تفاوت سایت های شرکتی وردپرسی و اختصاصی؛ شاید این سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد که سایت شرکتی وردپرسی با سایت اختصاصی چه تفاوتی دارد و هر کدام چه ویژگی هایی دارند؟! شما با مقایسه این سایت ها می توانید بهترین تصمیم را برای طراحی سایت شرکتی خودتان بگیرید.
با توجه به بازار پررونق موجود در حوزه وب، بیشتر کسب و کارهای سنتی به این نتیجه رسیده اند که برای جا نماندن از رقابت بازار بهتر است برای کسب و کار خود یک سایت طراحی و راه اندازی کنند. شما می توانید از دو روش طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت وردپرسی استفاده کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سایت های اختصاصی و سایت ورپرسی برای شما ارائه کنیم و به بررسی این دو سایت بپردازیم.

آشنایی با سایت شرکتی وردپرسی

سایت های شرکتی وردپرسی بهتر است یا اختصاصی؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که سایت شرکتی وردپرسی چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که وردپرس نوعی سیستم مدیریت محتوا است که شما می توانید با استفاده از این سیستم برای شرکت یا کسب و کار خودتان یک سایت طراحی کنید. این ابزار رایگان بوده و تمامی افراد می توانند از آن برای راه اندازی سایت یا اپلیکیشن استفاده کنند.  امنیت سایت های وردپرسی در صورت رعایت اصول امنیتی روز به روز در حال بهبود است و از این لحاظ جای هیچگونه نگرانی نیست.
در طراحی سایت شرکتی وردپرس شما بدون آشنایی با زبان های برنامه نویسی و اطلاعات فنی، می توانید یک سایت راه اندازی کرده و به راحتی محتوای مورد نظر خودتان را ایجاد کرده و آن را ویرایش کنید. در حقیقت، وردپرس جزو محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا است. شما باید با انواع سایت های شرکتی آشنا شوید تا بهترین تصمیم را برای طراحی سایت بگیرید.

طراحی سایت شرکتی اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی به این معنی است که شرکت طراحی سایت یک وبسایت را به طور اختصاصی برای یک کسب و کار یا شرکت طراحی کرده که این سایت می تواند با زبات های تحت وب مانند PHP، JAVA و..... باشد. در طراحی سایت اختصاصی از قالب های آماده استفاده نمی شود، بلکه تمام ویژگی ها توسط برنامه نویس تحلیل و کدنویسی می شود. علاوه بر این، سایت های اختصاصی با توجه به نیاز مشتری و کاربران از پایه طراحی و کدنویسی می شود و کد سایت مورد نظر در اختیار مشتری قرار می گیرد. طراحی سایت شرکت اختصاصی نسبت به طراحی سایت وردپرسی مزایای زیادی به همراه دارد که می توان از آن روش استفاده کرد. هزینه طراحی سایت شرکتی در این روش بالاتر است.

تفاوت سایت وردپرسی و اختصاصی

سایت های شرکتی وردپرسی بهتر است یا اختصاصی؟

اگر می خواهید ببینید که طراحی سایت شرکتی اختصاصی بهتر است یا وردپرسی، باید فهرستی از انتظارات و نیازهایی که می خواهید سایت آن را برطرف کند را تهیه کنید و با توجه به آن سایت خودتان را طراحی کنید. توجه داشته باشید که هیچ کدام از سایت های وردپرسی و اختصاصی بر یکدیگری برتری ندارند. اینکه وردپرس بهتر است یا سایت اختصاصی، باید نیازهای خودتان را در نظر بگیرید. این نیازها ممکن است برای هر کسب و کاری متفاوت باشد.
نکته قابل توجه این است که سایت اختصاصی و وردپرسی با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند. به همین دلیل دانستن تفاوت این دو به شما کمک می کند تا مناسب ترین مورد را برای سایت خودتان انتخاب کنید. در مقایسه سایت وردپرسی و سایت اختصاصی از نظر هزینه باید بگوییم که طراحی سایت با وردپرس هزینه کمتری نسبت به طراحی سایت شرکتی اختصاصی دارد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سایت اختصاصی و سایت ورپرسی برای شما ارائه کنیم و به بررسی این دو سایت بپردازیم. همانطور که گفته شد، طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی دو روش طراحی سایت هستند که شما می توانید با این روش ها برای شرکت یا کسب و کار خودتان یک سایت طراحی کنید. هیچ کدام از سایت های وردپرسی و اختصاصی بر یکدیگر برتری ندارند. 

لینک مقاله: https://www.hostinger.com/tutorials/wordpress-hosting-vs-web-hosting

 

نظرات در مورد سایت های شرکتی وردپرسی بهتر است یا اختصاصی؟:

سوال تصادفی