محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آشنایی با ارور 404؛ یکی از معروف ترین خطاهای اینترنتی! بهتر است بدانید، ارور 404 زمانی ظاهر می شود که می خواهید به صفحه خاصی از سایت خودتان بروید، ولی به جای مشاهده محتوایی که انتظار دارید، با Eror 404 Not Found مواجه می شوید.

خطای 404 مانند یک سیلی محکم در گوشمان است که وقتی آن را مشاهده می کنیم، حس شکست در یک رابطه از هم پاشیده را به ما می دهد. این خطا نشان می دهد که تلاش ما برای جستجو بی نتیجه بوده است. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با انواع خطاهای اینترنتی آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارور 404 برای شما ارائه کنیم و به بررسی روش های برطرف کردن خطای 404 بپردازیم.

ارور 404 چیست؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ارور 404 چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ارور 404 یکی از خطاهای رایج در اینترنت است که در سیستم های مختلفی به کاربران نشان داده می شود. این ارور زمانی رخ می دهد که شخص بخواهد با توجه به نیاز خود وارد یک صفحه اینترنتی شود، ولی آن صفحه توانایی نمایش دادن مطالب و محتواها را نداشته باشد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خطای 404 به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش سئو فنی شرکت کنید.

کاربران زیادی در زمان جستجو در اینترنت با خطای404 روبرو می شوند که این در حالی است که تا چند دقیقه گذشته بدون هر مشکلی برای شما باز می شد و شامل محتوایی بود که شما ساعت ها دنبال آن می گشتید و زمانی که دوباره وارد آن شدید، با Eror 404 روبرو شدید که احساس بدی است. این ارور می تواند به دلایل مختلفی مانند حذف صفحه مورد نظر توسط سایت رخ دهد.

روش های برطرف کردن خطای 404

توجه داشته باشید که Eror 404 یکی از خطاهایی است که در زمان جستجو در اینترنت ظاهر می شود. ممکن است در زمان ورود به سایت خود با این ارور مواجه شوید. این موضوع در سئو سایت پس از آشنایی با اصول تنظیم عنوان سایت یکی از اصول بسیار مهم است. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی روش های برطرف کردن خطای 404 بپردازیم تا این خطا را رفع کنید:

• رفرش کردن صفحه: یکی از ساده ترین روش های برطرف کردن خطای 404 این است که مرورگر خودتان را ببندید و آن را از اول باز کنید و یا صفحه مورد نظرتان را رفرش کنید. ممکن است با یکبار رفرش کردن، ارور 404 رفع شود.

• پاک کردن کش مرورگر: یکی دیگر از روش های رفع Eror 404 این است که کش مرورگر خودتان را پاک کنید. برای پاک کردن کش مرورگر روی سه نقظه گوشه سمت راست کلیک کرده و به قسمت Setting بروید.

• بررسی لینک تایپ شده: با بررسی آدرس URL که آن را تایپ کرده اید، می توانید ارور 404 را برطرف کنید. در برخی از مواقع یک a به جای e در آدرس سایت ممکن است شما را با ارور 404 روبرو کند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارور 404 برای شما ارائه کنیم و به بررسی روش های برطرف کردن خطای 404 بپردازیم. همانطور که گفته شد، Eror 404 یکی از خطاهای رایجی است که کاربران در زمان جستجو در اینترنت با آن روبرو می شوند. شما می توانید با روش های مختلفی خطای 404 را برطرف کنید که از جمله از این روش ها می توان به رفرش کردن صفحه، پاک کردن کش مرورگر و.... اشاره کرد.

لینک مقاله: https://www.ionos.com/digitalguide/websites/website-creation/what-does-the-404-not-found-error-mean/

نظرات در مورد درس سی ام: آشنایی با ارور 404 و روش های برطرف کردن آن:

سوال تصادفی