محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آیا ابزارهای سئو با هوش مصنوعی را می شناسید؟ بدون شک هوش مصنوعی یا AI تمامی ابعاد تکنولوژی و زندگی روزمره ما را در آینده ای نه چندان دور احاطه خواهد کرد. سئو سایت و بهینه سازی برای موتور های جستجو نیز یکی از کاربردهای این فناوری می باشد. به خدمت گرفتن هوش مصنوعی برای سئو می تواند در هزینه و زمان لازم برای رسیدن به رتبه یک گوگل، صرفه جویی کنه.

افرادی که در حوزه سئو فعالیت داشتن، به خوبی از سختی این کار و کسب رتبه های بالای موتورهای جستجو مطلع هستند. برای رقابت با رقبای خود، به یک استراتژی همه جانبه احتیاج خواهید داشت که طراحی آن به دانش تخصصی SEO احتیاج داره؛ اما به کمک بهترین ابزارهای سئو با هوش مصنوعی که در این مقاله معرفی خواهیم کرد، طراحی و اجرای این استراتژی بسیار ساده تر خواهد بود.

تحول سئو با هوش مصنوعی

این روزها که هوش مصنوعی همه جا حضور خودش رو اعلام کرده و حتی در تصاویری که با گوشی موبایل خودمون ثبت میکنیم خودنمایی میکنه، شاید بد نباشه برای رسیدن به رتبه یک گوگل هم از این ابزار کاربردی استفاده کنیم. AI در همه زمینه ها ثابت کرده که میتونه یه دستیار کاربردی، قدرتمند و سریع باشه و به این ترتیب میتونیم خیلی از وظایف تحقیقات و آنالیز رقبای خودمون رو به این همکار خود بسپاریم.

ابزارهای هوش مصنوعی برای سئو را می توان به دسته های مختلفی تقسیم کرد؛ بعضی از این ابزارها به منظور تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار های مختلف طراحی شدن و بعضیاشون هم رقبای ما را آنالیز و بررسی کرده و گزارش کاملی رو ارائه میدن.

از کاربردهای دیگه ای که میتونیم برای این ابزارها در نظر بگیریم، آنالیز لینک سازی های داخلی و خارجی سایت، اندازه گیری عملکرد، تولید محتوای باکیفیت و سئو شده و ارزیابی سرعت وب سایت هستند. در ادامه این مطلب تعدادی از بهترین ابزارهای سئو با هوش مصنوعی را معرفی کردیم تا شما هم بتونین از مزیت های این فناری نهایت استفاده را داشته باشید.

مقاله پیشنهادی: آنالیز سایت چیست و چرا باید به آن توجه کرد؟

تحول سئو با هوش مصنوعی

بهترین ابزارهای سئو با هوش مصنوعی

درسته که ابزارهای سئو با هوش مصنوعی می تونن مزیت هایی را برای سئوکارها و متخصصین این حوزه داشته باشن، اما بدون آشنایی با اصول سئو، حتی بهترین ابزارها هم مثل گلوله های بدون سلاح خواهند بود. البته دانش تخصصی سئو به همراه این ابزارها رسیدن به رتبه یک موتورهای جستجو را ساده تر از همیشه خواهد کرد.

ابزار Surfer SEO

یکی از ابزارهای هوش مصنوعی که بیشتر شرکت های مطرح دنیا برای بهینه سازی وب سایت خودشون از اون استفاده میکنن، Surfer SEO هستش. این ابزار توانایی شناسایی کلمات کلیدی با رتبه های بالاتر، بهینه سازی محتوا، بررسی لینک های داخلی و خارجی سایت و شناسایی اشکال های سئو وب سایت را دارد. همچنین با کمک این ابزار می توانید ایده های جدید و جذابی رو برای تولید محتوا در حوزه کاری خود پیدا کنید.

ابزار Nitro Pack

اگه دوست دارین سایتتون مثل یه یوزپلنگ سریع و چابک باشه، بهترین ابزار برای بهینه کردن سایت شما Nitro Pack هستش. این پلتفرم از یه هسته هوش مصنوعی استفاده میکنه و با آنالیز دقیق صفحات یک سایت، عواملی که باعث کاهش سرعت سایت شدند رو پیدا و برطرف میکنه.

