آموزش لینک دهی با تصویر؛ یکی از روش های رایج لینک سازی در سئو سایت! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چگونه با استفاده از تصاویر در سایت لینک سازی کنیم؟ بهترین روش های ساخت لینک با تصاویر در سایت کدامند؟ چرا لینک سازی با تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار است؟

لینک سازی یکی از مهم ترین کارهایی است که سئوکاران و صاحبان سایت های اینترنتی آن را انجام می دهند. شما می توانید با روش های مختلفی در سایت لینک سازی انجام دهید و لینک های مختلفی را در سایت خود به وجود بیاورید. یکی از این روش ها، ساختن لینک با استفاده از تصاویر است. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید نحوه لینک سازی با تصاویر را یاد بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد لینک سازی با تصاویر برای شما ارائه کنیم و به بررسی روش های ساخت لینک با تصاویر بپردازیم.

آشنایی با لینک سازی با تصاویر

آموزش لینک دهی با تصویر

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که لینک سازی با تصاویر چگونه است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که لینک سازی با تصاویر یکی از روش های آسان و رایج لینک سازی در سایت است که شما می توانید از این روش استفاده کرده و صفحات مختلف سایت خودتان را به یکدیگر پیوند دهید. تبدیل عکس به لینک در سایت به این معنی است که شما هدفی را برای تصویر خودتان تعیین کرده اید و زمانی که کاربر روی تصویر لینک شده کلیک کند، او را به اطلاعات کامل تری می رساند. اگر می خواهید نحوه لینک سازی با تصویر را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره لینک داخلی داخلی و خارجی شرکت کنید.

جالب است بدانید، گوگل به سایت هایی که زیبایی و خلاقیت در آن وجود نداشته باشد و نتواند کاربر را به سمت خود جلب کند، اهمیت زیادی نمی دهد. به همین دلیل تصاویر و رنگ بندی ها بخشی از زیبایی ساختاری سایت شما را تشکیل می دهند. تصاویر می توانند یک مفهوم را در یک نگاه به کاربران منتقل کنند. در واقع سایت شما با لینک دادن عکس اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربر و گوگل قرار می دهید.

انواع روش های ساخت لینک با تصاویر

آموزش لینک دهی با تصویر

همانطور که گفته شد پس از آموزش استفاده از ابزارهای بررسی بک لینک، لینک سازی با تصاویر یکی از روش های رایج لینک سازی داخلی است که شما می توانید از این طریق صفحات مختلف سایت خودتان را به یکدیگر متصل کنید. روش های مختلفی برای تبدیل عکس ها به لینک وجود دارند که می توانید از این روش ها استفاده کنید. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی انواع روش های ساخت لینک با تصاویر بپردازیم تا با این روش ها آشنا شوید:

• استفاده از URL عکس

یکی از روش های ساخت لینک با تصاویر، استفاده از URL عکس است. این روش خیلی راحت و مستقیم است. برای ساخت لینک به عکس شما باید URL عکس را کپی کنید و در محل مناسبی جایگذاری کنید. برای کپی کردن URL عکس اول باید روی عکس کلیک کرده و آن را بزرگ کنید. سپس باید روی عکس کلیک راست کرده و گزینه نمایش عکس را انتخاب کنید و لینک صفحه مورد نظر خودتان را در آن قرار دهید.

• استفاده از تگ های HTML

یکی دیگر از روش های ساخت لینک با تصاویر، استفاده از تگ های HTML است. در این روش شما باید با استفاده از تگ های HTML لینکی به عکس بسازید. برای این کار ابتدا باید URL عکس را کپی کرده و در یک تگ img وارد کنید. سپس باید تگ a را به شکل خاصی وارد کنید. الان با قرار دادن این کد در یک بلاگ پست یا صفحه وب، کاربران می توانند با کلیک روی عکس، به صفحه ای هدایت شوند که در آن عکس در اندازه اصلی خود قابل مشاهده باشد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد لینک سازی با تصاویر برای شما ارائه کنیم و به بررسی روش های ساخت لینک با تصاویر بپردازیم. همانطور که گفته شد، شما می توانید با استفاده از تصاویر لینک سازی انجام دهید و سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید. اگر می خواهید این کار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لینک سازی داخلی و خارجی شرکت کنید.

نظرات: