بازنشر محتوا(Repost)؛ راهی برای هل دادن محتواهای قدیمی جلوی کاربران! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این مفهوم به دست بیارین؟ آیا می دونین منظور از بازنشر محتوا چیست؟ چرا باید واسه بازسازی کردن محتواهای سایتمون زمان بذاریم؟ بازسازی محتوا در قالب های مختلف به چه معنی هست؟ چجوری مطالب وبلاگ رو بازنشر کنیم؟ نکات مهم در زمان بازنشر محتوا کدامند؟ چرا باید محتوا رو بازنشر بدیم؟ آیا این مورد جزو علل مهم تولید محتوا در بیشتر دیده شدن سایت است؟ 

هر سایتی، آرشیوی از محتواها و مقالات تولید شده و منتشر شده خاص خودش رو داره که احتمالا واسه کاربران و مخاطبان جدیدش هم مفید و تاثیرگذار باشن. یا حتی ممکنه کسانی که قبلا اون رو مطالعه کردن هم فراموشش کرده باشن. علاوه بر این، تقریبا همه مطالب به بروزرسانی، آپدیت یا بازنشر نیاز دارن. شما می تونین با بازنشر محتواهای قدیمی خودتون از مزایای زیادی بهره مند بشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مباحث سایت تولید محتوا محتواکده، اطلاعاتی درباره بازنشر محتوا یا Repost به شما ارائه کنیم و به بررسی نکات مهم در بازنشر محتوا بپردازیم و دلیل بازنشر مقالات قدیمی رو مورد بررسی قرار بدیم.

بازنشر محتوا چیست؟

بازنشر محتوا چیست؟

احتمالا این سوال واستون پیش اومده باشه که بازنشر محتوا چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که بازنشر محتوا یا Repost فرصتی واسه در معرض دید قرار دادن دوباره مقالات یا محتواهایی هست که به دلیل گذشت زمان زیادی از انتشار اون ها، امکان پیدا کردن اون ها توسط کاربران و مخاطبان وجود نداره. در اصل ممکنه شما به عنوان تولیدکننده محتوا یا صاحبان سایت، محتواهای جذاب و کاربردی زیادی تولید کرده باشین که در سایتتون به اصطلاح ته نشین شده باشن. به همین دلیل نباید این فرصت رو از دست بدین.

جالب اینجاست که بدونین بازنشر محتوا(Repost) مفهوم ساده ای داره و زیاد پیچیده نیست. در این تکنیک ما قصد داریم محتواها و مقاله هایی رو که قبلا منتشر کردیم رو دوباره منتشر کنیم. واسه این کار همون محتوا رو بدون هیچ گونه دستکاری از روش دیگه ای در دسترس مخاطبان قرار میدیم. این محتوا می تونه محتوایی باشه که قبل از این خودمون منتشر کردیم یا اینکه به مجموعه دیگه ای تعلق داره. مهم اینه که در نهایت هیچ تفاوتی بینشون وجود نداره. بازنشر محتوا باعث میشه تا مخاطبان جدید به سایت خودتون جذب کنین.

مقاله پیشنهادی: چرا تولید محتوا برای هر کسب و کار اینترنتی مهم است؟

نکات مهم در بازنشر محتوا کدامند؟

نکات مهم در بازنشر محتوا کدامند؟

همونطور که گفتیم، وقتی که محتواهای موجود در سایت خودتون رو آپدیت می کنین، تاریخ انتشار اون رو تغییر بدین و دوباره اون ها رو منتشر کنین، به این کار بازنشر محتوا گفته میشه. هر شخصی واسه بازنشر محتواهای خودش دلایلی داره، ولی باید بدونین انتشار دوباره محتوا دقیقا با همون مطالب کافی نیست و باید مطالب جدیدتری هم بهشون اضافی کنین. در زمان بازنشر محتوا باید به نکات مهمی توجه داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی نکات مهم در بازنشر محتوا بپردازیم.