نحوه کار این ابزار هم به ای صورت است که برای کاهش حجم وب سایت شما و سریع تر کردن سرعت بارگذاری صفحه ها، تصاویر و کدهای بکار رفته را فشرده میکنه. این کار به شکل کاملا اتوماتیک انجام میشه و به این ترتیب میتونین از ساعت ها کار تکراری و خسته کننده نجات پیدا کنید.

معرفی بهترین ابزارهای سئو با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Diib

به کسانی که دنبال یک ورد جادویی برای رسیدن به رتبه اول گوگل هستن، پیشنهاد میدیم حتما از ابزار Diib استفاده کنن. این ابزارهوش مصنوعی در سئو، به شکل کاملا اتوماتیک سایت شما را از همه جنبه های سئو بررسی کرده و عملکرد آن را با سایر رقبا و سایت هایی که در زمینه مشابهی فعالیت دارن، مقایسه میکنه. به این ترتیب تنها با وارد کردن آدرس سایت خودتون و یک کلیک، گزارش کاملی از عملکرد سایت خودتون خواهید داشت.

این پلتفرم هر روز یک نمره سلامت به سایت میده و به این ترتیب میتونین وضعیت سلامتی سایت خودتون را به شکل روزانه بررسی کنید. همچنین این هوش مصنوعی یک پایش همیشگی را دارد و به این ترتیب در صورت وجود هر مشکل در سرعت، امنیت و یا اتصال، به سرعت به شما اطلاع میده.

مقاله پیشنهادی: 9 نکته ظریف برای بررسی سایت رقبا

پیگیری رتبه با Pro Rank Tracker

بررسی کردن رتبه سایت یک کار زمان گیر می باشد و نیاز به بررسی فاکتورها و پلتفرم های متعددی دارد؛ اما با استفاده از ابزار Pro Rank Tracker که مجهز به یک هوش مصنوعی اختصاصی هستش، میتونین خیلی راحت و سریع و تنها با یک کلیک رتبه سایت خود را مشاهده کنید.

معمولا نتایج سرچ گوگل هر فرد با توجه به علایق، سابقه جستجو، محل زندگی و هزاران عامل دیگه، کاملا متفاوت خواهد بود. اما به کمک این ابزار میتونین نتیجه واقعی رتبه بندی گوگل را بدون در نظر گرفتن عوامل ثانویه مشاهده کنید. استفاده از این ابزار فقط به مدت یک هفته رایگان است و بعد از آن باید اشتراک این ابزار هوش مصنوعی را خریداری کنید.

هوش مصنوعی CanlRank

دیدگاه یک فرد حرفه ای در هر حوز ای میتونه بیشتر اشتباهات افراد تازه کار رو به اون ها گوشزد کنه؛ اما همونطور که میدونین گرفتن مشاوره و راهنمایی از متخصصین با سابقه سئو هزینه بالایی رو داره. اما با استفاده از ابزار هوش مصنوعی CalRank امکان دریافت مشاوره کاملا رایگان و بدون هزینه در مورد اوضاع سئو وب سایت شما وجود داره.

در این مشاوره یک گزارش از اقداماتی که میتونن رتبه سایت شما رو بهبود بدن، ارائه میشه. همچنین این پلتفرم مشخص میکنه که کدوم یک از صفحات سایت شما میتونه مخاطب بیشتری را برای شما جذب کنه. از قابلیت های دیگه این ابزار کاربردی میتونیم به آنالیز رقبا اشاره داشته باشیم. با استفاده از CalRank اطلاعاتی در مورد روش های برتری پیدا کردن نسبت به رقبا هم به شما ارائه میشه.

مقاله پیشنهادی: پلاگین(افزونه) چیست و چه کاربردی دارد؟

جمع بندی و نتیجه

استفاده از هوش مصنوعی و بهترین ابزارهای سئو با هوش مصنوعی میتونه یه انتخاب هوشمندانه و کم هزینه برای ارتقا جایگاه سایت شما در رتبه بندی گوگل باشه. هر کدام از این ابزارها میتونن به عنوان یک دستیار کاربردی در مسیر رسیدن به رتبه یک گوگل باشند؛ اما نباید فراموش کرد که بدون دانش تخصصی سئو و آشنایی با اصول سئو، استفاده از این ابزارها نمی تواند هیچ نتیجه ای برای بهبود رتبه سایت شما داشته باشد.

نظرات در مورد معرفی بهترین ابزارهای سئو با هوش مصنوعی:

سوال تصادفی