آشنایی با Global Variables؛ یکی از بخش های مهم در PHP! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید Global Variables چیست؟ چگونه می توان از این بخش استفاده کرد؟ این بخش چه کمکی به توسعه دهندگان سایت می کند؟
PHP یکی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی در حوزه وب است که شما می توانید با استفاده از این زبان سایت های مورد نظر خودتان را طراحی و راه اندازی کنید. Global Variables یکی از بخش های مهم در زبان PHP است که می توانید کارهای مختلفی با آن انجام دهید. اگر قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با این بخش آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد Global Variables برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به شما یاد دهیم.

Global Variables چیست؟

آشنایی و کار با Global Variables در PHP

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که Global Variable چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Global Variables به متغیرهای سراسری در زبان PHP گفته می شوند که شما می توانید با استفاده از آنها ظاهر سایت خودتان را بهینه کنید. در PHP متغیرهای سراسری، متغیرهایی هستند که از هر کجای اسکریپت از جمله توابع، کلاس ها و ساختارهای دیگر قابل دسترسی هستند. متغیرهای سراسری با استفاده از کلمه کلیدی جهانی و به دنبال آن نام متغیر تعریف می شوند و معمولا خارج از هر توابع یا کلاسی اعلام می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم تا در دوره آموزش PHP شرکت کنید.
جالب است بدانید، در زبان برنامه نویسی PHP یک متغیر سراسری یا Global Variables یک متغیر با دامنه جهانی است، به این معنی که در سراسر برنامه قابل مشاهده است. از این رو در دسترس است، مگر اینکه سایه دار باشد. مجموعه همه متغیرهای جهانی به عنوان محیط جهانی یا وضعیت جهانی شناخته می شود. این متغیرها کمک زیادی به توسعه دهندگان سایت می کنند.

نحوه کار با Global Variables

آشنایی و کار با Global Variables در PHP

توجه داشته باشید که متغیر Global یک متغیر سراسری ویژه در زبان برنامه نویسی PHP است که برای دسترسی و مدیریت متغیرهای سراسری Global Variable در هر کجای کد برنامه PHP مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مهمترین موارد پس از آموزش کار با آرایه ها در php هستند. زبان برنامه نویسی PHP تمام متغیرهای سراسری Global Variable را در یک آرایه با نام Global index نگهداری می کند که index نام متغیر در سطح برنامه است. می توانید از این متغیرها استفاده کرده و پروژه PHP خودتان را به طور کاملا دقیق توسعه و گسترش دهید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد Global Variables برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Global Variables یکی از متغیرهای مهم و کاربردی در زبان برنامه نویسی PHP است که شما می توانید از این متغیر استفاده کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این متغیر را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش PHP شرکت کنید.

 

نظرات: