محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

بوت استرپ یک چارچوب توسعه وب رایگان و منبع باز است که با ارائه مجموعه ای از نحو برای طرح های قالب، روند توسعه وب سایت های واکنش گرا و اولین موبایل را تسهیل کند. به عبارت دیگر، بوت استر یکی از ابزارهای طراحی سایت است که به توسعه دهندگان وب کمک می کند تا وب سایت ها را سریعتر بسازند زیرا نگرانی از بابت دستورات و عملکردهای اساسی ندارند. در این مطلب به بررسی فریم ورک بوت استرپ می پردازیم تا بیشتر با این پلتفرم اشنا شوید.

معرفی ابزار  Bootstrap

بوت استرپ نیز همانند ابزار Adobe XD در طراحی سایت اهمیت بالایی دارد. برای کسانی که در توسعه وب کار می کنند، بوت استرپ یک اصطلاح جدید نیست. بوت استرپ یکی از محبوب ترین فریم ورک های توسعه وب است که برای توسعه پروژه های بسیار واکنش گرا در HTML، CSS و جاوا اسکریپت استفاده می شود. اساساً آنچه بوت استرپ انجام می دهد این است که زمان مورد نیاز برای راه اندازی و راه اندازی یک وب سایت مدرن را کاهش می دهد. شما می توانید از قالب های طراحی برای هر جنبه از یک سایت استفاده کنید، از تایپوگرافی گرفته تا دکمه ها یا چرخ فلک های تصویر. البته برای اینکه کار خود را آسان کنید، در وهله اول باید نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید.

Bootstrap چه ویژگی هایی دارد؟

برخی از اجزای رابط بوت استرپ شامل نوارهای ناوبری، سیستم های شبکه، چرخ فلک های تصویر و دکمه ها است. اگر هنوز متقاعد نشده اید که آیا بوت استرپ ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر، در اینجا ویژگی های استفاده از آن در مقایسه با سایر چارچوب های توسعه وب وجود دارد.

سهولت در استفاده

اول و مهمتر از همه، یادگیری Bootstrapآسان است. به دلیل محبوبیت آن، آموزش ها و انجمن های آنلاین زیادی برای کمک به شما در شروع کار در دسترس است.

شبکه پاسخگو

Bootstrap با سیستم شبکه از پیش تعریف شده به کاربران ارائه داده می شود که شما را از ایجاد یک سیستم از ابتدا خلاص می کند. سیستم گرید از ردیف ها و ستون ها تشکیل شده که به شما این امکان را می دهد که به جای وارد کردن پرس و جوهای رسانه ای در فایل CSS، یک شبکه در داخل شبکه موجود ایجاد کنید.

سازگاری مرورگر

دسترسی به وب سایت خود از طریق مرورگرهای مختلف به کاهش نرخ پرش و رتبه بالاتر در نتایج جستجو کمک می کند. ابزار Bootstrap این نیاز دسترسی را با سازگاری با آخرین نسخه مرورگر برآورده خواهد کرد.

جمع بندی:
بوت استرپ فریم ورک رایگانی است که امروزه در بین توسعه دهندگان، مخصوصا افرادی که در دنیای طراحی وب کار می کنند، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. استفاده از آن آسان است و زمان زیادی را از نوشتن دستی کدهای HTML، CSS و جاوا اسکریپت برای توسعه‌دهندگان صرفه‌جویی می‌کند. چارچوب بوت استرپ به اندازه کافی منعطف و قوی است تا تقریباً هر نیازی را برای توسعه وب سایت جلویی برآورده کند. بهترین ویژگی آن، قالب های طراحی است که باعث می شود صفحات وب در تمام اندازه های صفحه نمایش بهینه کار کنند.

منبع مقاله: https://www.quickstart.com/creative-and-design/everything-you-need-to-know-about-the-bootstrap-framework/

 

نظرات در مورد آشنایی با فریم ورک bootstrap و ویژگی های آن:

سوال تصادفی