محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

تحلیل داده های رقبا در گوگل سرچ کنسول؛ یکی از کارهایی که می توان در ابزار سرچ کنسول انجام داد! سرچ کنسول یکی از ابزارهای گوگل برای ارتباط با مدیران سایت های اینترنتی است. می توان با استفاده از این ابزار تمامی داده ها و اطلاعات رقبا را تحلیل کرد.

سئو یکی از مهم ترین موارد موجود در دیجیتال مارکتینگ بوده و در واقع هر شخصی که مدیر یک سایت است، همیشه دغدغه سئو و پیشی گرفتن از رقبای خودش را دارد. تحلیل رقبا یکی از کارهای مهمی است که نقش مهمی در سئو سایت در ارومیه دارد. در این مطلب، توضیحاتی در مورد تحلیل رقبا ارائه شده و نحوه تحلیل داده های رقبا در گوگل سرچ کنسول آموزش داده شده است.

چرا تحلیل رقبا مهم است؟

تحلیل داده های رقبا در گوگل سرچ کنسول

تجزیه و تحلیل رقبا یکی از کارهای مهمی است که می توان با این کار سایت خود را نسبت به سایت رقبا جلوتر برد. به طور کلی، تحلیل رقبا به معنی جمع آوری اطلاعات در مورد استراتژی سئو و محتوای رقبای ما است. با استفاده از این تحلیل ها می توان نقاط ضعف و قدرت رقبای خود را تشخیص داد و از رقبای خود پیشی گرفت. با شرکت در دوره آموزش بررسی رقبا می توان نحوه تحلیل داده های رقبا را یاد گرفت. می توان با استفاده از ابزار سرچ کنسول داده های رقبا را بررسی کرد و به نتایج بهتری دست یافت. با تحلیل کلمات کلیدی رقبا در سرچ کنسول می توان به راحتی کارهای زیر را انجام داد:

• دیدن استراتژی های سئویی و محتوایی رقبا.

• پیدا کردن نقاط ضعف رقبا و کشاندن جامعه هدف به سمت خود با استفاده از این نقاط ضعف.

• مقایسه عملکرد فعلی سایت خود با رقبا.

• داشتن یک چشم انداز برای تعریف اهداف سایت خود.

یکی از اصلی ترین ابزارهایی که تمامی اطلاعات سایت شما و رقبا را به اشتراک می گذارد، سرچ کنسول می باشد. می توان با استفاده از این ابزار اطلاعات زیادی در مورد استراتژی های سئویی خود به دست آورد و برای سئو کردن سایت خود از این اطلاعات استفاده کرد.

آموزش تحلیل داده های رقبا در گوگل سرچ کنسول

صاحبان سایت ها زمانی که مشغول تحلیل داده های آماری سایت هستند، نیاز خواهند داشت تا رقبای خودشان را در هر زمینه ای و هر کسب و کاری آنالیز کنند که پس از آموزش تحلیل سئو محلی رقبا یکی از ماورد مهم است. در حال حاضر سایت های زیادی وجود دارند که ادعا می کنند که می توان به سرچ کنسول رقبا دسترسی پیدا کرد.

Performance یکی از بخش های اصلی ابزار سرچ کنسول است که برای رشد سئوی سایت می توان به آن اعتماد کرد. یکی از بخش های مهم این گزارش، لیستی از سایت های رقبا است. می توان در این بخش داده های رقبا را بررسی کرد و با تحلیل آنها به نتایج بهتری رسید.

تحلیل داده های رقبا در گوگل سرچ کنسول

می توان در این بخش کلمات کلیدی که رقبا روی آنها تمرکز کرده اند را کشف کرد. برای دیدن لیست کلمات کلیدی در سرچ کنسول ابتدا باید لاگین شوید و بعد از کلیک روی لینک Performance صفحه را اسکرول کرده و به پایین صفحه بروید. در این قسمت گزینه Queries به صورت پیش فرض انتخاب شده و در زیر این گزینه شما می توانید تمام صفحات لیست را چک کنید تا نتایج جستجوی کلمات کلیدی برای کل سایت قابل مشاهده باشد.

برای اینکه بدانید صفحات سایت شما بر اساس کدام کلمه کلیدی رتبه بندی شده اند نیز باید گزینه بعدی را انتخاب کنید. برای این کار ابتدا روی گزینه Pages کلیک کرده و بعد صفحه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

جمع بندی و نتیجه:

در این مطلب، توضیحاتی در مورد تحلیل رقبا ارائه شده و نحوه تحلیل داده های رقبا در گوگل سرچ کنسول آموزش داده شده است. همانطور که گفته شد، تحلیل رقبا یکی از کارهایی است که می توان با انجام این کار به اطلاعات مفیدی دست پیدا کرد. شما می توانید با استفاده از ابزار سرچ کنسول، داده های رقبا را بررسی کرده و به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید. با شرکت در دوره آموزش بررسی رقبا می توان این کار را یاد گرفت.

نظرات در مورد درس سی و یکم: آموزش تحلیل داده های رقبا در گوگل سرچ کنسول:

سوال تصادفی