  • یکی از نکات مهم در بازنشر محتوا این هست که کل مقاله رو دوباره نفرستین. بذارین مخاطبان جدید مطالب مورد نظر شما رو در سایت بخونن، پس همه مطالب رو در سایت جدید منتشر نکنین. بهترین کار این هست که فقط چند پاراگراف اول مقاله رو در یه صفححه بفرستین و بعد به پست اصلی در سایت خودتون لینک بدین.
  • یکی دیگه از نکات مهم در بازنشر محتوا این هست که هر محتوایی رو بازنشر ندین. به جای اینکه هر روز محتوای بی کیفیت تولید کنین و همه اون ها رو بازنشر بدین، بهتره هفته ای دو محتوای درست و حسابی تولید کرده و فقط اون ها رو بازنشر بدین.
  • یکی دیگه از مهم ترین نکاتی که باید در بازنشر محتوا رعایتش کنین این هست که تغییراتی نسبت به مطالب اصلی ایجاد کنین. به جای بازنویسی کامل محتوای مشابه، تلاش کنین تغییرات کوچیکی اعمال کنین تا کلمات کلیدی بیشتری داشته باشین.
  • از کلمات کلیدی به درستی و با دقت استفاده کنین، چون موتورهای جستجوگر مثل گوگل در اختیار قرار دادن مطالب به مخاطبان این کلمات کلیدی رو زیر نظر می گیرن.
  • برای اینکه گوگل محتوای شما رو به عنوان محتوای تکراری نشناسه، نیاز هست تا تغییراتی در عنوان مطلب به وجود بیارین، کلمه ای کم و زیاد کنین و یا اینکه همون عنوان رو به شکل دیگه ای بنویسین.

مقاله پیشنهادی: پوش نوتیفیکیشن چیست؟

چه صفحاتی نیاز به بازنشر محتوا دارند؟

چه صفحاتی نیاز به بازنشر محتوا دارند؟

به نظر شما چه صفحاتی نیاز به بازنشر محتوا دارند؟ بهتره بدونین اگه زمان کافی وجود داشته باشه، بازنشر همه صفحات می تونه به بهبود استراتژی محتوایی ما کمک زیادی کنه، ولی وقتی تعداد محتواهای موجود بیشتر باشه، بهتره با هوشمندی بیشتری صفحات رو واسه انتشار مجدد انتخاب کنیم. در این شرایط شناسایی صفحاتی که بازدید مناسبی جذب نکردن و یا در صورت نمایش در صفحه نتایج کلیک بالایی ندارن، می تونه مفید باشه. چون در اصل این صفحات نتونستن حق مطلب رو ادا کنند و محتوای خودشون رو مصرف کنند.

به همین دلیل شما می تونین در یه برنامه تعیین شده اینجور صفحات رو پیدا کرده و با برطرف کردن مشکلات اون ها و انجام آپدیت، نسبت به بازنشر اون ها اقدام کنین. واسه این کار حتی توجه به اصلاح عنوان و زیرعنان هم می تونه راهکار خوبی باشه و توجه مخاطبان زیادی رو به سمت مقاله و صفحه بازنشر شده جذب کنه. به همین دلیل، تصور نکنین که بازنشر محتوا کار سخت و زمان بری هست، اتفاقا برعکس بازنشر محتوا فرایند تولید محتوا رو کوتاه تر و آسون تر می کنه و باعث میشه تا تولیدکننده های محتوا کارشون راحت بشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله بازنشر محتوا چیست؟ اطلاعاتی درباره بازنشر محتوا یا Repost به شما ارائه کنیم و به بررسی نکات مهم در بازنشر محتوا بپردازیم و دلیل بازنشر مقالات قدیمی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، بازنشر محتوا فرصتی واسه در معرض دید قرار دادن دوباره مقالات یا محتواهایی هست که به دلیل گذشت زمان زیادی از انتشار اون ها، امکان پیدا کردن اون ها توسط کاربران و مخاطبان وجود نداره. بازنشر محتوا مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا خیلی از صاحبان سایت های بزرگ محتواها و مقالات موجود در سایت خودشون رو بازنشر بدن.

نظرات در مورد بازنشر محتوا(Repost) چیست و چه اهمیتی دارد؟:

سوال تصادفی