آشنایی با روش های افزایش سرعت بارگذاری صفحات؛ آیا می خواهید با این روش ها آشنا شوید؟ به نظر شما چرا افزایش سرعت سایت مهم است؟ چگونه می توانیم سرعت سایت خودمان را چک کنیم؟ بهترین تکنیک های افزایش سرعت سایت کدامند؟ با چه ابزارهایی می توانیم سرعت سایت خودمان را بررسی کنیم؟

بهتر است بدانید افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت ارتباط مستقیمی با سئو سایت دارد. البته این تنها مزیت بالا بردن سرعت سایت نیست. امروزه صاحبان وبسایت های اینترنتی تلاش می کنند تا با استفاده از راه ها و روش های مختلفی سرعت سایت خودشان را بالا ببرند. اگر شما نیز قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید نحوه بالا بردن سرعت سایت خودتان را یاد بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سرعت سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی روش های افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت بپردازیم.

چرا باید سرعت سایت خودمان را بالا ببریم؟

آشنایی با روش های افزایش سرعت بارگذاری صفحات

منظور از سرعت سایت، مدت زمان مورد نیاز برای نمایش کامل یک محتوا در یک صفحه خاص است. در واقع، سرعت بارگذاری صفحه همان سرعت دریافت یک بایت از وب سرور به وسیله مرورگر شما است. اگر سرعت سایت شما بالا باشد، بدون شک سئو سایت بهتری خواهید داشت. به طور کلی، اگر سایت شما سرعت بالایی در بارگذاری صفحات داشته باشد، می تواند به افزایش ترافیک ورودی و افزایش میزان فروش محصولات در سایت کمک کند. برای بالا بردن سرعت سایت خود باید با روش ها و تکنیک هایی آشنا شوید. برای این کار پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش سئو فنی شرکت کنید.

جالب است بدانید، سرعت سایت یکی از مواردی است که کاربران و مخاطبان در زمان ورود به سایت آن را ارزیابی می کنند. اگر سایت شما سرعت پایینی داشته باشد، باعث می شود تا کاربران سایت شما را ترک کنند. این کار به مرور زمان باعث پایین آمدن رتبه سایت شما می شود. توجه داشته باشید که سرعت بارگذاری صفحات سایت اهمیت بیشتری از دیدگاه دیجیتال مارکتینگ دارد. اگر به فکر افزایش میزان بازدید از صفحات وب و رضایت کاربران هستید، باید بالا بردن سرعت سایت خودتان را در اولویت قرار دهید.

روش های افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت

آشنایی با روش های افزایش سرعت بارگذاری صفحات

همانطور که گفته شد، سرعت سایت یکی از عوامل و فاکتورهایی است که به طور مستقیم روی سئو سایت شما تاثیر می گذارد. اگر می خواهید ترافیک سایت خودتان را بالا ببرید و میزان فروش محصولات خودتان را افزایش دهید، باید سرعت وبسایت خودتان را بالا ببرید. برای این کار می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که در دوره آموزش سئو فنی آنها را یاد داده ایم. در ادامه به بررسی روش های افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت می پردازیم:

• استفاده از قالب بهینه

یکی از روش های افزایش سرعت سایت، استفاده از یک قالب بهینه است. انتخاب قالب در زمان طراحی سایت تاثیر قابل توجهی روی سئو سایت شما می گذارد. بنابراین، سعی کنید تا قالبی استاندارد و بهینه انتخاب کنید تا باعث بالا بردن سرعت لود صفحات سایت شما شود. فراموش نکنید که خرید قالب معتبر نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر سرعت سایت شما پایین است، یکی از دلایل می تواند قالب غیر استاندارد باشد.

• کاهش حجم تصاویر

یکی دیگر از روش های افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت، کاهش حجم تصاویر است. اگر می خواهید سرعت سایت خودتان را بالا ببرید تا ترافیک سایت شما بیشتر شود، باید تصاویری را انتخاب کنید کنید که حجم آنها زیر 100 کیلوبایت است. در عین حال، شما باید کیفیت تصاویر انتخابی خودتان را نیز بررسی کنید. بنابراین، تصاویر سایت خودتان را بررسی کنید و آنهایی که حجم بالایی دارند را حذف کنید.

• استفاده از افزونه کش مرورگر

اگر می خواهید سرعت بارگذاری صفحات سایت خودتان را بالا ببرید، باید از افزونه کش مرورگر استفاده کنید. هر بار که صفحه ا از یک سایت را باز می کنید، سرور سایت اطلاعاتی را از پایگاه داده و فایل های PHP دریافت می کنید و در قالب Html به شما نشان داده می شود که این کار طولانی و زمان بر است. برای کاهش سرعت این کار می توانید از افزنه های کش مرورگر استفاده کنید. در پایان میتوان گفت پس از اینکه یاد گرفتید چگونه باید از متا تگ ها استفاده کرد یادگیری این موضوع هم بسیار مهم ایت.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سرعت سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی روش های افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت بپردازیم. همانطور که گفته شد، سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهمی است که به طور مستقیم سئو سایت را تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید با روش های مختلفی سرعت بارگذاری صفحات سایت خودتان را بالا ببرید. برای اینکه با این روش ها آشنا شوید و نحوه بالا بردن سرعت سایت خودتان را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش سئو فنی را یاد بگیرید.

نظرات: