتماعی در بین کاربران هست که شما می تونین با استفاده از این پلتفرم به معرفی کسب و کار خودتون بپردازین. از اونجایی که لینکدین مزیت های زیادی به همراه داره، روز به روز به تعداد کاربران این شبکه اجتماعی افزوده میشه. کسایی که به دنبال پیدا کردن شغلی مناسب هستن، می تونن به پلتفرم لینکدین مراجعه کنند و فرصت های شغلی مختلفی رو مشاهده کنند.

اهمیت تولید محتوا در لینکدین

تولید محتوا در لینکدین

مزایای تولید محتوا امروزه در دوره اطلاعات و ارتباطات بر کسی پوشیده نیست. لینکدین اخیرا به یکی از بسترهای محبوب برای بازاریابی و تبلیغ کسب و کار تبدیل شده. افرادی که دوست دارن تا کسب و کار خودشون رو توسعه بدن و یا دنبال فرصت شغلی مناسبی می گردن، می تونن از این پلتفرم استفاده کنند. لینکدین فقط با هدف سرگرم کردن کاربران ایجاد نشده، بلکه لینکدین به وجود اومده تا افراد بتونن کسب و کارهای خودشون رو ارتقا بدن و درآمد بیشتری از فروش محصولات و کالاهای خودشون به دست بیارن. لینکدین فرصت های کسب سود زیادی رو در اختیار کاربران قرار میده که لازمه استفاده از این فرصت ها، تولید محتوای خوب و با کیفیت هست.

توجه داشته باشین، شما واسه اینکه در یکی از رسانه های اجتماعی موفق بشین و کسب و کارتون رو به کاربران زیادی نشون بدین، باید اصول و قوانینی رو رعایت کنین. این مسئله درباره پلتفرم لینکدین(Linkedin) هم صدق می کنه. اون دسته از کسب و کارهایی که در لینکدین موفقیتی به دست نیاوردن، قطعا اصول تولید محتوا در لینکدین رو رعایت نکردن. این تولید محتوا هست که باعث میشه تا کسب و کارها در لینکدین یا سایر شبکه های اجتماعی موفق بشن. بنابراین، اگه می خواهین ترافیک بیشتری در شبکه اجتماعی لینکدین به دست بیارین، سعی کنین تا محتواهای با کیفیت و جذابی رو تولید کنین.

روش های تولید محتوا در لینکدین کدامند؟

تولید محتوا در لینکدین

همونطور که گفتیم، تولید محتوا در لینکدین از اهمیت زیادی برخوردار هست. به همین دلیل کسب و کارها واسه اینکه در لینکدین موفق بشن، محتواهای مختلفی رو تولید و منتشر می کنند. شما هم واسه اینکه بتونین میزان فروش محصولات و کالاهای خودتون رو با کمک لینکدین افزایش بدین، باید محتوا تولید کنین. در ادامه برخی از روش های تولید محتوا و نکات مهم در زمان تولید محتوا در لینکدین رو بررسی می کنیم:

• تولید محتوا از طریق پست های تصویری

یکی از روش های تولید محتوا در لینکدین، تولید محتوا از طریق پست های تصویری هست. بهتره بدونین پست های تصویری تاثیر خیلی خوبی در لینکدین دارن. کسایی که در پلتفرم لینکدین(Linkedin) حضور دارن، معمولا دوست دارن تا محتواهای تصویری رو مشاهده کنند. شما باید محتواهای خودتون رو جوری تولید کنین که در نگاه اول گویای همه چیز باشن. همچنین سعی کنین در کنار محتوای تصویری خودتون، از سوالات چالش برانگیز و نظرات خاص هم استفاده کنین تا ذهن مخاطبان خودتون رو درگیر کنین.

• تولید محتوا از طریق ویدیوهای جذاب

یکی دیگه از روش های تولید محتوا در لینکدین، تولید و انتشار ویدیوها و کلیپ های جذاب هست. ویدیوهای جذاب علاوه بر اینکه توجه مخاطبان رو به خودشون جلب می کنند، بلکه تاثیر قابل توجهی در موفقیت کسب و کارها دارن.  بر اساس الگوریتم های لینکدین، کاربران بهتره به تماشای محتواهای ویدیویی مشغول بشن و زمان بیشتری رو در حساب کاربری شما در لینکدین بگذرونن.

• تولید محتوا از طریق داستان نویسی

داستان نویسی هم یکی دیگه از تکنیک های تولید محتوا در لینکدین هست. محتواهایی که فقط با هدف معرفی کسب و کار و به شکل معمولی نوشته میشن، هیچ جذابیتی ندارن و ممکنه کاربران خیلی راحت از کنار این محتواها بگذرن. برای اینکه محتواهای اثرگذاری تولید کنین، باید بتونین محتوای داستانی ایجاد کنین. محتوای داستانی سعی می کنه تا با مخاطبان احساس همدلی کنه و تاثیر زیادی روی کسب و کار بذاره.

هزینه تولید محتوا در لینکدین چقدر است؟

تولید محتوا در لینکدین

تولید محتوا در لینکدین(Linkedin) هزینه هایی به دنبال داره که این هزینه ها بر اساس عوامل مختلفی تعیین میشن. اینکه شما دوست دارین چه نوع محتوا یا چه تعداد محتوا تولید کنین، به هزینه تولید محتوا در لینکدین تاثیر می ذاره. همچنین اگه قصد دارین تا کار تولید محتوا رو به شرکت هایی در این زمینه بسپارین، باید هزینه های زیادی رو پرداخت کنین. چون این شرکت های سابقه تولید محتوای زیادی دارن و محتواهای با کیفیت و جذابی رو تولید می کنند. استفاده از محتوای با کیفیت، موفقیت شما رو در لینکدین تضمین می کنه.

 

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تولید محتوا در لینکدین(Linkedin) واستون ارائه بدیم، به بررسی روش های تولید محتوا در لینکدین بپردازیم و اهمیت تولید محتوا در لینکدین رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، لینکدین به وجود اومده تا افراد بتونن کسب و کارهای خودشون رو ارتقا بدن و درآمد بیشتری از فروش محصولات و کالاهای خودشون به دست بیارن. برای اینکه بتونین کسب و کار خودتون رو در لینکدین ارتقا بدین، باید محتواهای با کیفیت و جذابی رو تولید و منتشر کنین.

نظرات: