محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

امروزه تقریبا همه افراد دوست دارند تا از رویدادها و اتفاقات جالب ویدیو تهیه کرده و آن را در اینترنت با دوستان و مردم دنیا به اشتراک بگذارند. اگر شما نیز می خواهید در این زمینه فعالیت کنید، اول باید با بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو آشنا شوید.

یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی ویدیویی، پلتفرم های اشتراک گذاری ویدیو است. افراد زیادی با تولید محتوای ویدیویی و اشتراک گذاری در این سایت ها درآمد کسب می کنند. استفاده از این سایت ها می تواند مفید باشد. سایت های اشتراک گذاری ویدیوی زیادی وجود دارند که باید یکی از آنها را برای ادامه دادن انتخاب کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سایت های اشتراک گذاری ویدیو برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو بپردازیم.

اهمیت وجود سایت های اشتراک گذاری ویدیو

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا وجود سایت های اشتراک گذاری ویدیو مهم است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که سایت اشتراک گذاری ویدیو به پلتفرمی گفته می شود که کاربران می توانند در آن به صورت رایگان محتوای ویدیویی خودشان را با دوستان و مردم دنیا به اشتراک بگذارند. شما می توانید در چند سایت اشتراک گذاری ویدیو فعال باشید، ولی بهتر است تمرکز اصلی خودتان را روی یک یا دو پلتفرم بگذارید. شما باید با هاست مناسب برای سایت های اشتراک گذاری ویدیو آشنا باشید.

با به اشتراک گذاشتن ویدیو در سایت های اشتراک گذاری ویدیو، می توانید حضور آنلاین خودتان را افزایش داده و در نتیجه در کمترین زمان ممکن افزایش فروش را تجربه کنید. از جمله سایت های اشتراک گذاری ویدیو می توان به یوتیوب و آپارات اشاره کرد که یوتیوب نوعی سایت خارجی است که افراد زیادی در این پلتفرم فعالیت دارند. با شناخت سایت های اشتراک گذاری ویدیو می توانید فعالیت خودتان را در زمینه ویدیو مارکتینگ شروع کنید.

معرفی بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو

توجه داشته باشید که سایت های اشتراک گذاری ویدیو بهترین ابزارها در زمینه ویدیو مارکتینگ هستند که شما می توانید با شناخت این پلتفرم ها فعالیت خودتان را در این زمینه شروع کنید. در ادامه سعی می کنیم تا به معرفی بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو ایرانی و خارجی بپردازیم:

یوتیوب:

یکی از بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی، یوتیوب است که بعد از گوگل در رتبه دوم قرار دارد. برخی از افراد می گویند که یوتیوب یک دانشگاه مجازی بزرگ برای یادگیری رشته های مورد نظر و علاقه مندی های افراد است که تقریبا در هر دقیق بیش از 33 ساعت فیلم در این پلتفرم منتشر می شود. برخی از امکانات و قابلیت های پلتفرم یوتیوب عبارت هستند از:

• افزایش بازدید سایت شما

• کسب درآمد دلاری

• انتشار رایگان ویدیوها

ویمئو(Vimeo)

ویمئو نیز یکی دیگر از بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی است که با پیشرفت در چند سال گذشته با پلتفرم یوتیوب رقابت می کند. تعداد مخاطبان و بازدیدکنندگان این پلتفرم در ماه بیش از 200 میلیون است. شما می توانید با این پلتفرم نیز کار کرده و ویدیوهای خودتان را با کاربران زیادی به اشتراک بگذارید. پلتفرم ویمئو امکانات و قابلیت های زیر را ارائه می کند:

• عضویت اولیه رایگان

• اهمیت به کیفیت ویدیوها

• امکان ویرایش وجایگزینی ویدیو

• مشاهده تبلیغات برای تماشای ویدیو

آپارات

یکی دیگر از بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو ایرانی، آپارات است که طرفداران زیادی دارد. آپارات تقریبا هر ماه 25 میلیون بازدیدکننده دارد و آپلود ویدیو در آن یک فرصت خوب برای برندسازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. از جمله مزایای سایت آپارات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• پخش ویدیوهای زنده

• پخش ویدیو با کیفیت بالا

• نمایش بازدید روزانه کانال

• درج لینک سایت در توضیحات ویدیو

سایت تماشا

شما می توانید در سایت تماشا که یکی از بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیوی ایرانی است، ویدیویی که تهیه کرده اید را منتشر کنید. امروزه افراد زیادی در سایت تماشا فعال بوده و در حال تماشای ویدیوهای مختلفی هستند. این سرویس مزایای زیادی به همراه دارد که این مزایا باعث شده اند تا سایت تماشا طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. برخی از مزیت های سایت تماشا عبارت هستند از:

• آپلود ویدیو تا 2 گیگابایت

• سرعت بالای بارگذاری ویدیو

• قابلیت ساخت کانال

• آپلود ویدیو با فرمت های مختلف

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سایت های اشتراک گذاری ویدیو برای شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو بپردازیم. همانطور که گفته شد، سایت اشتراک گذاری ویدیو یکی از ابزارهایی است که شما می توانید با کمک آنها در زمینه ویدیو مارکتینگ فعالیت کنید. از جمله سایت های اشتراک گذاری ویدیو می توان به یوتیوب، آپارات، سایت تماشا و... اشاره کرد.

لینک مقاله: https://vimeo.com/blog/post/best-video-sharing-sites/

نظرات در مورد آشنایی با بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو:

سوال تصادفی